Posvet za računovodje

Posvet za računovodje (Vir slike: sxc.hu)

Uporaba družbenih omrežij v podjetništvu

Družbena omrežja so se izkazala kot odličen pripomoček za podjetnike, ki si želijo povečati promocijo za njihovo podjetje ter pridobiti kakšno novo stranko. Poglejmo si, kako lahko uporabljamo katerega izmed družbenih omrežij, da bodo učinki kar največji.
Posvet za računovodje

Posvet za računovodje (Vir slike: sxc.hu)

LinkedIn

Večina uporabnikov LinkedIna je visoko izobraženih in precej premožnih, saj gre v glavnem za strokovnjake na različnih področjih. Najbolj priporočljiv čas za uporabo LinkedIna je od torka do četrtka, in sicer v tistem času dneva, ko so uporabniki na začetku ali na koncu svojega delovnika.

Facebook

Facebook je družbeno omrežje, ki v svoje vrste privablja predvsem mlajše, zato se oglaševanje na tej platformi priporoča predvsem za tiste blagovne znamke, ki ne zastopajo prestižnih izdelkov ali storitev, saj si jih mladi ponavadi ne morejo privoščiti. Tu se zato bolj priporoča ciljano oglaševanje potrošniških dobrin, namenjenih predvsem tej starostni skupini.

Twitter

Večina ljudi Twitter uporablja v namene obveščanja. Raziskovalci so ugotovili, da se vam, če tudi vi želite na ta način širiti informacije o svojem podjetju, Twitter najbolj splača uporabljati med ponedeljkom in četrtkom, in sicer mer 13. in 15. uro, najmanj primeren čas pa je v petek po 15. uri.

Pinterest

Pinterest je izredno priljubljen predvsem pri uporabnikih iPadov in preostalih tabličnih računalnikov. Uporabniki najraje delijo vsebine povezane s hrano in pijačo ter starševstvom in družino. Mnogi menijo, da ima Pinterest potencial v prihodnosti postati eden izmed štirih največjih družbenih omrežij.

Instagram

Več kot 90 odstotkov uporabnikov Instagrama je mlajših od 35 let, zato je ta platforma še posebej primerna za vsa podjetja, ki delujejo na področju oblačil, zabave ipd. in ciljajo na uporabnike, stare med 18 in 34 let.

Tumblr

Tumblr je družbeno omrežje, najbolj priljubljeno pri najstnikih in mladih, ki želijo izraziti svojo osebnost. Najbolj pomembno pa je to, da izredno velik odstotek uporabnikov omenjeno družbeno omrežje uporablja zelo pogosto: 61 odstotkov uporabnikov, starih med 13 in 18 let, ga namreč uporablja več ur tedensko.

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki