
YouNow, platforma, ki privablja številne najstnike, je pred dnevi postregel z novo funkcijo. Ko najdemo posnetek, ki nam je všeč, lahko delimo krajši, do 15-sekundni posnetek v obliki klipa (Vir slike: YouNow).
»Ne razkrivamo teh številk, vendar nekateri uporabniki večkrat dnevno poskrbijo za prenos v živo,« je ustanovitelj in direktor Adi Sideman odgovoril na vprašanje ameriškega novinarja, koliko uporabnikov večkrat dnevno objavi vsebino na platformi. Sideman je sicer dodal, da imajo mesečno okoli 100 milijonov uporabnikov, ki dnevno poskrbijo za 150 tisoč prenosov v živo.
Povprečen prenos v živo traja kar 20 minut, dnevno pa na platformi preživi okoli 50 minut, kar je v primerjavi s podatki podjetja eMarketer precej več kot na Facebooku, Tumblrju, Instagramu, Twitterju ali Snapchatu.
YouNow uporabniki so še mlajši od Snapchatovih
Podobne storitve, nekatere so tudi mlajše, a merijo na povsem drugačno množico uporabnikov, imajo sicer še boljše statistike. Periscope ima po najnovejših podatkih 10 milijonov uporabnikov, Meerkatovi podatki iz lanskega leta kažejo, da ima 2 milijona uporabnikov, Snapchat ima kar 100 milijonov dnevnih uporabnikov in okoli 10 milijard ogledov, medtem ko YouTubovo občinstvo predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov spleta (več kot milijardo).
Opozoriti pa je treba, da so uporabniki storitve YouNow mladi. Še mlajši kot uporabniki Snapchata (Snapchatovcev, starih od 18 do 24 let, je 37 odstotkov, zdaj pa se vse bolj usmerja na starostno skupino, starejšo od 25 let). Po besedah Sidemana, je sedem od desetih uporabnikov mlajših od 24 let, več kot polovica je žensk. »Približno 65 odstotkov uporabnikov je angleško govorečih, ostali prihajajo iz Latinske Amerike, Evrope in Bližnjega vzhoda.«
Zakaj so tovrstne platforme tako pomembne?
YouNow in ostali kanali postajajo nov prodajni kanal za glasbenike in druge. Tako sta na primer Casper Lee in Joe Sugg, zvezdi na YouTubu, v zgolj 40-minutnem prenosu prodala za več kot 8 tisoč prednaročil za lastno DVD vsebino. Uspešen izkupiček ju je povzdignil na prvo mesto na Amazonu kot tudi na iTunes, poroča TechCrunch.
YouNow ponuja drugačno uporabo, kot jo Periscope in Meerkat, je prepričan Sideman. Omrežje se namreč osredotoča na uporabnika in ustvarja intimno povezavo med njimi, kar se vidi tudi v povezanosti uporabnikov. »Več kot 70 odstotkov naših uporabnikov je aktivnih prek klepeta, glasovanja, nagrajevanja in podobno,« je dodal.
V treh letih ekipo povečali za vsaj štirikrat
YouNow ima za sabo, kljub rosnim petim letom, že bogato vsebino. Leta 2013 so njegov potencial prepoznali investitorji in v rundi A vanj investirali 30 milijonov dolarjev. Istega leta je startup odprl denarnico in kupil platformo za prenos video vsebin v živo BlogTV. BlogTV je zaživel leta 2006 in v nekaj letih privabil kar 4 milijone registriranih uporabnikov. Štirje zaposleni so se pred tremi leti priključili takrat 10-članski ekipi YouNow.
»Nihče si ne ogleduje arhivov s prenosi v živo.«
YouNow je pred dnevi postregel z novo funkcijo, ki predstavlja novost pri možnosti ponovnega ogleda. Možnost ponovnega ogleda sicer ni nekaj novega. V pretekli čas se lahko vrnemo tudi prek ostalih podobnih platform, a obstaja velika verjetnost, da tega ne bomo storili. Tako je vsaj prepričan Sideman, ki je lani za TechCrunch pripomnil, da si »nihče ne ogleduje arhivov s prenosi v živo«.
Do 15-sekundni posnetki so rešitev!
Ogled v živo je tisto, kar uporabniku oziroma gledalcu omogoča interakcijo s predvajalcem vsebine. Če si pozneje ogledamo vsebino, ki je bila predvajana v živo, te vzhičenosti več ni, meni Sideman. Zavedajoč se tega izziva, je ekipa YouNow, ki danes šteje že več kot 40 članov, ustvarila zanimivo rešitev. Ko najdemo posnetek, ki nam je všeč, lahko delimo krajši, do 15-sekundni posnetek v obliki klipa. Kratke posnetke lahko shranimo, ki se nato prikazujejo znotraj aplikacije prek odseka Moments. Ta odsek po novem ponuja tudi nabor zanimivih video vsebin na posebnem zidu.