MP intervju: Prva investicija v Dober posel – iQpon!

V kolikor ste vsaj malo spremljali prvi slovenski podjetniški šov Dober posel, ste zagotovo slišali za iQpon. Prav oni so bili tisti, ki so v omenjeni oddaji prvi pridobili investicijo! Preberite si intervju z Dejanom Davidovićem, enim od podjetnikov, ki je uspešno nastopil pred investitorji.
MP intervju: Prva investicija v Dober posel - iQpon!

Marko Zalokar in Dejan Davidović – iQpon (Foto: Planet TV)

iQpon je prvi projekt, ki je v oddaji Dober posel uspešno pridobil investicijo. Podjetnikoma Marku Zalokarju in Dejanu Davidoviću je namreč uspelo prepričati investitorja Branka Drobnaka, da je v zameno za 30 odstotni delež v družbi v podjetje vložil svojih 60 tisoč evrov. Intervju z Dejanom Davidovićem, enim od obeh podjetnikov, ki sta nastopila v oddaji, si preberite v nadaljevanju.

Ste prvo podjetje, ki je v oddaji Dober posel prejelo investicijo. Koliko časa ste porabili za priprave na razgovor z investitorji in kako so le-te potekale?

Organizacija kot smo mi, svojo predstavitev vsak dan izboljšuje in se konstantno srečuje s situacijami, ko “pitcha” bodisi pred potencialnimi klienti, partnerji, investitorji ali novinarji.

Naše priprave na oddajo so intenzivno potekale zadnjih 14 dni pred snemanjem. Pri poslovanju smo zaradi majhnosti naše organizacije izredno fleksibilni in se hitro prilagajamo spremembam in novostim, tako smo 10 minut pred nastopom pred investitorji v oddaji Dober Posel še spreminjali finančne podatke v excel tabeli našega takratnega poslovnega načrta.

Na začetku smo najprej jasno re-definirali naše cilje in potrdili samo vizijo našega posla. To je za nas izjemnega pomena in naše osnovno vodilo, da vsi člani tima govorimo “isti jezik”. Nato smo pregledali takratno verzijo poslovnega načrta in iz njega vzeli tisto, za kar smo menili, da nam bo v oddaji koristilo. Temu je sledilo skoraj teden dni ogledov tujih oddaj Dragon’s den in Shark Tank in analiza neuspešnih primerov. Priprave so bile vsekakor koristne in poučne tudi za naprej. Naš “pitch” danes je popolnoma drugačen od tistega v oddaji, čeprav od snemanja ni minilo dolgo časa.

Denarna sredstva ste prejeli od investitorja Branka Drobnaka, ki bo vašemu podjetju zagotovo pomagal z veliko koristnimi nasveti. Kako je sodelovati s tako izkušenim podjetnikom, kot je g. Drobnak?

Sodelovanje je zaenkrat izjemno. G. Drobnak je spoštovanja vreden podjetnik z izjemnimi izkušnjami. Sami imamo že veliko izkušenj in napak za seboj. Vsaka napaka nekaj stane, vendar je dobrodošla izkušnja, če se iz nje nekaj naučiš in to izkušnjo uporabiš v bodočnosti. S svojo dolgoletno kariero ima g. Drobnak izredno bogat socialni kapital, ki nam bo v bodočnosti koristil. Obenem menim, da bo kredibilnost naše novoustanovljene družbe zagotovo večja, ko bomo med lastniki imeli osebo, kot je g. Drobnak.

Na kratko predstavite mobilno aplikacijo iQpon. Kateri problem rešuje?

Preberite tudi: iQpon je prvi, ki je dobil investicijo

iQpon je nov medij na bazi napredne mobilne platforme, ki oglaševalcem omogoča neposredno ciljano komunikacijo s ciljnimi skupinami. Tako ponujamo oglaševalcem nov komunikacijski kanal, ki s svojo specifiko omogoča, da posameznik iz ciljne skupine dobi sporočilo v obliki mobilnega kupona takrat, ko je to za njega primerno, z vsebino, ki je zanj relevantna in to na mobilnem aparatu, ki ga ima (skoraj) vedno pri sebi.

Oblikovanje ponudbe je popolnoma v domeni ponudnika, saj iQpon ne pogojuje vsebine, popusta, cene. Za končnega uporabnika je iQpon kot brezplačna mobilna aplikacija, ki je za njih neke vrste vodič po nakupovanju. Po eni strani jo lahko uporabljajo za iskanje ugodnih ponudb, po drugi strani pa jim aplikacija na njihovo željo predlaga ponudbe, ki utegnejo za njih biti interesantne.

Za nas je pomembno, da ima uporabnik vedno popoln nadzor nad tem kdaj, kako, kje in katero informacijo bo prejel. Vse to bo ponujala nova nadgrajena rešitev, katera je sedaj v razvoju. Nadgradnje bomo predstavljali po fazah, postopoma.

Na dan snemanja oddaje je vašo aplikacijo uporabljalo približno 50 tisoč uporabnikov. Po predvajanju oddaje se je število uporabnikov zagotovo močno povečalo. Koliko jih imate danes?

Efekt oddaje je bil popolnoma presentljiv za nas. Aplikacijo si je za časa oddaje preneslo skoraj 600 oseb, kar je rekord v tako kratkem času.

Na povečanju novih uporabnikov in na promociji naše aplikacije bomo aktivno delali po pripravi prvih nadgradenj, saj bomo kmalu lahko ponudili boljšo uporabniško izkušnjo in tako večjo uporabno vrednost naše rešitve.

Aplikacija seveda ne bi mogla delovati brez ponudnikov popustov. Kako so se odzvali na vaš produkt? Kako ste jih prepričali v sodelovanje?

Težko! Srečo imamo, da tako jaz, kot tudi Marko in Boris izhajamo iz medijsko-marketinškega sveta in znamo pravilno ponuditi naš produkt.

Tržimo nekaj popolnoma novega, kar do sedaj še niso imeli in niti poznali. Ponujamo produkt, ki je šel čez zelo dolgo fazo testranja in bo komaj sedaj začel dobivati svojo končno obliko in polno funkcionalnost. Vseeno je produkt že v tej fazi uporaben, komunikacijsko koristen in ustvarja končno konverzijo. Svetovni kazalci kažejo v prid segmentu mobilnega marketinga, kamor spada naš produkt.

Vsi se zavedamo, da bo mobilni marketing igral veliko vlogo v bodočnosti. Klasični mediji po drugi strani izgubljajo na svoji vrednosti, ker ne morejo nuditi takšne analitike in merjenja rezultatov, kot jo lahko mobilna tehnologija. Uspešnost mobilnega kuponinga se kaže v projekcijah strokovnjakov, kjer je bila ta industrija v svetovnem merilu vredna 5,6 milijarde dolarjev v 2011, projekcije za 2015 pa napovedujejo vrednost 46 milijard dolarjev.

V oddaji ste omenili, da boste investicijo porabili za izdelavo nove aplikacije. Kako napreduje razvoj in kdaj lahko novi produkt pričakujemo?

Zadnje leto je bilo za nas testno. Uspeli smo doseči nekatere mejnike in pridobivali odzive trgov. Osnovna ideja ostaja enaka prvi, le izvedba bo sedaj popolnoma drugačna. V projekt smo se na začetku podali precej naivno in v tem obdobju smo se ogromno naučili in čisto vsak dan izvemo nekaj novega, kar koristi našemu projektu. Osmislili smo veliko novih funkcionalnosti našega produkta. Te sedaj testiramo pri naših klientih in končnih uporabnikih. Želimo se prepričati, da za naš produkt obstajajo kupci in uporabniki. Nadgradnje produkta bomo predstavljali v fazah in prva nadgradnja bo že kmalu po novem letu.

Pred investitorji sta se predstavila dva člana ekipe: Marko Zalokar in Dejan Davidovič. Je to celotna ekipa ali vas pri projektu sodeluje več? Kakšne so vloge posameznih članov pri projektu?

Trenutno smo v timu trije ključni ljudje, ki so tudi partnerji. Marko in Dejan iz Slovenije ter Boris iz Zagreba. Pri projektu sodeluje še večje število sodelavcev, ki utegnejo postati tudi partnerji v bližnji prihodnosti.

Dejan je direktor družbe, skrbi za poslovne procese, marketing in za razvoj produkta. Marko ima bogate izkušnje iz trženja medijev in je to tudi njegova vloga. Skrbi za trženjski del, postavljanje prodajne strategije, oblikovanje tega dela produkta. Boris počne podobne zadeve kot Marko za hrvaški trg, ureja nekatere poslovne procese in skupaj z Markom razvijata pomemben del našega bodočega poslovanja – franšizni sistem za širitev v druge države.

Tukaj je še Jan iz Nizozemske, ki je strokovnjak za obdelavo in upravljanje s podatki, ter za lojalnostne sisteme. Vse to bo na koncu v realnost spravil Matthew, na Hrvaškem živeči Američan, ki bo s svojo ekipo uresničil, kar smo si mi zamislili.

Imate še kakšen nasvet za vse tiste, ki želijo, tako kot vi, investicijo pridobiti v prihodnjih sezonah oddaje Dober posel?

Izkušnja je izjemna. Če imate dober projekt, v katerega verjamete in ima trg, se prijavite na oddajo in poskusite dobiti kar želite. Vsekakor se na oddajo dobro pripravite, da boste vedeli kam želite iti, kako boste tja prišli in kaj za to potrebujete. Vedite koliko denarja dejansko potrebujete in kako ga boste porabili. Preberite kakšno knjigo, pojdite na kak start-up dogodek in poglejte pretekle oddaje. Jasno vedite interese investitorjev in bodite pripravljeni na njihove zahteve in vprašanja.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Vsekakor dopuščamo možnost, da se v naslednji sezoni ponovno prijavimo tudi mi in skušamo dobiti dodatna sredstva za naš projekt 🙂

Več o projektu preberite na spletni strani iQpon.

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje