Zakaj je potrebno redno prilagajati tržno strategijo na družbenih omrežjih?

Zakaj je potrebno redno prilagajati tržno strategijo na družbenih omrežjih? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Zakaj je potrebno redno prilagajati tržno strategijo na družbenih omrežjih?

Družbena omrežja so lahko odličen pripomoček za trženje vaših blagovnih znamk. A Facebook, Twitter, Google+ in LinkedIn se razvijajo in spreminjajo, zato je potrebno redno prilagajati marketinško strategijo na teh platformah.
Zakaj je potrebno redno prilagajati tržno strategijo na družbenih omrežjih?

Zakaj je potrebno redno prilagajati tržno strategijo na družbenih omrežjih? (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Predstavili smo vam že prvih pet sprememb, ki so v zadnjem času dodobra pretresle nekatera najbolj priljubljena družbena omrežja. Danes vam predstavljamo še preostalih pet sprememb, katerih poznavanje je izrednega pomena za vsakega podjetnika.

Sprememba št. 6: Le 7 odstotkov tržnikov pri svojem delu ne uporablja družbenih omrežij

Velika večina tržnikov, takšnih je kar 93 odstotkov, pridno izkorišča prednosti Facebooka, LinkedIna, Twitterja in drugih družbenih omrežij. Prav zato postaja čedalje bolj pomembno, da v svojo tržno strategijo vključite tudi to področje, v nasprotnem primeru vas bo prehitela konkurenca.

Rešitev: Bi se radi posvetili družbenim omrežjem, pa ne veste, kako to storiti? Med svojimi znanci boste zagotovo našli nekoga, ki se na to področje dobro spozna. Poprosite ga, da vam na kratko pojasni, kakšno strategijo uporablja on. Veliko informacij pa lahko poiščete tudi na spletu v obliki videovodnikov ali blogov.

Sprememba št. 7: Pametni mobilniki prodirajo v vsakdanjik posameznikov

Precej očitno je, da je uporaba pametnih mobilnih naprav v porastu. Temu primerno je tudi naraščanje uporabe mobilnega interneta, kar pomeni, da so uporabniki z informacijami lahko “bombardirani” tako rekoč vsak trenutek.

Rešitev: Naj vas ne zavede dejstvo, da so ljudje dandanes zaradi mobilnih naprav ves čas “dosegljvi”. S pretiravanjem z objavami jih boste odvrnili od tega, da bi v prihodnosti še kdaj spremljali novice o vas in vašem podjetju. Zmernost je ključna.

Sprememba št. 8: Kvalitetni blogi so izredno dobro brani

Marketinški strokovnjaki po vsem svetu velik del svoje pozornosti namenjajo blogom, saj ti predstavljajo odličen način za predstavljanje novosti širši javnosti. Toda blogi bodo brani le, če bodo kvalitetni, objavljeni ob pravem trenutku ter imeli primerno vsebino.

Rešitev: Večina podjetij si ne more privoščiti, da bi zaposlili lastnega blogerja, toda to še ne pomeni, da nimajo dobrega bloga. Tudi vi si ne smete privoščiti, da bi zaostajali za svojimi konkurenti, zato poskrbite za primerno strategijo upravljanja z blogi, v kateri boste določili konstantnost objav, najprimernejšo uro objav, primerno tematiko vsebin ter določili osebo, ki bo skrbela za slovnično ustreznost besedil.

Vas zanima, kako je naslovna fotografija povezana z všečki?

Sprememba št. 9: Uporabniki družbenih omrežij postajajo čedalje bolj zahtevni

V zadnjem času se je pojavilo precej polemik glede varnosti družbenih omrežij. Facebook naj bi premalo skrbel za varnost osebnih podatkov, Instagram pa naj bi precej pogosto spreminjal svoje pogoje uporabe. Toda dejstvo je, da se večina uporabnikov, na Facebooku je takšnih kar 75 odstotkov uporabnikov, nevarnosti in prednosti družbenih omrežij še kako dobro zaveda.

Rešitev: Morda ste z branjem zadnjih novic o varnosti na družbenih omrežjih pridobili napačen vtis, da ljudje premalo skrbijo za svoje spletne profile. Toda velika večina uporabnikov kaj hitro odstrani njim neprimerne ali nevšečne objave. Povsem verjetno je, da vaši potencialni kupci spadajo prav med takšne, bolj zahtevne uporabnike. 

Vir: FastCompany

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki