KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Ta članek se vrti okoli glavne napake, ki jo morda tudi vi delate pri email marketingu. S to napako odganjate svoje naročnike, da bi naredili tisti korak, ki si ga tako želite. Nakup novih produktov ali storitev.
Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Ali tudi vi svojim naročnikom sporočate, naj izbrišejo vaš newsletter (Vir slike: Splitshire)?

Če ste informacije o izboljšanju email marketinga iskali na spletu, ste zagotovo naleteli na stavek, da je email mrtev. Da so njegovo poslanstvo prevzela družabna omrežja. Vsi ti zapisi so neresnični, kar potrjuje tudi nedavna študija, ki jo je pripravilo podjetje McKinsey & Company.

Vrednost košarice je večja kar za 17 odstotkov

Emaili so za kar 40-krat bolj učinkoviti pri pridobivanju novih strank kot pa Facebook in Twitter skupaj. Študija izpostavlja podatek, da kar 91 odstotkov ameriških potrošnikov dnevno uporablja elektronsko pošto. Odstotek tistih, ki opravijo nakup, je kar za trikrat večji kot pri družabnih omrežjih. V povprečju je vrednost njihove košarice tudi večja, za 17 odstotkov.

Neprivlačni naslovi newslettrov? Ne, to ni glavna napaka

Email tako še zdaleč ni za v pozabo. Se je pa pri njem veliko spremenilo. Glavne napake, ki jo delajo podjetja, ki pošiljajo newslettre, niso neprivlačni naslovi emailov, šibki klici k akciji, brezosebnost, pomanjkanje pomembnosti in urgentnosti, ki prepriča bralca, da mora izdelek kupiti kar se da hitro.

Naučite se email marketinga >>

Glavna napaka je neprilagodljivost na mobilne in druge naprave. Elektronsko sporočilo ni prilagojeno številnim napravam, prek katerih dostopajo uporabniki. Po podatkih, ki so sicer že nekoliko stari, saj so nastali leta 2013, kar 65 odstotkov vseh elektronskih sporočil odpremo prek mobilnih napravic. Ta odstotek se je še povečal.

»To sporočilo izbrišite!«

Zakaj je tako pomembno, da svoj newsletter prilagodite napravam, prek katerih jih odpirajo naročniki? Štirje od desetih mobilnih uporabnikov bo vaše sporočilo izbrisalo, če le-to ne bo prilagojeno napravi. Kot da bi jim poslali newsletter z naslovnim sporočilo: »To sporočilo izbrišite!« Naročniki pa bi vaš ukaz ubogali.

Zato poskrbite, da bo vaše sporočilo prilagodljivo ne glede na napravo, na kateri bo naročnik odprl newsletter. Preglejte, kako to dela konkurenca in se učite od nje. Napakam, ki jih dela, se izognite, upoštevajte le dobre elemente njihovih sporočil. Preglejte, kakšne fotografije in pisavo uporablja konkurenca, kako in kje umešča klic k akciji in kako prilagaja besedilo glede na naprave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje