Zakaj vas morajo vplivneži družabnih omrežij zanimati?

Vplivneži na družabnih omrežjih so dandanes dobili takšno vlogo, kot jo imajo naši prijatelji in družinski člani. Gre za popolne tujce, ki jim zaupamo toliko kot svojim najbližjim prijateljem. Se ukvarjate s spletno prodajo? Potem vas vplivneži morajo zanimati.
Kako lead generation postane lead nurturing

Veste, česa si želi vaša stranka? Spoznajte jo! (Vir slike: Bigstockphoto)

Vplivneži (t.i. influencers) se na spletu pojavljajo v različnih oblikah. Lahko so blogerji, stranke, tudi novinarji in zaposleni. Ne govorimo o zvezdnikih, temveč o povsem običajnih osebah, ki so izredno aktivne na družabnih omrežjih, s svojimi objavami pa puščajo velik pečat na svoje sledilce in oboževalce. Ti vplivneži so si namreč na svojem področju že ustvarili ugled, njihovi sledilci pa jim popolnoma zaupajo.

Zakaj so vplivneži pomembni?

Temu spoznanju se je pridružil tudi Twitter, ki je razvozlal uganko, kako vplivneži vplivajo na sledilčeve nakupne navade. Za raziskavo, ki jo je izvedel s pomočjo raziskovalnega podjetja Annalect, je vsak četrti anketirani priznal, da je že kupil izdelek prek spleta, potem ko ga je videl v uporabi pri enem od vplivnežev na omrežjih, kot so Instagram, Vine, Twitter ali YouTube. Da bi blagovne znamke dosegle večje število potrošnikov in jih navdušile nad svojimi izdelki, se vse bolj povezujejo s tovrstnimi zvezdami družabnih platform.

Dobra novica za oglaševalce!

Anketiranci so razkrili tudi, da so vsebino, ki jo je objavil vplivnež, delili na spletu naprej, teh je bilo 20 odstotkov, tretjina milenijcev pa je vplivnežu začelo slediti na Twitterju ali Vineu. In kar je najpomembnejše za oglaševalce: polovica anketirancev povsem zaupa produktu, ki ga priporoči eden od zvezd družabnih omrežij. »Ljudje spremljajo vsebino na mobilnih telefonih, berejo, kaj pravijo vplivneži in o tem govorijo svojim prijateljem,« meni Twitterjev podpredsednik za raziskavo trga Jeffrey Graham.

Je vplivnežev dovolj tudi za moj posel?

Kako najti pravega vplivneža? Če se ukvarjate s spletno prodajo ali pa pripravljate na kampanjo na eni od platform za množično financiranje, začnite spremljati vplivneže. Morda se kaj kmalu med vami razvije sodelovanje, ki vam bo odprlo številna vrata v poslu.

Po podatkih agencije Niche število teh iz leta v leto narašča. Na vseh področjih. Tako je na primer v zgolj enem letu baza vplivnežev, ki so jo ustvarili sami, zrasla iz 6 na 25 tisoč. Zato skrbi, da ne bi našli pravega ni. Tudi med Slovenci je vplivnežev vse več.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje