KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo.
pasja-gajba-urska-klavzer-katarina-vavpetic

Nasmejani lastnici Pasje gajbe Urška Klavžer (levo) in Katarina Vavpetič uživata v svojem poslu (foto: Simon Maljevac)

Ko sta Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v začetku decembra 2016 odprli Pasjo gajbo sta bili ob besedah spodbud deležni tudi dvomov, da njuna trgovina ne bo delovala več kot leto dni. Z vztrajnostjo, pogumom in inovativni idejami sta prepričali tudi dvomljivce, tako da trenutni poslovni prostor v Šiški počasi postaja pretesen.

V obdobju od nastopa na polfinalu izbora Mladi podjetnik leta se nama je zgodilo ogromno stvari. Komisiji sva napovedali, da želiva še naprej širiti svojo znamko in to nama uspeva. Nastop na tem tekmovanju nama je prinesel tudi sodelovanje z zmagovalcem izbora Rokom Staričem, s katerim smo skupaj “zakuhali” arašidovo maslo za pse, ki je postal prava uspešnica. Prodajava tudi dvojni paket arašidovega masla – en kozarček za pse, drugi za lastnike. Prepoznavnost se nama je v zadnjih šestih mesecih nedvomno povečala,” sta upravičeno zadovoljni zgovorni Ljubljančanki, ki se skupaj s svojimi štirimi kosmatinci veselita vsakega obiska v njuni Pasji gajbi.

Mreženje je pomemben del posla

Z vedno večjim asortimanom izdelkov, kakovostnim marketingom in neizmerno energijo sta našli svoje mesto na trgu. “Na samem izboru sva spoznali, da sva se podjetništva lotili na pravi način. Ugotovili sva, da se morava malce bolj posvetiti mreženju, saj lahko v sodelovanju z ostalimi podjetniki sestaviva še kakšno uspešno zgodbo. To potrjuje tudi arašidovo maslo z Rok’s nut butter. Pri pisanju prijavnice za izbor Mladi podjetnik leta sva naredili nekakšen presek našega dela in načrt za naprej. To nama je prav prišlo tudi pri vsakodnevnem poslovanju. Uvrstitev med deseterico najboljših nama je dalo dodaten zagon za naprej,” razkrivata Urška in Katarina.

Sami svoji mojstrici

V predprazničnem obdobju sta vikende preživeli v ljubljanskem blagovnem centru, kjer sta na stojnici predstavljali svojo ponudbo širšemu krogu potencialnih strank. Kako se prodaja na takšen način razlikuje od prodaje v lastni trgovini? “V najino trgovino v večini primerov pridejo stranke, ki naju spremljajo že dlje časa in točno vedo, kakšen atrikel si želijo. S prodajo v velikem trgovskem centru sva dobili priložnost, da razširiva krog strank. Ko pridejo v trgovino, pridejo v tvoj prostor, kjer imaš na voljo vse artikle in se počutiš domačega. Pri prodaji v trgovskem centru pa skušava iztržiti čim več na omejenem prostoru stojnice.”

pasja-gajba-trgovina

“V najino trgovino v večini primerov pridejo stranke, ki naju spremljajo že dlje časa in točno vedo, kakšen atrikel si želijo,” sta pojasnili Urška in Katarina (foto: FB Pasja gajba)

Mladi podjetnici vsak prosti trenutek izkoristita za dodatno izobraževanje o prodaji, komunikacijo s strankami, marketing in iskanje novih artiklov. Sami skrbita za opremo trgovine, s pomočjo izdelovalca spletnih strani pa sta sami poskrbeli tudi za celotno vizualno podobo. “Ne vem, če bi lahko koga spustili zraven, da bi lahko nekaj naredil brez naju,” v smehu dodaja Katarina.

Pasja gajba tri korake pred konkurenco

Trenutno poteka akcija iskanja novega poslovnega prostora, ki bi ohranil avtentičnosti trenutne Pasje gajbe in jima omogočil širitev uspešne poslovne zgodbe. “Želiva biti boljši od konkurence. Dogaja se, da naju posnemajo, vendar se s tem ne obremenjujeva. Kdor te skuša posnemati, je že v štartu tri korake za tabo in te nikoli ne bo ujel. Zgodba se je začela zaradi tega, ker za najine kužke v obstoječih trgovinah nisva našli kakovostnih izdelkov. V ponudbi nimava niti enega artikla, ki ga ne bi dali svojim psom. Finance so seveda pomembne pri vsakem poslu, vendar tega nikoli nisva delali zaradi denarja, temveč zaradi izziva in ljubezni do najinih psov. Spoznali sva česa primanjkuje na pasji sceni in le upava lahko, da bova lahko realizirali vse najine ideje.”

pasja-gajba-mladi-podjetnik-leta

Urška in Katarina sta Pasjo gajbo odprli zaradi svojih kosmatih ljubljenčkov (foto: FB Pasja gajba)

Kdo je najboljši vplivnež?

Poskusila sta tudi s sodelovanjem z vplivneži in sponzorskimi dejavnostmi, a opažata, da je “pasja” scena glede tega načina marketinga precej specifična. “Ugotovili sva, da so najini psi najboljši vplivneži,” pojasnita Urška in Katarina.

Učenje na lastnih izkušnjah in napakah

V letu 2018 sta si zastavili za cilj podvojiti promet iz leta 2017 in ob uspešnem zaključku decembra jima bi to lahko uspelo. Prihodnje leto se nameravata predstaviti tudi ciljni publiki v Celju in Mariboru, spogledujeta pa se tudi s hrvaškim trgom. Pri tem se bosta morala spopasti tudi z uspešnim usklajevanjem službenih in študijskih obveznosti ter družabnim življenjem.

“Pravi prijatelji naju razumejo. Časa, ki ga preživiva v Pasji gajbi v bistvu niti ne jemljeva kot službe, temveč nama je zaenkrat bolj sprostitev. Prepričani sva, da se bo zgodba nadaljevala in dodatno razvijala. Tudi če bi se vse skupaj danes zaključilo, nama je Pasja gajba dala veliko novih spoznanj. Največ se naučiš na lastnih izkušnjah, uspehih in napakah,” meni Urška.

pasja-gajba-citypark

Pasja gajba si želi v letu 2019 očarati tudi kupce na Štajerskem in Hrvaškem (foto: Simon Maljevac)

Skupaj s Katarino si želita, da bi bilo manj omejitev pri razpisih za dodatna sredstva. Ker nimata pomoči investitorja, sta povsem odvisni od svojih potez, kar pa jima ne povzroča težav.

Pristnost je ključ do uspeha

“Ker v Pasji gajbi sami skrbiva za vse, je zgodba še bolj pristna. Delava to, kar se nama zdi dobro. Ljudje sprejemajo naju, najin humor. Tudi to, da sva včasih malo “butasti”. Nihče ne vpliva na najino mnenje. V redni službi se moraš včasih malce držati nazaj, medtem ko lahko v lastnem projetku izraziš vso svojo kreativnost. Če bi imeli samo redno službo, bi se počutili precej potlačeni,” ob drugi obletnici Pasje gajbe menita Urška Klavžer in Katarina Vavpetič.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

Gonilna sila zmagovalnega projekta lanske sezone Štartaj Slovenija, Aljaž Fras iz podjetja Noela d.o.o., je na lastni koži izkusil tako pozitivne kot negativne strani podjetništva. Ključ do uspeha in reševanja iz primeža številnih preglavic je bilo pozitivno razmišljanje ter izbira pravega svetovalca. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje