
Nina Slapnik
Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?
Dogodki za samske so zabavno-poučni, predvsem pa družabni in raznovrstni dogodki, katerih se lahko udeležujejo vsi samski. Namen je poživiti samsko življenje in v tem obdobju izkoristiti vsak trenutek za nova doživetja in nova spoznanja.
Kako si prišla do ideje?
Že od nekdaj sem si želela ustvariti nekaj novega, nekaj svojega in izkušnje v organizaciji dogodkov so mi omogočile ravno to. Čisto po naključju, med pogovorom s prijateljico, sem se odločila, da svoje samsko življenje obogatim s poslovno-zabavnim projektom – z “Dogodki za samske”.
Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?
Da ustvarjam. Da sem svobodna. Da sem sama svoj šef. Da sodelujem z ljudmi, s katerimi želim sodelovati in na primeru dogodkov za samske še to, da lahko s svojim delom osrečim tudi druge ljudi.
S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?
Na začetku sem se spraševala kako in kje začeti, potem pa so se stvari začele odvijati same po sebi. Najbolj me je jezila priprava spletne strani, ki mi je vzela ogromno časa. Sem se pa veliko naučila. Tudi to šteje. Poleg tega pa preveč časa vzame tudi birokracija.
Spletna stran |
dogodkizasamske.si |
Starost | 27 let |
Dejavnost | Organiziranje razstav, sejmov, srečanj |
Pravna oblika | Samostojni podjetnik |
Število sodelavcev | 1 |
Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?
Že kot študentka sem se priključila mednarodnemu projektu DIONE, ki je bil ustanovljen za podporo ženskemu podjetništvu. Pod mentorstvom predsednice Območne zbornice Ljubljana ga. Marte Turk, smo se naučile veliko uporabnega. Trenutno sem članica ŠPIKA – centra za podjetniško inovativnost in kreativnost, ki organizira različne dogodke na temo podjetništva in predstavlja mlade, perspektivne podjetnike. Prav vsakič, ko zapustim njihov dogodek, dobim zagon in krila za naprej. To leto se želim priključiti Zavodu Ypsilon, da si poleg strokovnega znanja pridobim tudi nova poznanstva.
Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?
Spontana odločitev, ki počasi dobiva podobo strateške vizije.
Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?
Dobra organizacijska sposobnost, komunikativnost, občutek za ljudi, delavnost in predvsem delati s srcem.
Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?
Glede na to, da je moj namen na začetku povečati prepoznavnost Dogodkov za samske, so marže zelo majhne, skorajda nične. Vse je odvisno tudi od zahtevnosti dogodka, ki ga organiziram, s koliko ljudmi sodelujem itd.
Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?
Zagotovo ne bi naredila dveh internetnih strani. Ta mi je res dala vetra! Drugače pa pretresljivih napak nisem občutila pri svojem poslovanju.
Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!
Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?
Moje želje so kar visokoleteče. Vizija je zastavljena za nekaj let vnaprej. Vseeno pa se prepuščam novim obzorjem, predlogom in opazujem, kako se Dogodki za samske razvijajo. Ko bom ugotovila, kako se premika trend dojemanja Dogodkov za samske, bom točno vedela, katere izmed svojih zastavljenih korakov bom uporabila.
Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.
Če želite stopiti na podjetniško pot, potem to storite takrat, ko imate razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja. Ko to dosežete, go for it! V akademskem svetu je pojem podjetniške strasti zadnje čase izredno aktualen in vsi tisti, ki želite ustvarjati sami, jo boste začutili prej ali slej.
Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?
Ustvarjati priložnosti za nova spoznanja. Od dogodkov do potovanj. Želim si, da bi Dogodki za samske postali prepoznavni v Sloveniji in da bi ljudje dojemali in začutili samsko obdobje kot priložnost za nova spoznanja. Kot čas za zabavo!
Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?
Vsak začetek je težak in vsak uspeh je odvisen od volje, samoučinkovitosti in zaupanja v razvoj svoje ideje in to ne glede na to, koliko si star ali kakšne so razmere na trgu.