Zakaj se vaši izdelki ne prodajajo (tako dobro kot pri konkurenci)?

Se spomnite, ko ste nazadnje vstopili v povsem nepoznano trgovino, naredili krog ali dva po njej, pregledovali zanimive produkte, a se za nakup niste odločili? Razlogov, zakaj denarnice niste odprli, je bilo več, mar ne?
Zakaj se vaši izdelki ne prodajajo (tako dobro kot pri konkurenci)?

Prodajni guru, Zig Ziglar, je pred leti dejal, da obstajajo zgolj štirje razlogi, zakaj ljudje ne bodo kupili vašega produkta (Vir slike: Bigstock).

Podobno je tudi pri vaših strankah. Veste, da imate dober produkt, a se zanj obiskovalci vaše spletne strani ne odločijo. Zakaj? Ker mu ne zaupajo. Zig Ziglar, prodajni guru, je nekoč dejal, da so zgolj štirje (!) razlogi, zakaj ljudje ne bodo kupili vašega produkta. Ali nimajo potrebe po njem, nimajo denarja, se jim z nakupom ne mudi ali pa mu ne zaupajo (oziroma vam kot podjetju).

Pri prvih treh razlogih ne morete veliko storiti, lahko pa naredite na zadnjem. (Z)gradite zaupanje. Elemente zaupanje vključite v svojo spletno stran in spremljajte stopnjo konverzije.

Kaj je tisto, zaradi česar ljudje zaupajo vaši spletni strani (ali pa produktu)? S tem odgovorom je postregel Stanford Persuasive Technology Lab. Poglejmo, kateri so odločilni.

Podatki, ki jih vključite v spletno stran, naj bodo točni. Pokažite, da za spletno stranjo stoji pravo podjetje. Najlažje je, da napišete naslov podjetja in predstavite svojo ekipo v besedi in sliki.

Pri predstavitvi ekipe izpostavite, kakšna znanja imajo vaši člani. Olajšate jim pot, ko vas bodo želeli kontaktirati. Pripišite, na kateri telefonski številki ste na voljo, fizični in elektronski naslov. Verjetno ni potrebno posebej poudarjati, da bodite ažurni pri odgovarjanju.

Dizajn strani oblikujte čim bolj profesionalno in v skladu z branžo, v kateri poslujete. Ljudje hitro ocenimo spletno stran (in s tem tudi podjetje) glede na vizualno vsebino. Ko oblikujete spletno stran, bodite pozorni na postavitev spletne strani, tipologijo, fotografije, vsebino. Amaterski videz spletne strani bo uničil zaupanje. Investirajte v kakovostnega dizajnerja.

Naj bo vaša spletna enostavna za uporabo in pregledna. Redno osvežujte vsebino na spletni strani. S tem si boste povečali kredibilnost pri ljudeh. Če ste si zastavili, da boste imeli tudi poseben del za novice, potem jih redno producirajte. Pri pisanju pa pazite na slovnične napake. Tudi to bo vplivalo na vašo kredibilnost. V ta namen priporočamo najem natančnega lektorja.

Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: ,