Zakaj je logotip pomemben za vaše podjetje?

Lahko stavimo, da vsaj 99 % ljudi na tem planetu prepozna naslednje logotipe. Za takšno prepoznavnost pa lahko poskrbi le kakovostna in premišljena izdelava logotipa.
registracija-blagovne-znamke

5 razlogov, zakaj vsako podjetje potrebuje kakovosten logotip

Če vaše podjetje še nima odličnega logotipa ali pa z njim niste najbolj zadovoljni, je čas, da poskrbite za oblikovanje novega, saj prav vsako podjetje potrebuje kakovosten logotip, s katerim se bo predstavljalo strankam, poslovnim partnerjem, naročnikom in vsem ostalim. Naj vam naštejemo 5 razlogov, zakaj je logotip tako pomemben in zakaj se vam ga splača naročiti pri nekom, ki se dobro spozna na to področje in bo za vas izdelal odličen izdelek. Logotip je namreč veliko več kot le znak, saj:

Logotip razkriva vašo identiteto

Primer znanega logotipaLogotip svetu razkriva, kdo ste in kakšne vrste izdelkov ali storitev prodajate. Z njim svojim strankam razkrivate vašo identiteto, pa tudi ves svoj potencial. Zaradi tega mora biti vsak logotip unikaten, hkrati pa je pomembno tudi to, kaj je tisto, kar razkriva in sporoča njegov dizajn. Kakovostno oblikovan logotip strankam sporoča, zakaj je vaše podjetje vredno zaupanja in v čem ste boljši od konkurence oziroma zakaj se strankam splača odločiti prav za vas.

Logotip vabi nove stranke, da vas spoznajo

Primer dobre blagovne znamkeLjudi že po naravi privlačijo pisane barve in zanimiv dizajn. Tako mora biti logotip, ki krasi vašo embalažo, vhod trgovine ali vašo vizitko, oblikovan tako, da deluje privlačno za vaše stranke in jim vzbudi zanimanje, da vstopijo v vaše okolje ali z vami v stik ter na koncu opravijo še morebitni nakup ali uporabijo vašo storitev. Zato je prav oblikovanje logotipa ključnega pomena za to, da vzpostavite stik s potencialnimi strankami in jih spremenite v kupce. V praksi to pomeni, da se pri oblikovanju logotipa držimo koncepta »clean and simple« – torej na jasen in enostaven način z njim zajamemo predvsem bistvo branže in poskrbimo za kanček zanimanja.

Kakovosten logotip vas loči od konkurence

Poznamo določene simbole in znake, ki predstavljajo posamezno storitev ali produkt. Kolikokrat ste recimo že videli logotip picerije s simbolom osebe v belih oblačilih in z belo kapo, ki v roki drži kos pice? Verjetno prevečkrat, saj so takšni logotipi zelo pogosti, zaradi česar na odločitev nekoga, da bo obiskal določeno picerijo in ne neke druge, žal nimajo nobenega vpliva. Če želite izstopiti iz povprečnosti, mora vaš logotip odražati kdo ste in vas ločiti od konkurence. Dober logotip si mora upati biti drugačen.
Klasični logotip picerije 

Prepoznaven logotip olajša zvestobo znamki

Na vsake toliko časa si nekatera podjetja privoščijo tudi posodobitev svoje znamke, kar pogosto vključuje tudi prenovo ali posodobitev logotipa. Pri tem je zelo pomembno, kako je izveden redesign, saj se stranke ob večjih spremembah ali zamenjavi logotipa lahko počutijo prevarane. Ko se spremeni nekaj, na kar so bile stranke navajene, to pri njih lahko naleti tudi na negativen odziv. Zaradi tega se je prenove logotipa treba lotevati zelo premišljeno, sploh če je nek logotip že zelo uveljavljen in prepoznaven. Prenova logotipa pa je vsekakor smiselna takrat, ko stari logotip ne ponazarja več identitete podjetja, saj takšna prenova lahko prinese zelo pozitivne rezultate. Prepoznaven logotip namreč zelo vpliva na zvestobo določeni znamki.

Logotip lahko uporabljate prav povsod

Postaviti vaš logotip na embalažo, produkte, družbena omrežja, spletne strani, vizitke itd. je odličen način oglaševanja. S tem sporočate svoji publiki, da ste neprestano prisotni, pa naj bo to v trgovini, na spletu ali kje drugje, s čimer gradite svojo prepoznavnost in zaupanje v znamko. Hkrati pa z logotipom posredujete tudi vaše sporočilo, se oglašujete in promovirate vaše izdelke ali storitve. Možnosti, kako boste to storili je zelo veliko, pomembno pa je, da izberete najbolj primeren način, kako z logotipom in prisotnostjo vaše znamke strankam sporočiti naj izberejo prav vas. Logotip je tako lahko tudi učinkovito orodje za marketing in promocijo.

Vizualna identiteta podjetja

Vizualna identiteta podjetja (Vir: Freepik.com)

Odlično oblikovan logotip vam pomaga do večje prepoznavnosti

Na svetu imamo nešteto podjetij in z njimi nešteto logotipov. Najbolj zanimivo pri tem pa je, da se  kljub temu ogromno število podjetij in logotipov prebije v ospredje in uspešno izgradi svojo prepoznavnost na trgu, kar je samo dokaz, da se kljub izjemni konkurenci s premišljenim pristopom vedno lahko najde pot do drugačnosti. Pri tem pa vam lahko izjemno koristi tudi kakovostno oblikovan logotip, za katerega znajo odlično poskrbeti v podjetju Vendi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje