“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo.
pasja-gajba-urska-klavzer-katarina-vavpetic

Nasmejani lastnici Pasje gajbe Urška Klavžer (levo) in Katarina Vavpetič uživata v svojem poslu (foto: Simon Maljevac)

Ko sta Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v začetku decembra 2016 odprli Pasjo gajbo sta bili ob besedah spodbud deležni tudi dvomov, da njuna trgovina ne bo delovala več kot leto dni. Z vztrajnostjo, pogumom in inovativni idejami sta prepričali tudi dvomljivce, tako da trenutni poslovni prostor v Šiški počasi postaja pretesen.

V obdobju od nastopa na polfinalu izbora Mladi podjetnik leta se nama je zgodilo ogromno stvari. Komisiji sva napovedali, da želiva še naprej širiti svojo znamko in to nama uspeva. Nastop na tem tekmovanju nama je prinesel tudi sodelovanje z zmagovalcem izbora Rokom Staričem, s katerim smo skupaj “zakuhali” arašidovo maslo za pse, ki je postal prava uspešnica. Prodajava tudi dvojni paket arašidovega masla – en kozarček za pse, drugi za lastnike. Prepoznavnost se nama je v zadnjih šestih mesecih nedvomno povečala,” sta upravičeno zadovoljni zgovorni Ljubljančanki, ki se skupaj s svojimi štirimi kosmatinci veselita vsakega obiska v njuni Pasji gajbi.

Mreženje je pomemben del posla

Z vedno večjim asortimanom izdelkov, kakovostnim marketingom in neizmerno energijo sta našli svoje mesto na trgu. “Na samem izboru sva spoznali, da sva se podjetništva lotili na pravi način. Ugotovili sva, da se morava malce bolj posvetiti mreženju, saj lahko v sodelovanju z ostalimi podjetniki sestaviva še kakšno uspešno zgodbo. To potrjuje tudi arašidovo maslo z Rok’s nut butter. Pri pisanju prijavnice za izbor Mladi podjetnik leta sva naredili nekakšen presek našega dela in načrt za naprej. To nama je prav prišlo tudi pri vsakodnevnem poslovanju. Uvrstitev med deseterico najboljših nama je dalo dodaten zagon za naprej,” razkrivata Urška in Katarina.

Sami svoji mojstrici

V predprazničnem obdobju sta vikende preživeli v ljubljanskem blagovnem centru, kjer sta na stojnici predstavljali svojo ponudbo širšemu krogu potencialnih strank. Kako se prodaja na takšen način razlikuje od prodaje v lastni trgovini? “V najino trgovino v večini primerov pridejo stranke, ki naju spremljajo že dlje časa in točno vedo, kakšen atrikel si želijo. S prodajo v velikem trgovskem centru sva dobili priložnost, da razširiva krog strank. Ko pridejo v trgovino, pridejo v tvoj prostor, kjer imaš na voljo vse artikle in se počutiš domačega. Pri prodaji v trgovskem centru pa skušava iztržiti čim več na omejenem prostoru stojnice.”

pasja-gajba-trgovina

“V najino trgovino v večini primerov pridejo stranke, ki naju spremljajo že dlje časa in točno vedo, kakšen atrikel si želijo,” sta pojasnili Urška in Katarina (foto: FB Pasja gajba)

Mladi podjetnici vsak prosti trenutek izkoristita za dodatno izobraževanje o prodaji, komunikacijo s strankami, marketing in iskanje novih artiklov. Sami skrbita za opremo trgovine, s pomočjo izdelovalca spletnih strani pa sta sami poskrbeli tudi za celotno vizualno podobo. “Ne vem, če bi lahko koga spustili zraven, da bi lahko nekaj naredil brez naju,” v smehu dodaja Katarina.

Pasja gajba tri korake pred konkurenco

Trenutno poteka akcija iskanja novega poslovnega prostora, ki bi ohranil avtentičnosti trenutne Pasje gajbe in jima omogočil širitev uspešne poslovne zgodbe. “Želiva biti boljši od konkurence. Dogaja se, da naju posnemajo, vendar se s tem ne obremenjujeva. Kdor te skuša posnemati, je že v štartu tri korake za tabo in te nikoli ne bo ujel. Zgodba se je začela zaradi tega, ker za najine kužke v obstoječih trgovinah nisva našli kakovostnih izdelkov. V ponudbi nimava niti enega artikla, ki ga ne bi dali svojim psom. Finance so seveda pomembne pri vsakem poslu, vendar tega nikoli nisva delali zaradi denarja, temveč zaradi izziva in ljubezni do najinih psov. Spoznali sva česa primanjkuje na pasji sceni in le upava lahko, da bova lahko realizirali vse najine ideje.”

pasja-gajba-mladi-podjetnik-leta

Urška in Katarina sta Pasjo gajbo odprli zaradi svojih kosmatih ljubljenčkov (foto: FB Pasja gajba)

Kdo je najboljši vplivnež?

Poskusila sta tudi s sodelovanjem z vplivneži in sponzorskimi dejavnostmi, a opažata, da je “pasja” scena glede tega načina marketinga precej specifična. “Ugotovili sva, da so najini psi najboljši vplivneži,” pojasnita Urška in Katarina.

Učenje na lastnih izkušnjah in napakah

V letu 2018 sta si zastavili za cilj podvojiti promet iz leta 2017 in ob uspešnem zaključku decembra jima bi to lahko uspelo. Prihodnje leto se nameravata predstaviti tudi ciljni publiki v Celju in Mariboru, spogledujeta pa se tudi s hrvaškim trgom. Pri tem se bosta morala spopasti tudi z uspešnim usklajevanjem službenih in študijskih obveznosti ter družabnim življenjem.

“Pravi prijatelji naju razumejo. Časa, ki ga preživiva v Pasji gajbi v bistvu niti ne jemljeva kot službe, temveč nama je zaenkrat bolj sprostitev. Prepričani sva, da se bo zgodba nadaljevala in dodatno razvijala. Tudi če bi se vse skupaj danes zaključilo, nama je Pasja gajba dala veliko novih spoznanj. Največ se naučiš na lastnih izkušnjah, uspehih in napakah,” meni Urška.

pasja-gajba-citypark

Pasja gajba si želi v letu 2019 očarati tudi kupce na Štajerskem in Hrvaškem (foto: Simon Maljevac)

Skupaj s Katarino si želita, da bi bilo manj omejitev pri razpisih za dodatna sredstva. Ker nimata pomoči investitorja, sta povsem odvisni od svojih potez, kar pa jima ne povzroča težav.

Pristnost je ključ do uspeha

“Ker v Pasji gajbi sami skrbiva za vse, je zgodba še bolj pristna. Delava to, kar se nama zdi dobro. Ljudje sprejemajo naju, najin humor. Tudi to, da sva včasih malo “butasti”. Nihče ne vpliva na najino mnenje. V redni službi se moraš včasih malce držati nazaj, medtem ko lahko v lastnem projetku izraziš vso svojo kreativnost. Če bi imeli samo redno službo, bi se počutili precej potlačeni,” ob drugi obletnici Pasje gajbe menita Urška Klavžer in Katarina Vavpetič.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje