MP intervju: Domača pivovarna na Kickstarterju

V Ajdovščini bomo z nekaj sreče že kmalu dobili novo pivovarno. Mlada ekipa treh slovenskih podjetnikov se je odločila sredstva za odprtje domače pivovarne zbrati na Kickstarterju, s pomočjo množic spletnih uporabnikov. Pomagate jim lahko tudi vi!
MP intervju: Domača pivovarna na Kickstarterju

MP intervju: Matej Pelicon

Kickstarter je spletno družabno omrežje, namenjeno zbiranju poslovnih idej in pomoči pri iskanju investitorjev. Nastalo je v prepričanju, da si vsaka dobra poslovna ideja zasluži priložnost na trgu, hkrati pa tudi podporo in uspešno pridobitev denarnih sredstev, potrebnih za zagon podjetja.

Za predstavitev svoje poslovne ideje na Kickstarterju so se odločili tudi trije mladi slovenski podjetniki: Matej, Tine in Anita iz Pivovarne Pelicon. Z denarnim vložkom jim lahko do uspešnega odprtja domače pivovarne pomagate tudi vi, v zameno pa boste pridobili zanimive nagrade.

Preberite si MP intervju z Matejem Peliconom, enim od ustanoviteljev Pivovarne Pelicon. Še prej pa podprite projekt na tej povezavi!

Za zbiranje potrebnih sredstev se niste, tako kot večina podjetnikov, poslužili klasičnih načinov zbiranja sredstev prek investitorjev in kreditov, temveč sredstva poskušate zbrati prek Kickstarterja, s pomočjo množic spletnih uporabnikov. Kaj je botrovalo vaši odločitvi?

Idejo sem dobil, ko sem prvič slišal za film My Name is Janez Janša, kjer so zbirali sredstva na isti način. Prebrskal sem po spletu in ugotovil, da pivovarne take velikosti v ZDA to že uspešno počno. Obstaja mnogo portalov, kot je Kickstarter, vendar je le-ta najbolj obiskan in najpopularnejši. Ko se je ponudila priložnost, sva z Anito hitro zbrala ekipo in pričela snovati kampanjo.

Facebook stran Pivovarna Pelicon
Logotip Pivovarna Pelicon

Za sodelovanje na Kickstarterju je potrebno imeti ustanovljeno podjetje v ZDA. Kako ste rešili to težavo?

Z mesecem novembrom se je Kickstarter razširil tudi v Združeno Kraljestvo (UK). Za prijavo na Kickstarter ni potrebno imeti podjetja registriranega v ZDA ali Združenem Kraljestvu, lahko se prijavijo tudi fizične osebe. Tine prebiva v Londonu, tako da smo speljali preko njega.

Podpornikom na Kickstarterju ponujate več različnih nagrad, ne pa tudi piva, ki bo glavni produkt vašega podjetja. Zakaj taka odločitev?

Žal to ni bila odločitev, ampak eden od pogojev Kickstarterja, kjer je alkoholne pijače prepovedano ponujati kot nagrado. To smo poskušali urediti z drugimi nagradami, preko katerih se prispevajoči posredno srečajo tudi s pivom. Mislim, da je to naša največja hiba, saj dobimo ogromno vprašanj, kje in kdaj lahko poskusijo pivo. Piva pa še ni.

Zbrati poskušate 12 tisoč funtov sredstev, v slabem tednu dni vam je že uspelo doseči 14 odstotkov zastavljenega cilja. Kako nameravate pridobljena sredstva porabiti?

Platforma deluje po vse-ali-nič sistemu, kjer je potrebno zbrati do zastavljenega cilja ali več, če ne, projekt propade in ne dobimo nič. Tudi tistim, ki so prispevali, ne opravi transakcije. Večino bomo porabili za nabavo sestavin, embalaže in nagrade, ter za analize piva in sestavin. Nekaj pobere sama platforma za operativne stroške, banke poberejo delež od opravljene transakcije, nakar pridejo še davki.

Poznamo več vrst piva. Katerega nameravate variti v vaši pivovarni ter v kakšnih količinah?

Varili bomo pivo vrste ale. S katerim stilom bomo najprej vstopili na tržišče, se pa še nismo odločili. Začeli bomo skromno, z zgolj 2000 l piva mesečno, potem pa skušali slediti povpraševanju.

Varjenje piva zagotovo zahteva veliko znanja in izkušenj. Vam pri vašem projektu kdo pomaga ali ste se varjenja piva lotili sami? Na kratko nam predstavite člane svoje ekipe.

Varjenja sem se naučil s poskušanjem in stalnim branjem knjig ter člankov, ki bi ga v prihodnosti rad še nadgradil z raznimi izobraževanji. Z Anito imava družini in kolege z dolgoletnimi izkušnjami v prodaji in proizvodnji alkoholnih pijač. Tudi znanje kletarjenja vina pride še kako prav. Omeniti moram tudi izvrstno pivovarsko opremo SK group in tehnično pomoč njihovih inženirjev ter strokovnjakov, brez katere zagotovo ne bo šlo. Računam tudi na pomoč hmeljarjev ter strokovnjakov na Inštitutu za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije.

Ekipa je v osnovi sestavljena iz treh – Tine, Anita in jaz. Ostalih, ki so pomagali bodisi z nagradami, bodisi z videom ali promocijo, je dosti.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Imate morda kakšen nasvet za mlade podjetnike, ki prav tako razmišljajo o zbiranju zagonskega kapitala prek Kickstarterja?

Predvsem mnogo predpriprave in, če je le možno, naj poskušajo za nagrado podeliti svojo idejo.

In še za konec – bo mogoče vaše pivo preizkusiti tudi v MP pisarni? 🙂

Absolutno. Ko bo pivo zvarjeno, vam ga osebno pripeljem.

Da bo projekt na Kickstarterju uspel, mora ekipa Pivovarne Pelicon zbrati 12 tisoč funtov. Denar bodo dobili le v primeru, da bodo željeni znesek zbrali do torka, 1. januarja 2013, pri tem pa jim lahko pomagate tudi vi prek te povezave!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

Gonilna sila zmagovalnega projekta lanske sezone Štartaj Slovenija, Aljaž Fras iz podjetja Noela d.o.o., je na lastni koži izkusil tako pozitivne kot negativne strani podjetništva. Ključ do uspeha in reševanja iz primeža številnih preglavic je bilo pozitivno razmišljanje ter izbira pravega svetovalca. Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje