S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet
Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna? (Vir slike: Pixabay.com)
V grobem bi lahko rekli, da je optimizacija spletnih strani namenjena predvsem pridobivanju brezplačnega prometa na svojo spletno stran preko najbolj priljubljenega in razširjenega spletnega iskalnika na svetu: Googla.
Želite kar najbolje optimizirati svojo spletno stran in si tako povečati dotok organskega prometa? Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani, kjer boste izvedeli, kako lahko z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdignite na prva mesta.
Visoka uvrstitev na izbrane ključne besede v Googlu je zelo dragocena. Statistike kažejo, da prvih pet zadetkov prejme 75 odstotkov vseh obiskovalcev. Spletnih strani, ki se nahajajo nižje na iskalniku, pa potencialni kupci skorajda ne obiščejo! Tako tudi do prodaje ne more priti. Z optimizacijo spletne strani si lahko zagotovimo zelo učinkovito in obenem tudi brezplačno oglaševanje produktov ali storitev, a moramo pri tem kar precej zavihati rokave. Konkurenca je namreč vse hujša. Čedalje več podjetnikov se namreč zaveda prednosti, ki jih ima dobro optimizirana spletna stran. Upoštevati moramo številne faktorje, če želimo doseči uvrstitev med prvih nekaj zadetkov, predvsem pa ne smemo zanemariti naslednjih dejstev.
Googlovi iskalni algoritmi upoštevajo ogromno število kriterijev
Ti se lahko spreminjajo dnevno, tedensko, mesečno ali letno, kar pomeni, da se temu primerno lahko spreminja tudi vaša uvrstitev na iskalniku.
Kvalitetna vsebina je predpogoj za nadaljnje delo
Ni skrivnost, da Googlovi iskalni algoritmi dajejo precejšen poudarek na kvaliteto vsebine na spletni strani. Takšne spletne strani nagradijo z visoko uvrstitvijo, medtem ko vse preostale uvrstijo izven prve strani zadetkov, s tem pa jih obsodijo na pozabo.
Dobra uporabniška izkušnja je bistvena
Vsaka spletna stran mora biti najprej ustvarjena za uporabnike. Google vsako leto še dodatno zaostri pogoje, ki spletne strani uvrščajo med dobre ali slabe glede na uporabniško izkušnjo. To ustvarjalce spletnih strani spodbuja, da iz leta v leto izboljšujejo kvaliteto. Če torej v vašem podjetju ne boste ves čas aktivno delali na izboljševanju kvalitete vsebin, poenostavljanju arhitekture vaše spletne strani in njeni promociji, vas bodo napredni Googlovi iskalni algoritmi kaznovali s slabo uvrstitvijo.
Relevantnost in uglednost sta vrlini, ki ju ima Google najraje
Dobro uvrstitev na iskalniku je mogoče doseči s trudom in s časom. Hitenje se tu zagotovo ne izplača. Google se namreč zaveda dejstva, da se ugled podjetja in blagovne znamke doseže počasi, a vztrajno.