YouNow ima več kot 150 tisoč ogledov na dan

YouNow, platforma, ki privablja številne najstnike, je pred dnevi postregel z novo funkcijo. Ko najdemo posnetek, ki nam je všeč, lahko delimo krajši, do 15-sekundni posnetek v obliki klipa (Vir slike: YouNow).

YouNow ima več kot 150 tisoč ogledov na dan

Startup YouNow je poseben, pa čeprav ponuja podobno kot Periscope, YouTube in Facebook Live. Startup, ki je star pet let, ima presenetljivo statistiko, s katero se lahko postavi ob bok tudi največjim.
YouNow ima več kot 150 tisoč ogledov na dan

YouNow, platforma, ki privablja številne najstnike, je pred dnevi postregel z novo funkcijo. Ko najdemo posnetek, ki nam je všeč, lahko delimo krajši, do 15-sekundni posnetek v obliki klipa (Vir slike: YouNow).

»Ne razkrivamo teh številk, vendar nekateri uporabniki večkrat dnevno poskrbijo za prenos v živo,« je ustanovitelj in direktor Adi Sideman odgovoril na vprašanje ameriškega novinarja, koliko uporabnikov večkrat dnevno objavi vsebino na platformi. Sideman je sicer dodal, da imajo mesečno okoli 100 milijonov uporabnikov, ki dnevno poskrbijo za 150 tisoč prenosov v živo.

Povprečen prenos v živo traja kar 20 minut, dnevno pa na platformi preživi okoli 50 minut, kar je v primerjavi s podatki podjetja eMarketer precej več kot na Facebooku, Tumblrju, Instagramu, Twitterju ali Snapchatu.

YouNow uporabniki so še mlajši od Snapchatovih

Podobne storitve, nekatere so tudi mlajše, a merijo na povsem drugačno množico uporabnikov, imajo sicer še boljše statistike. Periscope ima po najnovejših podatkih 10 milijonov uporabnikov, Meerkatovi podatki iz lanskega leta kažejo, da ima 2 milijona uporabnikov, Snapchat ima kar 100 milijonov dnevnih uporabnikov in okoli 10 milijard ogledov, medtem ko YouTubovo občinstvo predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov spleta (več kot milijardo).

Opozoriti pa je treba, da so uporabniki storitve YouNow mladi. Še mlajši kot uporabniki Snapchata (Snapchatovcev, starih od 18 do 24 let, je 37 odstotkov, zdaj pa se vse bolj usmerja na starostno skupino, starejšo od 25 let). Po besedah Sidemana, je sedem od desetih uporabnikov mlajših od 24 let, več kot polovica je žensk. »Približno 65 odstotkov uporabnikov je angleško govorečih, ostali prihajajo iz Latinske Amerike, Evrope in Bližnjega vzhoda.«

Zakaj so tovrstne platforme tako pomembne?

YouNow in ostali kanali postajajo nov prodajni kanal za glasbenike in druge. Tako sta na primer Casper Lee in Joe Sugg, zvezdi na YouTubu, v zgolj 40-minutnem prenosu prodala za več kot 8 tisoč prednaročil za lastno DVD vsebino. Uspešen izkupiček ju je povzdignil na prvo mesto na Amazonu kot tudi na iTunes, poroča TechCrunch.

YouNow ponuja drugačno uporabo, kot jo Periscope in Meerkat, je prepričan Sideman. Omrežje se namreč osredotoča na uporabnika in ustvarja intimno povezavo med njimi, kar se vidi tudi v povezanosti uporabnikov. »Več kot 70 odstotkov naših uporabnikov je aktivnih prek klepeta, glasovanja, nagrajevanja in podobno,« je dodal.

V treh letih ekipo povečali za vsaj štirikrat

YouNow ima za sabo, kljub rosnim petim letom, že bogato vsebino. Leta 2013 so njegov potencial prepoznali investitorji in v rundi A vanj investirali 30 milijonov dolarjev. Istega leta je startup odprl denarnico in kupil platformo za prenos video vsebin v živo BlogTV. BlogTV je zaživel leta 2006 in v nekaj letih privabil kar 4 milijone registriranih uporabnikov. Štirje zaposleni so se pred tremi leti priključili takrat 10-članski ekipi YouNow.

»Nihče si ne ogleduje arhivov s prenosi v živo.«

YouNow je pred dnevi postregel z novo funkcijo, ki predstavlja novost pri možnosti ponovnega ogleda. Možnost ponovnega ogleda sicer ni nekaj novega. V pretekli čas se lahko vrnemo tudi prek ostalih podobnih platform, a obstaja velika verjetnost, da tega ne bomo storili. Tako je vsaj prepričan Sideman, ki je lani za TechCrunch pripomnil, da si »nihče ne ogleduje arhivov s prenosi v živo«.

Do 15-sekundni posnetki so rešitev!

Ogled v živo je tisto, kar uporabniku oziroma gledalcu omogoča interakcijo s predvajalcem vsebine. Če si pozneje ogledamo vsebino, ki je bila predvajana v živo, te vzhičenosti več ni, meni Sideman. Zavedajoč se tega izziva, je ekipa YouNow, ki danes šteje že več kot 40 članov, ustvarila zanimivo rešitev. Ko najdemo posnetek, ki nam je všeč, lahko delimo krajši, do 15-sekundni posnetek v obliki klipa. Kratke posnetke lahko shranimo, ki se nato prikazujejo znotraj aplikacije prek odseka Moments. Ta odsek po novem ponuja tudi nabor zanimivih video vsebin na posebnem zidu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki