Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Če je stranka zapustila košarico in ni izvedla nakupa, jo lahko še vedno prepričate. Poskusite s prijaznim sporočilom nekaj ur po dogodku (Vir slike: Pixabay).

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Če je stranka zapustila košarico in ni izvedla nakupa, jo lahko še vedno prepričate. Poskusite s prijaznim sporočilom nekaj ur po dogodku (Vir slike: Pixabay).

Številka je res ogromna, a naj vam ne vzame poguma. To je zgolj še ena priložnost za povečanje konverzije. Načinov za to je več.

Osebi, ki je zapustila košarico, pošljite elektronsko sporočilo. Takšna sporočila so izredno učinkovita, saj dosegajo kar 40,3-odstotno stopnjo odprtosti, kar je približno dvakrat več kot pri običajnih marketinških elektronskih sporočilih. Stopnja odzivnosti (click through rate) je kar 72-odstotna. Vse to pa se pokaže v višji stopnji konverzije.

Zakaj pa ljudje zapuščajo košarico?

Uporabnik brska po vaši spletni strani in v košarico daje najrazličnejše produkte. Vi, v vlogi velikega brata, ki vidi vse, ste navdušeni, a potem šok – pred nakupom košarico zapusti.

Zakaj?

Zato obstaja več razlogov. Lahko ga je presenetil znesek poštnine, morda si je želel brezplačne poštnine, a ni dosegel zneska, ki bi mu jo omogočila, ali pa ga je zmotila omejena možnost plačila. Med možnosti se uvrščajo tudi razlogi, kot so predolgo obdobje pošiljanja, dejstvo, da izdelka ni zalogi, tehnične težave in nujno oblikovanje uporabniškega računa za nakup.

Kako oblikujemo dobro elektronsko sporočilo po zapuščeni košarici

Ne skoparite z dobrim dizajnom. Pokažite mu, zakaj ste vredni nakupa.

S sporočilom ga spomnite, kaj je želel kupiti (kaj se je nahajalo v njegovi košarici) in mu ponudite povezavo do košarice, prek katere lahko enostavno dokonča nakup.

Pot do nakupa naj bo čim lažja in čim krajša. Ponudite mu možnost vpogleda v izdelke, ki bi ga morda zanimale. Dodajte kontaktne informacije za pomoč.

Študija Marketing Sherpa pravi, da takšna sporočila motijo kar 4 od 10 ljudi. Zato poskrbite, da jih s sporočilom ne boste prepričali, da se nikoli več ne vrnejo.

Na voljo jim ponudite gumbe, s katerimi se bodo preprosto vrnili na svojo košarico oziroma končali nakup.

Vsebina v sporočilu naj bo čim bolj lahkotna in čim manj agresivna. Da je pozabil opraviti nakup, ne zapišite v zadevo sporočila. Če boste dodali kanček humorja, lahko dobi vaše sporočilo izredno simpatično vrednost. »Kam si šel?«, »Tvoja košarica je osamljena« ali pa »Mislimo si, da te tvoja košarica zalezuje.«

Lahko pa mu vzbudite tudi občutek nujnosti. To zapišite v zadevo sporočila. »10 odstotkov popusta za opravljen nakup« in »Pohiti! Zaloge kopnijo!« sta primera sporočil, s katerima lahko vzbudimo ravno to.

Tudi če oseba ni dosegla določene vsote, ki bi ji omogočila brezplačno poštnino, ji to ponudite. To zapišite v sporočilu.

Kdaj poslati to sporočilo?

Ne prehitro niti ne prepozno. Po nekaterih študijah je stopnja verjetnosti, da boste pridobili uporabnika, ki je zapustil košarico, največja štiri ure po obisku vaše spletne strani. Vendar pa priporočamo, da testirate sami in sami ugotovite, kdaj je najboljši čas.

Mnogi spletni trgovci pošljejo celo dve sporočili. Drugo 24 ur pozneje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki