MP intervju: Nina Slapnik – Dogodki za samske

Nina Slapnik organizira zabavne, družabne in poučne dogodke za samske. Namen le-teh je poživitev samskega življenja. Mladim podjetnikom svetuje, da na podjetniško pot stopijo takrat, ko imajo razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja.
Nina Slapnik

Nina Slapnik

Kako bi z 2 stavkoma opisala svojo dejavnost in katere so tvoje komperativne prednosti?

Dogodki za samske so zabavno-poučni, predvsem pa družabni in raznovrstni dogodki, katerih se lahko udeležujejo vsi samski. Namen je poživiti samsko življenje in v tem obdobju izkoristiti vsak trenutek za nova doživetja in nova spoznanja.

Kako si prišla do ideje?

Že od nekdaj sem si želela ustvariti nekaj novega, nekaj svojega in izkušnje v organizaciji dogodkov so mi omogočile ravno to. Čisto po naključju, med pogovorom s prijateljico, sem se odločila, da svoje samsko življenje obogatim s poslovno-zabavnim projektom – z “Dogodki za samske”.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Da ustvarjam. Da sem svobodna. Da sem sama svoj šef. Da sodelujem z ljudmi, s katerimi želim sodelovati in na primeru dogodkov za samske še to, da lahko s svojim delom osrečim tudi druge ljudi.

S katerimi problemi si se soočala na začetku svoje podjetniške poti?

Na začetku sem se spraševala kako in kje začeti, potem pa so se stvari začele odvijati same po sebi. Najbolj me je jezila priprava spletne strani, ki mi je vzela ogromno časa. Sem se pa veliko naučila. Tudi to šteje. Poleg tega pa preveč časa vzame tudi birokracija.

Spletna stran
dogodkizasamske.si
Starost 27 let
Dejavnost Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Število sodelavcev 1

Si za vstop v podjetništvo pridobivala kakšna podjetniška znanja ali si se zanašala le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Že kot študentka sem se priključila mednarodnemu projektu DIONE, ki je bil ustanovljen za podporo ženskemu podjetništvu. Pod mentorstvom predsednice Območne zbornice Ljubljana ga. Marte Turk, smo se naučile veliko uporabnega. Trenutno sem članica ŠPIKA – centra za podjetniško inovativnost in kreativnost, ki organizira različne dogodke na temo podjetništva in predstavlja mlade, perspektivne podjetnike. Prav vsakič, ko zapustim njihov dogodek, dobim zagon in krila za naprej. To leto se želim priključiti Zavodu Ypsilon, da si poleg strokovnega znanja pridobim tudi nova poznanstva.

Si se podjetništva lotila načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Spontana odločitev, ki počasi dobiva podobo strateške vizije.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Dobra organizacijska sposobnost, komunikativnost, občutek za ljudi, delavnost in predvsem delati s srcem.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Glede na to, da je moj namen na začetku povečati prepoznavnost Dogodkov za samske, so marže zelo majhne, skorajda nične. Vse je odvisno tudi od zahtevnosti dogodka, ki ga organiziram, s koliko ljudmi sodelujem itd.

Če bi lahko začela še enkrat, katerih napak ne bi ponovila?

Zagotovo ne bi naredila dveh internetnih strani. Ta mi je res dala vetra! Drugače pa pretresljivih napak nisem občutila pri svojem poslovanju.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Moje želje so kar visokoleteče. Vizija je zastavljena za nekaj let vnaprej. Vseeno pa se prepuščam novim obzorjem, predlogom in opazujem, kako se Dogodki za samske razvijajo. Ko bom ugotovila, kako se premika trend dojemanja Dogodkov za samske, bom točno vedela, katere izmed svojih zastavljenih korakov bom uporabila.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Če želite stopiti na podjetniško pot, potem to storite takrat, ko imate razjasnjeno vizijo o poslovanju podjetja. Ko to dosežete, go for it! V akademskem svetu je pojem podjetniške strasti zadnje čase izredno aktualen in vsi tisti, ki želite ustvarjati sami, jo boste začutili prej ali slej.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ustvarjati priložnosti za nova spoznanja. Od dogodkov do potovanj. Želim si, da bi Dogodki za samske postali prepoznavni v Sloveniji in da bi ljudje dojemali in začutili samsko obdobje kot priložnost za nova spoznanja. Kot čas za zabavo!

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Vsak začetek je težak in vsak uspeh je odvisen od volje, samoučinkovitosti in zaupanja v razvoj svoje ideje in to ne glede na to, koliko si star ali kakšne so razmere na trgu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje