MP intervju: Nastja Kramer – Malinca

Nastja Kramer, strastna navdušenka nad spletnim marketingom in zdravim načinom življenja, se je pred slabim letom skupaj s prijateljico odločila odpreti spletno trgovino Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov, antioksidantov in drugih sestavin.
MP intervju: Nastja Kramer - Malinca

MP intervju: Nastja Kramer – Malinca (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

V Malinci je mogoče izbirati tudi med več vrstami sveže mlete moke, olji, semeni, izdelki iz konoplje in kokosa, lahko pa se odločite tudi za katerega izmed izdelkov iz naravne kozmetike. Precej izdelkov je slovenskih korenin, velika večina pa je označena tudi z bio in eko certifikati ter certifikati koncepta pravične trgovine.

Malinco sta se kljub ‘kriznim’ razmeram odločili na trg pred letom dni lansirati prijateljici Andreja Stopar in Nastja Kramer, ki se s svojimi znanji v poslovnem delovanju odlično dopolnjujeta, mi pa smo v sledečem intervjuju nekaj besed namenili odlično razpoloženi Nastji.

Kaj bi uvrstila med tiste ključne dejavnike, ki so vaju pravzaprav pripeljali k ustanovitvi Malince?

Malinca je bila ustanovljena čisto po naključju. Vedela sem, da želim imeti svoje podjetje, da bom imela proste roke pri uresničevanju vseh svojih velikih in malih idej. Malinca je nastala iz mojih hobijev oziroma stvari, ki jih rada počnem – športa, kuhanja, podjetništva in spletnega marketinga.

malinci

Ker pa sem mnenja, da je delo v timu boljše, sem v to noro idejo, da kljub današnji poplavi trgovin s prehrano ustanovimo še eno, prepričala prijateljico Andrejo. Po temeljitem ‘brainstormingu’ ob kozarčku odličnega vina je nastala Malinca, ki služi kot zaveznica pri zdravem načinu življenja.

Unikatna konkurenčna prednost spletne trgovine – po čem se le-ta razlikuje od poslovnih subjektov s podobno ponudbo; teh se mi namreč zdi, da trenutno na trgu eksistira kar precej?

Osebni pristop in prijazna uporabniška izkušnja, kamor spadajo hitra dostava, darilce, ki ga priložimo vsakemu paketku, brezplačne e-knjižice z zdravimi recepti in zajtrki. Potem je tu še celovitost ponudbe – vse na enem mestu (recepti, izdelki, nasveti, …) in certificirani, slovenski proizvodi od zaupanja vrednih proizvajalcev.

Pripomorejo pa tudi vrednote ekipe Malince – strast, prilagodljivost, hitrost, pogum in zanesljivost. Naj omenim, da se je sedaj  namreč Andreji in meni pridružila še moja sestra Ana.

Procentulano gledano – koliko odstotkov izdelkov iz vaše trgovinice je slovenskih korenin in koliko odstotkov nosi enega izmed certifikatov – eko, bio ali pravična trgovina?

Skupaj je v shrambi Malince že 403 različnih izdelkov, od tega je slovenskih 200 (skoraj 50 %). Vsi izdelki, ki niso slovenskega porekla, pa se ponašajo vsaj z enim certifikatom (Evrolist, Vegan, SoilAssociation ali Pravična trgovina). Pod lastno blagovno znamko Malinca prodajamo trenutno 90 izdelkov. Naša ponudba se iz tedna v teden širi – glede na želje naših »Malinc« seveda.

Kakšni profili ljudi predstavljajo ciljno skupino Malince?

Primarna ciljna skupina so ženske stare med 25 in 55 let, ki se ukvarjajo s športom, so eko osveščene, veganke, želijo izgubiti kakšen odvečen kilogram ali pa se borijo s katero izmed bolezni. Seveda pa ne zanemarjamo niti sekundarnih ciljnih skupin – moških, mladih in starejše populacije.

malinca

Pisarniški prostori Malince (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

Trije indikatorji, ki po tvojem mnenju nakazujejo zdrav življenjski slog?

Psihična in fizična stabilnost. Šport oz. redno gibanje, pravilna in zdrava prehrana, sprostitev in seveda veliko smeha.

Glede na samo glazuro recesije, ki je prevlečena čez celotno družbeno-gospodarsko sfero, me zanima, kako slednja vpliva na vodenje trgovine, kjer so cene hrane višje kot v navadnih marketih? Upoštevajoč seveda predpostavko, da je bila Malinca tudi odprta v času, ki poslovanju zaradi krize ni ravno naklonjen (junija 2013 op.a.)?

Sama se ne oziram na konkurenco in razmere na trgu. Ne gledam TV (ga nimam) in ne berem portalov in časopisov, ki pišejo in poročajo samo o grozotah in krizi. Rada preberem kakšno uspešno zgodbo – na portalu Mladi podjetnik se jih najde veliko, kar se mi zdi odlična motivacija.

Prav tako se družim s pozitivnimi ljudmi in to je recept, da sploh ne vem, da kriza obstaja. Gleda na to, da smo spletno trgovinico odprli junija 2013 in da vsak mesec pridno rastemo in se širimo, lahko rečem, da recesijo obračamo s svoj prid.

Tudi vedno več ljudi se zaveda, da je pomembno, kaj vnese v svoje telo. Da je od tega odvisna tudi njihova delovna storilnost in energija, ki jo imajo oz. jo izžarevajo. Vedno več je govora o super hrani in ekološko pridelani hrani – ljudje so za kvalitetne in slovenske proizvode pripravljeni odšteti več.

Če se sedaj osredotočimo še izven okvirjev dela – kaj poleg kreativnega vodenja spletne trgovine, esperimentiranja s številnimi recepti in pisanja bloga dnevno še obarva tvoj prosti čas?

Trenutno večino časa preživim v pisarni Malince ali pa na sestankih s sodelujočimi strokovnjaki pri projektu Zdravo 2014. Če mi ostane še kaj časa, grem na trening, kjer se vedno popolnoma sprostim ali pa kaj dobrega skuham.

malinca1

Pisarniški prostori Malince (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

So Malinca vizije usmerjene tudi v globalne vode ali bo v bližnji prihodnosti fokus še vedno dan predvsem na slovenski trg?

Marca letos se širimo na Hrvaško – priprava spletne trgovine za hrvaški trg je v polnem teku. Že komaj čakamo. Nato bomo z izdelki, ki jih prodajamo pod lastno blagovno znamko Malinca skušali prodreti še v fizične trgovine oz. druge spletne trgovine na Hrvaškem. Temu sledijo še ostale balkanske države. Ambicije so velike!

In še … Tvoje priporočilo vsem mladim, ki bi radi na trg lansirali nekaj svojega in si obenem želijo, da bi jim pri njihovem delu vladala nota neodvisnosti?

Preverite tudi ostale intervjuje v zavihku MP zgodbe.

Naj sledijo svojim sanjam in naj se ne ozirajo na konkurenco, recesijo, …  Naj se povezujejo (s prijatelji, konkurenco, uspešnimi podjetji), sprašujejo (vse, kar jim pada na pamet in vsakega, ki bi lahko vedel odgovor), izobražujejo (nenehno, dnevno) in delajo to, kar jih veseli – na to dam garancijo za uspeh.

Če pa ima kdo kakšno vprašanje, se lahko vedno obrne tudi name na: nastja@malinca.si – bom z veseljem pomagala, če bom le lahko.

In za konec še moj moto: WORK SMART -> HAVE FUN -> MAKE A DIFFERENCE!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje