
Zbrali smo sedem napotkov, kako si lahko izboljšamo vidnost in s tem število ogledov svojega LinkedIn profila (Vir slike: YouTube).
Družabna omrežja že dolgo niso rezervirana zgolj za prijatelje in družino. LinkedIn omogoča gradnjo osebne blagovne znamke kot tudi znamke podjetja. Tokrat se bomo osredotočili na prvo možnost.
Ena najbolj posebnih funkcij LinkedIna je t.i. Endorsement. Gre za funkcijo, ki uporabnikom omogoča, da potrdijo vaše spretnosti ali pa vas priporočijo. S temi priporočili boste povečali svojo kredibilnost. Endorsement dajte tudi svojim prijateljem in znancem. Tako boste z njimi ohranili svojevrsten stik.
Ustvarite prilagojen URL profila
LinkedIn nam daje možnost, da oblikujemo URL tako, da ta vključuje naše ime in priimek. URL uredimo z naslednjimi koraki: na zavihku Profile, ki se nahaja na zgornjem levem delu našega pogleda na Linkedin, izberemo Edit Profile. Prikazala se bo vaša fotografija, ob njej pa vaši podatki. Pod njo se bo izpisal tudi URL. V našem primeru je to https://si.linkedin.com/in/imepriimek. Če se z miško postavite na omenjeni URL, boste na njegovem desnem koncu opazili ikono za nastavitve. Kliknite nanjo. S to potezo bomo ugotovili, ali je vaš profil javen. V kolikor je javen, lahko spremenimo URL. LinkedIn vas bo preusmeril na vaš profil, kjer lahko na desni strani, na delu »Your public profile URL«, uredite URL. Spremembo ob koncu še shranite.
Optimizirajte svoj profil za lažje iskanje
Družabna omrežja delujejo podobno kot spletni iskalniki, zato je pomembno, da optimiziramo svoj profil. V ta namen uporabimo relevantne ključne besede skozi celotno vsebino profila. Povežite ga tudi s svojim blogom, če ga pišete, in z drugimi družabnimi omrežji. To lahko uredite na zavihku Profile, kjer izberete Edit Profile in nato Contact Info (ta se nahaja pod številko, ki predstavlja številko povezav, ki ste jih ustvarili). Izberite Other. Pod Contact Info lahko dodate tudi svoj elektronski naslov, telefonsko številko ali fizični naslov, na katerem ste dosegljivi.
LinkedIn je namenjen ustvarjanju novih stikov, zato je pomembno, da svoj profil opremimo s fotografijo. S tem boste sebe oziroma svoj profil humanizirali.
Fotografija je na LinkedInu nujna! Izberite profesionalno fotografijo (Vir slike: YouTube).
Prosite za predstavitev
LinkedIn nudi enostavno pot za spoznavanje novih ljudi, brez nerodnih hladilnih klicev ali elektronskih sporočil. V kolikor ste do osebe, ki si jo želite spoznati le korak (oziroma eno znanstvo) daleč, izberite možnost Get Introduced. Izberite osebo, ki si jo želite spoznati in navedite razlog, zakaj.
Uvozite stike
Veste, da vam LinkedIn omogoča uvoz stikov iz elektronskega predala?
Pridružite se LinkedIn skupinam. Pridružitev ima številne prednosti: aktualno vsebino iz vašega področja, možnost pošiljanja sporočil članom, s katerimi niste v direktnem stiku na LinkedInu, dopušča tudi možnost deljenja lastne vsebine med preostalimi člani.
Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>