5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti.
Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Google Analytics (Vir slike: callrail.com)

Naj najprej povem, da sem se avtor te objave kot organizator izobraževanja po službeni dolžnosti delavnice udeležil že štirikrat. Kar me je presenetilo, je dejstvo, da sem se kljub načeloma zelo podobni vsebini na vsaki delavnici naučil nekaj novega.

MP je na trgu že 9 let in Google Analytics imamo nameščen že od prvega dne dalje. Uporabljali smo ga za spremljanje rasti obiska in najbolj branih vsebih, pregledovanje, iz katerih virov prihaja promet na naš portal, spremljali smo tudi podatke, kot so čas preživet na strani, pa podatke, na katerih vsebinah nas uporabniki zapuščajo in podobne. V takšni obliki smo Google Analytics uporabljali do tedaj, ko smo prvič organizirali Google Analytics delavnico z Markom Penkom v glavni vlogi.

Lahko rečem, da so se nam od prve delavnice dalje (sledile so še tri ponovitve, ki sem jim aktivno sledil), odprle oči. Začeli smo dejansko uporabljati Google Analytics in se posvetili funkcionalnostim, kot so:

  • utm parametri: gre za oznako povezav, ki omogočajo, da prepoznamo, od kje je prišla prodaja. Z utm parametri se lahko označi vire plačljivega prometa, kot sta na primer Google in Facebook oglaševanje, določen vir prometa (kot je recimo SEO promet) pa Google Analytics prepozna sam.
  • cilji (goals): gre za metriko, ki omogoči pregled izpolnjenih ciljev, ki jih damo obiskovalcu naše spletne strani (na primer prijava na dogodek). To, da vemo, iz kje prihaja promet, je ključno za planiranje nadaljnjega oglaševanja. Na prejšnjih ponovitvah Google Analytics delavnice smo imeli preko 50 udeležencev. Za vsakega posebej vemo, iz katerega vira je prišel. Ob tokratni ponovitvi vemo, kateri oglaševalski viri so bili za Google Analytics delavnico najbolj učinkoviti, kar pomeni, da sedaj točno vemo, kam bomo umestili naše oglaševalske proračune za prihodnje ponovitve delavnice.
  • pomožne konverzije (assisted conversions): gre za zelo pomemben kazalec, ki je koristen, če vemo, da se večina prodaj ne zgodi ob prvem stiku. Določene statistike kažejo, da je za prodajo produkta potrebnih 7 stikov stranke z vašim produktom oziroma prodajno stranjo. To pomeni, da je lahko podatek o cilju zavajajoč, saj kaže le vir prometa, ki je bil zadnji vir obiska pred prodajo.Primer: ob pregledu ciljev ugotovimo, da je bil vir večine prodaje Facebook oglaševanje. Veliko smo investirali tudi v Google oglase, vendar pri ciljih konverzij ni zaznati. Odločimo se, da bomo Google oglaševanje ukinili, kar pa je lahko napaka. Namreč zna se zgoditi, da je stranka, preden je kupila naš izdelek, na prodajno stran enkrat ali večkrat prišla prek Googlovega oglasa, vendar je za nakup potrebovala še nekaj razmisleka in ga opravila kasneje, ko je na prodajno stran slučajno prišla prek Facebooka. Na spodnji sliki je razvidno, da je veliko prodaj za eno izmed naših delavnic prišlo prek pomožnih konverzij.
  • vsebina strani (site content): eden izmed zelo koristnih pokazateljev orodja Google Analytics je kazalec vsebina strani. Pri tovrstnem pogledu lahko zelo hitro analiziramo vir prometa na naši prodajni strani. Ugotovimo lahko, s kje je prišlo največ konverzij, kakšen je bil čas na strani, na katerih virih prometa je bila stopnja zapustitve strani največja in drugo.
  • iskalna konzola (search console): je v Google Analytics relativno nova stvar in je povezana z optimizacijo spletnega mesta. Namreč omogoča nam pregled iskanj v Googlovem iskalniku, ki so povezana z vsebinami na naši spletni strani. Na voljo so podatki, kot je povprečna pozicija na Googlu, koliko odstotkov iskalnega prometa gre k nam, ne manjka niti število konverzij. Skratka izredno koristno orodje, ki je odlično izhodišče za postavljanje ciljev vašemu SEO oddelku. Mi smo to že naredili, napredek bomo preverjali vsak mesec.

To je le nekaj tematik, ki smo se jih lotili na preteklih ponovitvah delavnice Google Analytics. Vabljeni, da se nam pridružite na naslednji ponovitvi Google Analytics delavnice, ki bo na sporedu kmalu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje