Za nakup LinkedIna se je potegovalo vsaj pet podjetij

Na podlagi pred kratkim objavljenih dokumentov lahko razkrijemo ozadje Microsoftovega nakupa podjetja LinkedIn za več kot 26 milijard dolarjev. Iz dokumentov je razvidno tudi, da se za nakup podjetja ni zanimal le Microsoft, temveč tudi štiri druga podjetja.
Za nakup LinkedIna se je potegovalo vsaj pet podjetij

Za nakup podjetja LinkedIn se je zanimalo vsaj pet podjetij. (Vir slike: Pixabay)

V finančnem poročilu je zapisano, da so se pogajanja o nakupu med Jeffom Weinerjem in Satyem Nadellom, izvršnima direktorjema LinkedIna in Microsofta, začela že 16. februarja letos, le 12 dni po tem, ko je zaradi nizkih prihodkov cena delnic podjetja LinkedIn začela strmo padati. Če prodaja delnic podjetju Microsoft ne bo izvedena, bo moralo podjetje LinkedIn plačati 725 milijonov dolarjev globe, je med drugim razvidno iz objavljenih dokumentov.

Dokumenti navajajo tudi, da so se za nakup podjetja zanimala še štiri druga podjetja, ki pa niso poimensko navedena.

Znano je, da je ponudbo za nakup oddalo podjetje Salesforce. Na podlagi dokumentov lahko domnevamo, da so predstavniki tega podjetja za delnico LinkedIna ponudili 200 dolarjev, kar je sicer več kot Microsoft, ki je za vsako delnico plačal 196 dolarjev. Razlika je v tem, da gre pri Microsoftovem nakupu za plačilo v gotovini, Salesforceova ponudba pa je vključevala tako gotovino kot delnice, zaradi česar bi bila končna nakupna cena nižja.

Predstavniki podjetja LinkedIn so se po navedbah v poročilu o prodaji podjetja pogovarjali tudi z najmanj tremi drugimi podjetji, vendar iz dokumentov ni jasno razvidno, ali je šlo za resne potencialne kupce ali so se konkurenčna podjetja le zanimala za finančno stanje LinkedIna in njegove strategije.

Strokovnjaki predvidevajo, da so se v določeni fazi za nakup LinkedIna zanimala naslednja podjetja: Alphabet (Google), IBM, Oracle in Facebook.

Google si prizadeva, da bi s pomočjo storitev, ki jih ponuja, uporabniki upravljali z vsemi področji svojega življenja. Hkrati se z matičnim podjetjem Alphabet intenzivno širi tudi na področje podjetništva s poudarjanjem primernosti storitev v oblaku za uporabo v podjetjih in organizacijah. Če bi Google pod svoje okrilje pridobil še LinkedIn, bi tako lahko svojim uporabnikom ponudil celovito prodajno storitev: od začetne infrastrukture in storitev za povezovanje, komunikacijo in prodajo do programskega vmesnika za uporabo v podjetju.

Čeprav je družabno omrežje Facebook v prvi vrsti namenjeno zasebnemu, ne poklicnemu povezovanju med uporabniki, se podjetje v zadnjem času ukvarja tudi z razvojem storitev za podjetja. Zato je verjetno, da so v podjetju razmišljali o nakupu LinkedIna, hkrati pa so si lahko v času pogajanj pobliže ogledali njegovo delovanje.

Če bi podjetje LinkedIn pristalo v lasti podjetja Oracle, bi to lahko svojim uporabnikom ponudilo celovito rešitev za področja prodaje, pridobivanja strank in upravljanja z zaposlenimi. Prav tako bi podjetju Oracle koristile LinkedInove informacije o tem, kako ljudje komunicirajo v profesionalnih situacijah.

Vir: TechCrunch

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje