
Zakaj je potrebno redno prilagajati tržno strategijo na družbenih omrežjih? (Vir slike: Bigstockphoto.com)
Predstavili smo vam že prvih pet sprememb, ki so v zadnjem času dodobra pretresle nekatera najbolj priljubljena družbena omrežja. Danes vam predstavljamo še preostalih pet sprememb, katerih poznavanje je izrednega pomena za vsakega podjetnika.
Sprememba št. 6: Le 7 odstotkov tržnikov pri svojem delu ne uporablja družbenih omrežij
Velika večina tržnikov, takšnih je kar 93 odstotkov, pridno izkorišča prednosti Facebooka, LinkedIna, Twitterja in drugih družbenih omrežij. Prav zato postaja čedalje bolj pomembno, da v svojo tržno strategijo vključite tudi to področje, v nasprotnem primeru vas bo prehitela konkurenca.
Rešitev: Bi se radi posvetili družbenim omrežjem, pa ne veste, kako to storiti? Med svojimi znanci boste zagotovo našli nekoga, ki se na to področje dobro spozna. Poprosite ga, da vam na kratko pojasni, kakšno strategijo uporablja on. Veliko informacij pa lahko poiščete tudi na spletu v obliki videovodnikov ali blogov.
Sprememba št. 7: Pametni mobilniki prodirajo v vsakdanjik posameznikov
Precej očitno je, da je uporaba pametnih mobilnih naprav v porastu. Temu primerno je tudi naraščanje uporabe mobilnega interneta, kar pomeni, da so uporabniki z informacijami lahko “bombardirani” tako rekoč vsak trenutek.
Rešitev: Naj vas ne zavede dejstvo, da so ljudje dandanes zaradi mobilnih naprav ves čas “dosegljvi”. S pretiravanjem z objavami jih boste odvrnili od tega, da bi v prihodnosti še kdaj spremljali novice o vas in vašem podjetju. Zmernost je ključna.
Sprememba št. 8: Kvalitetni blogi so izredno dobro brani
Marketinški strokovnjaki po vsem svetu velik del svoje pozornosti namenjajo blogom, saj ti predstavljajo odličen način za predstavljanje novosti širši javnosti. Toda blogi bodo brani le, če bodo kvalitetni, objavljeni ob pravem trenutku ter imeli primerno vsebino.
Rešitev: Večina podjetij si ne more privoščiti, da bi zaposlili lastnega blogerja, toda to še ne pomeni, da nimajo dobrega bloga. Tudi vi si ne smete privoščiti, da bi zaostajali za svojimi konkurenti, zato poskrbite za primerno strategijo upravljanja z blogi, v kateri boste določili konstantnost objav, najprimernejšo uro objav, primerno tematiko vsebin ter določili osebo, ki bo skrbela za slovnično ustreznost besedil.
Vas zanima, kako je naslovna fotografija povezana z všečki?
Sprememba št. 9: Uporabniki družbenih omrežij postajajo čedalje bolj zahtevni
V zadnjem času se je pojavilo precej polemik glede varnosti družbenih omrežij. Facebook naj bi premalo skrbel za varnost osebnih podatkov, Instagram pa naj bi precej pogosto spreminjal svoje pogoje uporabe. Toda dejstvo je, da se večina uporabnikov, na Facebooku je takšnih kar 75 odstotkov uporabnikov, nevarnosti in prednosti družbenih omrežij še kako dobro zaveda.
Rešitev: Morda ste z branjem zadnjih novic o varnosti na družbenih omrežjih pridobili napačen vtis, da ljudje premalo skrbijo za svoje spletne profile. Toda velika večina uporabnikov kaj hitro odstrani njim neprimerne ali nevšečne objave. Povsem verjetno je, da vaši potencialni kupci spadajo prav med takšne, bolj zahtevne uporabnike.
Vir: FastCompany