Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Če je stranka zapustila košarico in ni izvedla nakupa, jo lahko še vedno prepričate. Poskusite s prijaznim sporočilom nekaj ur po dogodku (Vir slike: Pixabay).

Številka je res ogromna, a naj vam ne vzame poguma. To je zgolj še ena priložnost za povečanje konverzije. Načinov za to je več.

Osebi, ki je zapustila košarico, pošljite elektronsko sporočilo. Takšna sporočila so izredno učinkovita, saj dosegajo kar 40,3-odstotno stopnjo odprtosti, kar je približno dvakrat več kot pri običajnih marketinških elektronskih sporočilih. Stopnja odzivnosti (click through rate) je kar 72-odstotna. Vse to pa se pokaže v višji stopnji konverzije.

Zakaj pa ljudje zapuščajo košarico?

Uporabnik brska po vaši spletni strani in v košarico daje najrazličnejše produkte. Vi, v vlogi velikega brata, ki vidi vse, ste navdušeni, a potem šok – pred nakupom košarico zapusti.

Zakaj?

Zato obstaja več razlogov. Lahko ga je presenetil znesek poštnine, morda si je želel brezplačne poštnine, a ni dosegel zneska, ki bi mu jo omogočila, ali pa ga je zmotila omejena možnost plačila. Med možnosti se uvrščajo tudi razlogi, kot so predolgo obdobje pošiljanja, dejstvo, da izdelka ni zalogi, tehnične težave in nujno oblikovanje uporabniškega računa za nakup.

Kako oblikujemo dobro elektronsko sporočilo po zapuščeni košarici

Ne skoparite z dobrim dizajnom. Pokažite mu, zakaj ste vredni nakupa.

S sporočilom ga spomnite, kaj je želel kupiti (kaj se je nahajalo v njegovi košarici) in mu ponudite povezavo do košarice, prek katere lahko enostavno dokonča nakup.

Pot do nakupa naj bo čim lažja in čim krajša. Ponudite mu možnost vpogleda v izdelke, ki bi ga morda zanimale. Dodajte kontaktne informacije za pomoč.

Študija Marketing Sherpa pravi, da takšna sporočila motijo kar 4 od 10 ljudi. Zato poskrbite, da jih s sporočilom ne boste prepričali, da se nikoli več ne vrnejo.

Na voljo jim ponudite gumbe, s katerimi se bodo preprosto vrnili na svojo košarico oziroma končali nakup.

Vsebina v sporočilu naj bo čim bolj lahkotna in čim manj agresivna. Da je pozabil opraviti nakup, ne zapišite v zadevo sporočila. Če boste dodali kanček humorja, lahko dobi vaše sporočilo izredno simpatično vrednost. »Kam si šel?«, »Tvoja košarica je osamljena« ali pa »Mislimo si, da te tvoja košarica zalezuje.«

Lahko pa mu vzbudite tudi občutek nujnosti. To zapišite v zadevo sporočila. »10 odstotkov popusta za opravljen nakup« in »Pohiti! Zaloge kopnijo!« sta primera sporočil, s katerima lahko vzbudimo ravno to.

Tudi če oseba ni dosegla določene vsote, ki bi ji omogočila brezplačno poštnino, ji to ponudite. To zapišite v sporočilu.

Kdaj poslati to sporočilo?

Ne prehitro niti ne prepozno. Po nekaterih študijah je stopnja verjetnosti, da boste pridobili uporabnika, ki je zapustil košarico, največja štiri ure po obisku vaše spletne strani. Vendar pa priporočamo, da testirate sami in sami ugotovite, kdaj je najboljši čas.

Mnogi spletni trgovci pošljejo celo dve sporočili. Drugo 24 ur pozneje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje