Zakaj je logotip pomemben za vaše podjetje?

Lahko stavimo, da vsaj 99 % ljudi na tem planetu prepozna naslednje logotipe. Za takšno prepoznavnost pa lahko poskrbi le kakovostna in premišljena izdelava logotipa.
registracija-blagovne-znamke

5 razlogov, zakaj vsako podjetje potrebuje kakovosten logotip

Če vaše podjetje še nima odličnega logotipa ali pa z njim niste najbolj zadovoljni, je čas, da poskrbite za oblikovanje novega, saj prav vsako podjetje potrebuje kakovosten logotip, s katerim se bo predstavljalo strankam, poslovnim partnerjem, naročnikom in vsem ostalim. Naj vam naštejemo 5 razlogov, zakaj je logotip tako pomemben in zakaj se vam ga splača naročiti pri nekom, ki se dobro spozna na to področje in bo za vas izdelal odličen izdelek. Logotip je namreč veliko več kot le znak, saj:

Logotip razkriva vašo identiteto

Primer znanega logotipaLogotip svetu razkriva, kdo ste in kakšne vrste izdelkov ali storitev prodajate. Z njim svojim strankam razkrivate vašo identiteto, pa tudi ves svoj potencial. Zaradi tega mora biti vsak logotip unikaten, hkrati pa je pomembno tudi to, kaj je tisto, kar razkriva in sporoča njegov dizajn. Kakovostno oblikovan logotip strankam sporoča, zakaj je vaše podjetje vredno zaupanja in v čem ste boljši od konkurence oziroma zakaj se strankam splača odločiti prav za vas.

Logotip vabi nove stranke, da vas spoznajo

Primer dobre blagovne znamkeLjudi že po naravi privlačijo pisane barve in zanimiv dizajn. Tako mora biti logotip, ki krasi vašo embalažo, vhod trgovine ali vašo vizitko, oblikovan tako, da deluje privlačno za vaše stranke in jim vzbudi zanimanje, da vstopijo v vaše okolje ali z vami v stik ter na koncu opravijo še morebitni nakup ali uporabijo vašo storitev. Zato je prav oblikovanje logotipa ključnega pomena za to, da vzpostavite stik s potencialnimi strankami in jih spremenite v kupce. V praksi to pomeni, da se pri oblikovanju logotipa držimo koncepta »clean and simple« – torej na jasen in enostaven način z njim zajamemo predvsem bistvo branže in poskrbimo za kanček zanimanja.

Kakovosten logotip vas loči od konkurence

Poznamo določene simbole in znake, ki predstavljajo posamezno storitev ali produkt. Kolikokrat ste recimo že videli logotip picerije s simbolom osebe v belih oblačilih in z belo kapo, ki v roki drži kos pice? Verjetno prevečkrat, saj so takšni logotipi zelo pogosti, zaradi česar na odločitev nekoga, da bo obiskal določeno picerijo in ne neke druge, žal nimajo nobenega vpliva. Če želite izstopiti iz povprečnosti, mora vaš logotip odražati kdo ste in vas ločiti od konkurence. Dober logotip si mora upati biti drugačen.
Klasični logotip picerije 

Prepoznaven logotip olajša zvestobo znamki

Na vsake toliko časa si nekatera podjetja privoščijo tudi posodobitev svoje znamke, kar pogosto vključuje tudi prenovo ali posodobitev logotipa. Pri tem je zelo pomembno, kako je izveden redesign, saj se stranke ob večjih spremembah ali zamenjavi logotipa lahko počutijo prevarane. Ko se spremeni nekaj, na kar so bile stranke navajene, to pri njih lahko naleti tudi na negativen odziv. Zaradi tega se je prenove logotipa treba lotevati zelo premišljeno, sploh če je nek logotip že zelo uveljavljen in prepoznaven. Prenova logotipa pa je vsekakor smiselna takrat, ko stari logotip ne ponazarja več identitete podjetja, saj takšna prenova lahko prinese zelo pozitivne rezultate. Prepoznaven logotip namreč zelo vpliva na zvestobo določeni znamki.

Logotip lahko uporabljate prav povsod

Postaviti vaš logotip na embalažo, produkte, družbena omrežja, spletne strani, vizitke itd. je odličen način oglaševanja. S tem sporočate svoji publiki, da ste neprestano prisotni, pa naj bo to v trgovini, na spletu ali kje drugje, s čimer gradite svojo prepoznavnost in zaupanje v znamko. Hkrati pa z logotipom posredujete tudi vaše sporočilo, se oglašujete in promovirate vaše izdelke ali storitve. Možnosti, kako boste to storili je zelo veliko, pomembno pa je, da izberete najbolj primeren način, kako z logotipom in prisotnostjo vaše znamke strankam sporočiti naj izberejo prav vas. Logotip je tako lahko tudi učinkovito orodje za marketing in promocijo.

Vizualna identiteta podjetja

Vizualna identiteta podjetja (Vir: Freepik.com)

Odlično oblikovan logotip vam pomaga do večje prepoznavnosti

Na svetu imamo nešteto podjetij in z njimi nešteto logotipov. Najbolj zanimivo pri tem pa je, da se  kljub temu ogromno število podjetij in logotipov prebije v ospredje in uspešno izgradi svojo prepoznavnost na trgu, kar je samo dokaz, da se kljub izjemni konkurenci s premišljenim pristopom vedno lahko najde pot do drugačnosti. Pri tem pa vam lahko izjemno koristi tudi kakovostno oblikovan logotip, za katerega znajo odlično poskrbeti v podjetju Vendi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje