
Zaposlitveni intervju: Kako prepoznati pravega kandidata v 7 minutah (Vir slike: Hubspot.com)
Marla Malcolm Beck: “Sposobnost, volja, prilagodljivost”
Marla Malcolm Beck potrebuje le nekaj minut, da prepozna pravega kandidata. Pri tem se drži postopka, s katerim išče tri ključne lastnosti. To so sposobnost, volja in prilagodljivost.
- Sposobnost
Da bi prepoznali sposobnosti kandidata, ga vprašajte, kaj je bil njegov največji dosežek v prejšnjem podjetju. Že način podajanja odgovora vam bo povedal veliko o tem, ali je bil kandidat sposoben prevzeti večjo odgovornost za projekt, ali je v njem igral le manjšo vlogo.
- Volja
Kakšno voljo ima kandidat prepoznate z vprašanjem, kaj si želi početi v naslednjih petih do desetih letih. S tem boste veliko izvedeli o njegovi prizadevnosti in ustvarjalnosti. Če je prizadeven, se želi učiti novih stvari. Če ima željo po učenju, bo lahko opravljal katerokoli delo.
- Prilagodljivost
Iščite ljudi, ki imajo izkušnje z delom v manjših podjetjih. V večjih organizacijah zaposleni opravlja le eno izmed mnogih nalog. Pri manjših podjetjih pa mora obvladati več stvari in se znati prilagajati.
Preverili smo, ali res obstaja popoln življenjepis
Kritin Muhlner: Kaj si bodo v podjetju mislili, ko jim boste sporočili, da jih zapuščate?
To je vprašanje, na katerega Kritin išče pravi odgovor. Z enim vprašanjem lahko spoznate osebnost kandidata, odnos do dela in delovne etike ter zvestobo delodajalcu.
Če je odgovor, da se bo podjetje borilo proti vsaki ponudbi, z boljšo ponudbo, je to znak, da si kandidat, bolj kot delati v vašem podjetju, želi le izboljšati svoj položaj, vi pa predstavljate le eno izmed polj v njegovi igri.
Drugi odgovor je lahko, da v podjetju niti ne bodo presenečeni, če jih bo zapustil. Tak odgovor kaže na to, da boste morali biti tudi vi kadarkoli pripravljeni na njegov odhod.
Pravi odgovor, ki ga iščete, je, da bodo v prejšnjem podjetju verjetno razočarani. Še boljši odgovor bi bil, da bodo razočarane tudi stranke.
Kot pravi Kritin, mora kandidat znati prepoznavati svojo vrednost in vlogo v podjetju, hkrati pa se mora zavedati, da ni nenadomestljiv.
Vir: nytimes.com in businessinsider.com