
Ali tudi vi svojim naročnikom sporočate, naj izbrišejo vaš newsletter (Vir slike: Splitshire)?
Če ste informacije o izboljšanju email marketinga iskali na spletu, ste zagotovo naleteli na stavek, da je email mrtev. Da so njegovo poslanstvo prevzela družabna omrežja. Vsi ti zapisi so neresnični, kar potrjuje tudi nedavna študija, ki jo je pripravilo podjetje McKinsey & Company.
Vrednost košarice je večja kar za 17 odstotkov
Emaili so za kar 40-krat bolj učinkoviti pri pridobivanju novih strank kot pa Facebook in Twitter skupaj. Študija izpostavlja podatek, da kar 91 odstotkov ameriških potrošnikov dnevno uporablja elektronsko pošto. Odstotek tistih, ki opravijo nakup, je kar za trikrat večji kot pri družabnih omrežjih. V povprečju je vrednost njihove košarice tudi večja, za 17 odstotkov.
Neprivlačni naslovi newslettrov? Ne, to ni glavna napaka
Email tako še zdaleč ni za v pozabo. Se je pa pri njem veliko spremenilo. Glavne napake, ki jo delajo podjetja, ki pošiljajo newslettre, niso neprivlačni naslovi emailov, šibki klici k akciji, brezosebnost, pomanjkanje pomembnosti in urgentnosti, ki prepriča bralca, da mora izdelek kupiti kar se da hitro.
Glavna napaka je neprilagodljivost na mobilne in druge naprave. Elektronsko sporočilo ni prilagojeno številnim napravam, prek katerih dostopajo uporabniki. Po podatkih, ki so sicer že nekoliko stari, saj so nastali leta 2013, kar 65 odstotkov vseh elektronskih sporočil odpremo prek mobilnih napravic. Ta odstotek se je še povečal.
»To sporočilo izbrišite!«
Zakaj je tako pomembno, da svoj newsletter prilagodite napravam, prek katerih jih odpirajo naročniki? Štirje od desetih mobilnih uporabnikov bo vaše sporočilo izbrisalo, če le-to ne bo prilagojeno napravi. Kot da bi jim poslali newsletter z naslovnim sporočilo: »To sporočilo izbrišite!« Naročniki pa bi vaš ukaz ubogali.
Zato poskrbite, da bo vaše sporočilo prilagodljivo ne glede na napravo, na kateri bo naročnik odprl newsletter. Preglejte, kako to dela konkurenca in se učite od nje. Napakam, ki jih dela, se izognite, upoštevajte le dobre elemente njihovih sporočil. Preglejte, kakšne fotografije in pisavo uporablja konkurenca, kako in kje umešča klic k akciji in kako prilagaja besedilo glede na naprave.