Več časa na Facebooku prinaša tanjšo denarnico

Več Facebooka, manj denarja (Vir slike: YouTube).

Več časa na Facebooku prinaša tanjšo denarnico

Medtem ko brskate po Facebooku, pregledujete objave svojih prijateljev, ki se iz fotografij prijetno nasmihajo, se kdaj vprašate, kaj bi med tem časom lahko postorili? Kot pravi Thomas C. Corley, v tem času vaš denar puhti.
Več časa na Facebooku prinaša tanjšo denarnico

Več Facebooka, manj denarja (Vir slike: YouTube).

Corley je po petih letih spremljanja dnevnih navad bogatih in revnih razkril izsledke svoje raziskave. Ugotovil je, da 74 odstotkov tistih, ki so se prepoznali za revne, na internetu preživijo več kot eno uro na dan, 95 odstotkov pa na Facebooku.

Bogataše Facebook ne zanima

Ko pogledamo, kakšno je stanje pri tistih, ki imajo več pod palcem, je stanje popolnoma drugačno. Samo 37 odstotkov bogatašev je v njegovi študiji preživelo več kot eno uro na dan na spletu, kjer so našli zabavne vsebine. Za zabavo so ga uporabljali le v 17 odstotkih. Zanimivo bi bilo vedeti, koliko ga dnevno uporablja njegov prvi mož, Mark Zuckerberg, ki zadnjih nekaj let visoko kotira na lestvicah najpremožnejših Zemljanov.

Najstniki tudi po večkrat na dan

Facebook je poleti leta 2013 sporočil, da je v ZDA več kot 128 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov, kar predstavlja 40 odstotkov celotne populacije ZDA. Od tega je 22 odstotkov predstavljalo najstnikov, ki se na družbena omrežja vpišejo več kot 10-krat na dan. Kot kažejo podatki Facebooka, povprečen čas, ki ga preživijo na strani, znaša 18 minut.

Dnevne navade krojijo našo usodo

Corley je prepričan, da so naše dnevne navade razlog, zakaj smo bogati, revni ali le del izginjajočega srednjega razreda. Namreč, kar 40 odstotkov vseh dnevnih aktivnosti predstavljajo naše navade. To je sicer dober znak za vse tiste, katerih navade so dobre, in slaba novica za tiste, ki imajo slabe navade. Dobra novica pri vsem tem je, da lahko na spremembo vplivamo sami. Kakšne pa so vaše navade?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki