Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Ali tudi vi svojim naročnikom sporočate, naj izbrišejo vaš newsletter (Vir slike: Splitshire)?

Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Ta članek se vrti okoli glavne napake, ki jo morda tudi vi delate pri email marketingu. S to napako odganjate svoje naročnike, da bi naredili tisti korak, ki si ga tako želite. Nakup novih produktov ali storitev.
Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Ali tudi vi svojim naročnikom sporočate, naj izbrišejo vaš newsletter (Vir slike: Splitshire)?

Če ste informacije o izboljšanju email marketinga iskali na spletu, ste zagotovo naleteli na stavek, da je email mrtev. Da so njegovo poslanstvo prevzela družabna omrežja. Vsi ti zapisi so neresnični, kar potrjuje tudi nedavna študija, ki jo je pripravilo podjetje McKinsey & Company.

Vrednost košarice je večja kar za 17 odstotkov

Emaili so za kar 40-krat bolj učinkoviti pri pridobivanju novih strank kot pa Facebook in Twitter skupaj. Študija izpostavlja podatek, da kar 91 odstotkov ameriških potrošnikov dnevno uporablja elektronsko pošto. Odstotek tistih, ki opravijo nakup, je kar za trikrat večji kot pri družabnih omrežjih. V povprečju je vrednost njihove košarice tudi večja, za 17 odstotkov.

Neprivlačni naslovi newslettrov? Ne, to ni glavna napaka

Email tako še zdaleč ni za v pozabo. Se je pa pri njem veliko spremenilo. Glavne napake, ki jo delajo podjetja, ki pošiljajo newslettre, niso neprivlačni naslovi emailov, šibki klici k akciji, brezosebnost, pomanjkanje pomembnosti in urgentnosti, ki prepriča bralca, da mora izdelek kupiti kar se da hitro.

Naučite se email marketinga >>

Glavna napaka je neprilagodljivost na mobilne in druge naprave. Elektronsko sporočilo ni prilagojeno številnim napravam, prek katerih dostopajo uporabniki. Po podatkih, ki so sicer že nekoliko stari, saj so nastali leta 2013, kar 65 odstotkov vseh elektronskih sporočil odpremo prek mobilnih napravic. Ta odstotek se je še povečal.

»To sporočilo izbrišite!«

Zakaj je tako pomembno, da svoj newsletter prilagodite napravam, prek katerih jih odpirajo naročniki? Štirje od desetih mobilnih uporabnikov bo vaše sporočilo izbrisalo, če le-to ne bo prilagojeno napravi. Kot da bi jim poslali newsletter z naslovnim sporočilo: »To sporočilo izbrišite!« Naročniki pa bi vaš ukaz ubogali.

Zato poskrbite, da bo vaše sporočilo prilagodljivo ne glede na napravo, na kateri bo naročnik odprl newsletter. Preglejte, kako to dela konkurenca in se učite od nje. Napakam, ki jih dela, se izognite, upoštevajte le dobre elemente njihovih sporočil. Preglejte, kakšne fotografije in pisavo uporablja konkurenca, kako in kje umešča klic k akciji in kako prilagaja besedilo glede na naprave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

V današnji digitalni dobi je spletni promet bistvenega pomena za marsikatero podjetje. Ne glede na to, ali ste bloger, lastnik spletne trgovine ali ustvarjalec vsebine, je stalen tok obiskovalcev vaše spletne strani ključnega pomena za uspeh. Na srečo obstaja več učinkovitih strategij, s katerimi lahko povečate svoj spletni promet in dosežete širše občinstvo. V tem članku bomo raziskali nekaj ključnih tehnik, ki vam bodo pomagale privabiti več prometa na vaše spletne platforme. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Več >

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Več >

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Več >

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Več >

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki