MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Del ekipe Zavoda mladi podjetnik se je v svojem prostem času že večkrat preizkusil tudi v posebnem načinu zabave, ki je bil včasih priljubljen predvsem na Japonskem: v karaokah. V sredini devetdesetih letih so karaoke dosegle tudi Slovenijo.
MP intervju: Boštjan Kofol - Karaoke.si

MP intervju: Boštjan Kofol – Karaoke.si

Vrh popularnosti je bil dosežen z oddajo Karaoke na nacionalki, pod vodstvom legendarne Deje Mušič, potem pa so hitro potonile v pozabo vse dokler ni Boštjana (karaoke.si) v Zagrebu zaneslo v karaoke bar, kjer je prvič zapel in se zaljubil v karaoke. Takoj mu je bilo jasno, da se zanj začenja novo obdobje v življenju.

Boštjan je leta 2006 pričel z organizacijo karaoke večerov, takrat, zaradi manjše prepoznavnosti tovrstne zabave, le enkrat mesečno, vendar se je v dveh letih vse spremenilo. Ljubiteljev karaok je bilo iz leta v leto več, zato jih je v Ljubljani uspel ponovno oživeti. Ljubiteljev tovrstne zabave je v Sloveniji dovolj, da se je s tem hobijem začel tudi preživljati.

Boštjan, poleg izvedbe karaok si tudi DJ na zabavah. Nam lahko zaupaš, kako prideš do strank? Kateri so najbolj učinkoviti načini za promocijo tovrstne dejavnosti?

Eno je vodilo k drugemu in sčasoma sem ob karaokah začel ljudi zabavati tudi z vrtenjem glasbe. Kombinacija obojega me je vodila do večjega povpraševanja in novih strank. Potencialne stranke me večkrat opazijo v katerem od ljubljanskih lokalov, veliko pa opravijo tudi zadovoljne stranke s priporočili.

karaoke.si

Glede na to, da si v glasbenem poslu, nas zanima ali si glasbenik po duši? Morda igraš kak instrument ali imaš glasbeno izobrazbo?

Po duši sem roker, preposlušal pa sem že mnogo glasbenih zvrsti. Vrtim predvsem popularno glasbo, tako, ki naredi dober žur. V mlajših letih sem obiskoval glasbeno šolo, kjer sem se preskusil v igranju bobnov, vendar nisem vztrajal več kot tri leta. Pred kratkim sem prijel za frajtonerico, ki me je kar zasvojila. Bomo videli, kako bo s tem. Za vsak inštrument je potrebno veliko vaje in volje 🙂

Tvoj delovnik je precej netipične narave. Poteka ob večernih ter zgodnjih jutranjih urah, tudi ob vikendih. Si se že navadil na tak “žurerski” delovni čas? Je naporno? 🙂

Res je, delam predvsem ponoči, tudi po tri noči skupaj, kar je naporno, pa vendar imam potem dovolj časa, da zopet napolnim baterije in se lotim novih izzivov. Če se ne bi ob delu tudi sam zabaval, tega posla zagotovo nebi mogel opravljati, zato se mi zdi, da mi je pisan na kožo. Zaenkrat še:)

Že dalj časa svoje storitve nudiš tudi poslovnim strankam oziroma podjetjem, ki te lahko najamejo za lastne zabave. Kako bo šel razvoj karaok naprej? Planiraš še kako novo storitev?

Res je, karaoke so lahko zelo prijetna popestritev tudi za poslovne novoletne zabave, piknike ipd. Da bi se še naprej razvijal, dopolnjujem nabor pesmi, nadgrajujem tehniko izvajanja, kar mi pomaga, da se lažje prilagajam različnim situacijam, v katerih se znajdem pri svojem delu. Še zdaleč to ni le program in DJ, ki streže želje. To bi bilo predolgočasno. Ravno sem v zaletu, da v Sloveniji ponudim novo zabavno storitev, za katero upam, da bo hitro postala hit.

Zadnje vprašanje. Kje se lahko bralci našega portala tudi sami preizkusijo v petju? Kdaj je prva možnost za to? 🙂

Najbolje, da se ob tej priložnosti seznanijo s portalom www.karaoke.si, kjer so vse informacije o tem kje in kdaj so karaoke na sporedu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje