Želim si več ogledov svojega LinkedIn profila!

Zbrali smo sedem napotkov, kako si lahko izboljšamo vidnost in s tem število ogledov svojega LinkedIn profila (Vir slike: YouTube).

Želim si več ogledov svojega LinkedIn profila!

Uredili ste svoj LinkedIn profil, zdaj pa vneto brskate po svojih kontaktih. Naleteli ste tudi na takšne, katerih profili se uvrščajo med odstotek najbolj gledanih profilov na svetu. Pripravili smo nekaj nasvetov, kako izboljšati vidnost profila.
Želim si več ogledov svojega LinkedIn profila!

Zbrali smo sedem napotkov, kako si lahko izboljšamo vidnost in s tem število ogledov svojega LinkedIn profila (Vir slike: YouTube).

Družabna omrežja že dolgo niso rezervirana zgolj za prijatelje in družino. LinkedIn omogoča gradnjo osebne blagovne znamke kot tudi znamke podjetja. Tokrat se bomo osredotočili na prvo možnost.

Ena najbolj posebnih funkcij LinkedIna je t.i. Endorsement. Gre za funkcijo, ki uporabnikom omogoča, da potrdijo vaše spretnosti ali pa vas priporočijo. S temi priporočili boste povečali svojo kredibilnost. Endorsement dajte tudi svojim prijateljem in znancem. Tako boste z njimi ohranili svojevrsten stik.

Ustvarite prilagojen URL profila

LinkedIn nam daje možnost, da oblikujemo URL tako, da ta vključuje naše ime in priimek. URL uredimo z naslednjimi koraki: na zavihku Profile, ki se nahaja na zgornjem levem delu našega pogleda na Linkedin, izberemo Edit Profile. Prikazala se bo vaša fotografija, ob njej pa vaši podatki. Pod njo se bo izpisal tudi URL. V našem primeru je to https://si.linkedin.com/in/imepriimek. Če se z miško postavite na omenjeni URL, boste na njegovem desnem koncu opazili ikono za nastavitve. Kliknite nanjo. S to potezo bomo ugotovili, ali je vaš profil javen. V kolikor je javen, lahko spremenimo URL. LinkedIn vas bo preusmeril na vaš profil, kjer lahko na desni strani, na delu »Your public profile URL«, uredite URL. Spremembo ob koncu še shranite.

Optimizirajte svoj profil za lažje iskanje

Družabna omrežja delujejo podobno kot spletni iskalniki, zato je pomembno, da optimiziramo svoj profil. V ta namen uporabimo relevantne ključne besede skozi celotno vsebino profila. Povežite ga tudi s svojim blogom, če ga pišete, in z drugimi družabnimi omrežji. To lahko uredite na zavihku Profile, kjer izberete Edit Profile in nato Contact Info (ta se nahaja pod številko, ki predstavlja številko povezav, ki ste jih ustvarili). Izberite Other. Pod Contact Info lahko dodate tudi svoj elektronski naslov, telefonsko številko ali fizični naslov, na katerem ste dosegljivi.

LinkedIn je namenjen ustvarjanju novih stikov, zato je pomembno, da svoj profil opremimo s fotografijo. S tem boste sebe oziroma svoj profil humanizirali.

Fotografija je na LinkedInu nujna! Izberite profesionalno fotografijo (Vir slike: YouTube).

Prosite za predstavitev

LinkedIn nudi enostavno pot za spoznavanje novih ljudi, brez nerodnih hladilnih klicev ali elektronskih sporočil. V kolikor ste do osebe, ki si jo želite spoznati le korak (oziroma eno znanstvo) daleč, izberite možnost Get Introduced. Izberite osebo, ki si jo želite spoznati in navedite razlog, zakaj.

Uvozite stike

Veste, da vam LinkedIn omogoča uvoz stikov iz elektronskega predala?

Pridružite se LinkedIn skupinam. Pridružitev ima številne prednosti: aktualno vsebino iz vašega področja, možnost pošiljanja sporočil članom, s katerimi niste v direktnem stiku na LinkedInu, dopušča tudi možnost deljenja lastne vsebine med preostalimi člani.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki