Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa.
Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna? (Vir slike: Pixabay.com)

V grobem bi lahko rekli, da je optimizacija spletnih strani namenjena predvsem pridobivanju brezplačnega prometa na svojo spletno stran preko najbolj priljubljenega in razširjenega spletnega iskalnika na svetu: Googla.

Želite kar najbolje optimizirati svojo spletno stran in si tako povečati dotok organskega prometa? Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani, kjer boste izvedeli, kako lahko z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Visoka uvrstitev na izbrane ključne besede v Googlu je zelo dragocena. Statistike kažejo, da prvih pet zadetkov prejme 75 odstotkov vseh obiskovalcev. Spletnih strani, ki se nahajajo nižje na iskalniku, pa potencialni kupci skorajda ne obiščejo! Tako tudi do prodaje ne more priti. Z optimizacijo spletne strani si lahko zagotovimo zelo učinkovito in obenem tudi brezplačno oglaševanje produktov ali storitev, a moramo pri tem kar precej zavihati rokave. Konkurenca je namreč vse hujša. Čedalje več podjetnikov se namreč zaveda prednosti, ki jih ima dobro optimizirana spletna stran. Upoštevati moramo številne faktorje, če želimo doseči uvrstitev med prvih nekaj zadetkov, predvsem pa ne smemo zanemariti naslednjih dejstev.

Googlovi iskalni algoritmi upoštevajo ogromno število kriterijev

Ti se lahko spreminjajo dnevno, tedensko, mesečno ali letno, kar pomeni, da se temu primerno lahko spreminja tudi vaša uvrstitev na iskalniku.

Kvalitetna vsebina je predpogoj za nadaljnje delo

Ni skrivnost, da Googlovi iskalni algoritmi dajejo precejšen poudarek na kvaliteto vsebine na spletni strani. Takšne spletne strani nagradijo z visoko uvrstitvijo, medtem ko vse preostale uvrstijo izven prve strani zadetkov, s tem pa jih obsodijo na pozabo.

Dobra uporabniška izkušnja je bistvena

Vsaka spletna stran mora biti najprej ustvarjena za uporabnike. Google vsako leto še dodatno zaostri pogoje, ki spletne strani uvrščajo med dobre ali slabe glede na uporabniško izkušnjo. To ustvarjalce spletnih strani spodbuja, da iz leta v leto izboljšujejo kvaliteto. Če torej v vašem podjetju ne boste ves čas aktivno delali na izboljševanju kvalitete vsebin, poenostavljanju arhitekture vaše spletne strani in njeni promociji, vas bodo napredni Googlovi iskalni algoritmi kaznovali s slabo uvrstitvijo.

Relevantnost in uglednost sta vrlini, ki ju ima Google najraje

Dobro uvrstitev na iskalniku je mogoče doseči s trudom in s časom. Hitenje se tu zagotovo ne izplača. Google se namreč zaveda dejstva, da se ugled podjetja in blagovne znamke doseže počasi, a vztrajno.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje