“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo.
pasja-gajba-urska-klavzer-katarina-vavpetic

Nasmejani lastnici Pasje gajbe Urška Klavžer (levo) in Katarina Vavpetič uživata v svojem poslu (foto: Simon Maljevac)

Ko sta Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v začetku decembra 2016 odprli Pasjo gajbo sta bili ob besedah spodbud deležni tudi dvomov, da njuna trgovina ne bo delovala več kot leto dni. Z vztrajnostjo, pogumom in inovativni idejami sta prepričali tudi dvomljivce, tako da trenutni poslovni prostor v Šiški počasi postaja pretesen.

V obdobju od nastopa na polfinalu izbora Mladi podjetnik leta se nama je zgodilo ogromno stvari. Komisiji sva napovedali, da želiva še naprej širiti svojo znamko in to nama uspeva. Nastop na tem tekmovanju nama je prinesel tudi sodelovanje z zmagovalcem izbora Rokom Staričem, s katerim smo skupaj “zakuhali” arašidovo maslo za pse, ki je postal prava uspešnica. Prodajava tudi dvojni paket arašidovega masla – en kozarček za pse, drugi za lastnike. Prepoznavnost se nama je v zadnjih šestih mesecih nedvomno povečala,” sta upravičeno zadovoljni zgovorni Ljubljančanki, ki se skupaj s svojimi štirimi kosmatinci veselita vsakega obiska v njuni Pasji gajbi.

Mreženje je pomemben del posla

Z vedno večjim asortimanom izdelkov, kakovostnim marketingom in neizmerno energijo sta našli svoje mesto na trgu. “Na samem izboru sva spoznali, da sva se podjetništva lotili na pravi način. Ugotovili sva, da se morava malce bolj posvetiti mreženju, saj lahko v sodelovanju z ostalimi podjetniki sestaviva še kakšno uspešno zgodbo. To potrjuje tudi arašidovo maslo z Rok’s nut butter. Pri pisanju prijavnice za izbor Mladi podjetnik leta sva naredili nekakšen presek našega dela in načrt za naprej. To nama je prav prišlo tudi pri vsakodnevnem poslovanju. Uvrstitev med deseterico najboljših nama je dalo dodaten zagon za naprej,” razkrivata Urška in Katarina.

Sami svoji mojstrici

V predprazničnem obdobju sta vikende preživeli v ljubljanskem blagovnem centru, kjer sta na stojnici predstavljali svojo ponudbo širšemu krogu potencialnih strank. Kako se prodaja na takšen način razlikuje od prodaje v lastni trgovini? “V najino trgovino v večini primerov pridejo stranke, ki naju spremljajo že dlje časa in točno vedo, kakšen atrikel si želijo. S prodajo v velikem trgovskem centru sva dobili priložnost, da razširiva krog strank. Ko pridejo v trgovino, pridejo v tvoj prostor, kjer imaš na voljo vse artikle in se počutiš domačega. Pri prodaji v trgovskem centru pa skušava iztržiti čim več na omejenem prostoru stojnice.”

pasja-gajba-trgovina

“V najino trgovino v večini primerov pridejo stranke, ki naju spremljajo že dlje časa in točno vedo, kakšen atrikel si želijo,” sta pojasnili Urška in Katarina (foto: FB Pasja gajba)

Mladi podjetnici vsak prosti trenutek izkoristita za dodatno izobraževanje o prodaji, komunikacijo s strankami, marketing in iskanje novih artiklov. Sami skrbita za opremo trgovine, s pomočjo izdelovalca spletnih strani pa sta sami poskrbeli tudi za celotno vizualno podobo. “Ne vem, če bi lahko koga spustili zraven, da bi lahko nekaj naredil brez naju,” v smehu dodaja Katarina.

Pasja gajba tri korake pred konkurenco

Trenutno poteka akcija iskanja novega poslovnega prostora, ki bi ohranil avtentičnosti trenutne Pasje gajbe in jima omogočil širitev uspešne poslovne zgodbe. “Želiva biti boljši od konkurence. Dogaja se, da naju posnemajo, vendar se s tem ne obremenjujeva. Kdor te skuša posnemati, je že v štartu tri korake za tabo in te nikoli ne bo ujel. Zgodba se je začela zaradi tega, ker za najine kužke v obstoječih trgovinah nisva našli kakovostnih izdelkov. V ponudbi nimava niti enega artikla, ki ga ne bi dali svojim psom. Finance so seveda pomembne pri vsakem poslu, vendar tega nikoli nisva delali zaradi denarja, temveč zaradi izziva in ljubezni do najinih psov. Spoznali sva česa primanjkuje na pasji sceni in le upava lahko, da bova lahko realizirali vse najine ideje.”

pasja-gajba-mladi-podjetnik-leta

Urška in Katarina sta Pasjo gajbo odprli zaradi svojih kosmatih ljubljenčkov (foto: FB Pasja gajba)

Kdo je najboljši vplivnež?

Poskusila sta tudi s sodelovanjem z vplivneži in sponzorskimi dejavnostmi, a opažata, da je “pasja” scena glede tega načina marketinga precej specifična. “Ugotovili sva, da so najini psi najboljši vplivneži,” pojasnita Urška in Katarina.

Učenje na lastnih izkušnjah in napakah

V letu 2018 sta si zastavili za cilj podvojiti promet iz leta 2017 in ob uspešnem zaključku decembra jima bi to lahko uspelo. Prihodnje leto se nameravata predstaviti tudi ciljni publiki v Celju in Mariboru, spogledujeta pa se tudi s hrvaškim trgom. Pri tem se bosta morala spopasti tudi z uspešnim usklajevanjem službenih in študijskih obveznosti ter družabnim življenjem.

“Pravi prijatelji naju razumejo. Časa, ki ga preživiva v Pasji gajbi v bistvu niti ne jemljeva kot službe, temveč nama je zaenkrat bolj sprostitev. Prepričani sva, da se bo zgodba nadaljevala in dodatno razvijala. Tudi če bi se vse skupaj danes zaključilo, nama je Pasja gajba dala veliko novih spoznanj. Največ se naučiš na lastnih izkušnjah, uspehih in napakah,” meni Urška.

pasja-gajba-citypark

Pasja gajba si želi v letu 2019 očarati tudi kupce na Štajerskem in Hrvaškem (foto: Simon Maljevac)

Skupaj s Katarino si želita, da bi bilo manj omejitev pri razpisih za dodatna sredstva. Ker nimata pomoči investitorja, sta povsem odvisni od svojih potez, kar pa jima ne povzroča težav.

Pristnost je ključ do uspeha

“Ker v Pasji gajbi sami skrbiva za vse, je zgodba še bolj pristna. Delava to, kar se nama zdi dobro. Ljudje sprejemajo naju, najin humor. Tudi to, da sva včasih malo “butasti”. Nihče ne vpliva na najino mnenje. V redni službi se moraš včasih malce držati nazaj, medtem ko lahko v lastnem projetku izraziš vso svojo kreativnost. Če bi imeli samo redno službo, bi se počutili precej potlačeni,” ob drugi obletnici Pasje gajbe menita Urška Klavžer in Katarina Vavpetič.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Oznake: , ,