MP intervju: Sqwiz – s klikom do spletne strani!

Več kot 40 odstotkov malih podjetij, ki imajo Facebook stran, nima svoje spletne strani. Sqwiz le z enim klikom pretvori Facebook stran v pravo spletno stran. Pogovarjali smo se z Luko Pečavarjem, produktnim vodjo.
MP intervju: Sqwiz - s klikom do spletne strani!

MP intervju: Sqwiz – s klikom do spletne strani! (Vir slike: Sqwiz)

Luka, Sqwiz je spletna aplikacija, ki zgolj z enim klikom preoblikuje Facebook stran podjetja v moderno spletno stran, ki je obenem prilagojena tudi za mobilne naprave. Uporabnik si nadalje lahko sam oblikuje izgled strani in tudi vnaša tekst. Natančneje nam opiši, kaj lahko uporabnik od Sqwiza še pričakuje.

Tako je. Sqwiz omogoča, da svojo Facebook stran z enim klikom preoblikujemo v moderno spletno stran. Uporabnik lahko z enim klikom vsebino Facebook strani prenese na novo oblikovano spletno stran, kar pomeni, da je nova spletna stran takoj zapolnjena z relevantnimi podatki, kot so kontakti, novice, fotogalerija…

Svojo novo spletno stran lahko uporabnik v nadaljevanju enostavno oblikuje s sistemom Potegni&Spusti. Izbira lahko med več modernimi dizajni ozadja, tipografijo črk, postavitvijo posameznih elementov spletne strani…

Nikakor ne smem pozabiti tudi na dve aplikaciji znotraj Sqwiza: FB galerija in FB novice, ki ju uporabnik lahko enostavno uporablja pri prenašanju fotogalerij in novic s Facebooka na spletno stran tudi potem, ko je stran že izdelana. Tako je spletna stran redno osvežena z vsebinami, ki jih objavljamo na Facebooku.

Sqwiz trenutno omogoča izdelavo spletne strani na osnovi Facebook strani (Facebook Page). Kmalu pa bomo dodali še možnost izdelave strani na osnovi Dogodkov (Facebook Events) in osebnih profilov. V načrtu pa je tudi aplikacija za spletno trgovino.

Iz izkušenj vem, da se pri izdelavi spletne strani za manjša podjetja največkrat zatakne pri pridobivanju vsebin na spletno stran. Zanimivo pa je, da imajo podjetja precej manjše težave z ustvarjanjem vsebin za svojo Facebook stran. Zato verjamem, da bo Sqwiz mnogim uporabnikom olajšal pot do resne spletne prisotnosti s spletno stranjo.

Sqwiz omogoča, da svojo Facebook stran z enim klikom preoblikujemo v moderno spletno stran (Vir slike: Sqwiz)

Če prav razumem, si lahko uporabniki še dodatno oblikujejo svojo spletno stran in dodajo tudi druge vsebine, ki niso na Facebooku?

Seveda. Facebook ima namreč svojo strukturo in omejitve za vnos podatkov o podjetju. Mi pa želimo, da si stranke svojo spletno stran kar najbolj prilagodijo svojim željam in potrebam. V ta namen smo veliko pozornosti namenili modulom za izgradnjo spletne strani. Tu si lahko uporabnik izbere želeno obliko spletne strani, si prilagodi barvno shemo, za ozadje naloži svojo fotografijo oziroma izbere katero izmed ponujenih fotografij ali vzorcev. Spletno stran pa dodatno začini še z izborom tipografije črk.

Tudi pri vnosu vsebin je, za razliko od Facebooka, uporabnik veliko bolj svoboden. S klikom na + doda enega izmed ponujenih elementov (besedilo, galerija, kontak, kontaktni obrazec, novice, odpiralni čas, fototrak, video, družbena omrežja…). Vsak element si lahko še dodatno prilagodi svojim željam. Posamezne elemente pa nato razvršča po sistemu Potegni&Spusti in jih tako elegantno postavi na ustrezno mesto.

Kako ste prišli do ideje? So vas pri razvoju rešitve vodile moderne, »lean« metode?

Ideja je vzklila ob prebiranju članka na TechCrunchu, ki je govoril o uporabi Facebook strani za poslovne namene. Po podatkih Facebooka več kot 40 odstotkov vseh manjših podjetij (local businesses), ki so prisotna na Facebooku, nima spletne strani. Če vzamemo v obzir, da je na Facebooku več kot 25 milijonov manjših podjetij, imamo kar velik in razmeroma enostavno določljiv trg, ki ga ciljamo.

Preden smo se lotili razvoja, smo naredili MVP in ga pokazali nekaterim obstoječim strankam, katere so dosedaj uporabljale naš CMS 1dva3. Večina se je odločila, da bo z veseljem presedlala na Sqwiz. Poleg lastne raziskave in analize Facebook strani, je bil pozitivni odziv strank odločilen za začetek razvoja.

Kakšen poslovni model je v ozadju spletne aplikacije Sqwiz?

Poslovni model temelji na mesečni naročnini za uporabo aplikacije. Trenutno je aplikacija v Beta fazi in je za vse brezplačna.

Na kratko nam predstavi člane ekipe in njihove naloge. Ali ste v preteklosti na projektih skupaj že sodelovali?

Sqwiz ekipa

Ekipa je sestavljena iz štirih članov, od leve proti desni si sledijo: oblikovalec Janez Smrekar, jaz kot vodja produktnega razvoja, Žare Manojlovič je back-end programer in Jure Smrekar je front-end programer.

Celotna ekipa ima že dolgoletne izkušnje z razvojem sistemov za samostojno izdelavo spletnih strani, CMSjev in naprednih Facebook aplikacij. Skupaj smo razvili CMS 1dva3, Zoodock – komunikacijsko orodje za upravljanje živalskih vrtov in mnogo Facebook aplikacij za večja slovenska podjetja (Petrol, Union, Laško, Si.mobil, Nissan…)

Sqwiz ni omejen na lokalno okolje. Na kakšen način boste osvajali nove trge in ali že imate navezane stike?

Res je. Sqwiz je bil že v začetku zastavljen kot globalni produkt, saj je tesno vezan na Facebook, ki pa je v tujini še močnejši kot pri nas. Stike, ki nam bodo pomagali pri širjenju aplikacije pridobivamo vsakodnevno.

Za pomoč pri osvajanju novih trgov smo razvili inovativno orodje za avtomatsko selekcijo potencialnih strank. Orodje, ki se sproti uči, bo tako samostojno izdelovalo personalizirane ponudbe, ki bodo služile za osnovo pri trženju aplikacije.

V čem se razlikujete od konkurence?

Razlika je predvsem v hitrosti izdelave in takojšnji prilagoditvi spletne strani. Spletna stran, ki se ustvari v manj kot minuti, namreč že vsebuje večino relevantnih podatkov o podjetju, fotografije, objave… Uporabniku tako ni potrebno vnašati podatkov, ki jih je enkrat že vnesel na svojo Facebook stran.

Za nadgradnjo zgoraj omenjenih prednosti pa smo znotraj Sqwiza razvili tudi dve zelo uporabni aplikaciji, in sicer FB galerijo in FB novico. FB galerija z enim klikom prenese izbrano fotogalerijo s Facebooka na spletno stran. FB novica pa enako naredi z objavljeno novico na Facebooku, ki jo prenese kot objavo na blog. Poleg tega je spletna stran, narejena z orodjem Sqwiz, avtomatsko prilagojena tudi za telefone in tablice ter vključuje action gumbe za klic in navigacijo.

Za sabo imaš že nekaj podjetniških projektov, vendar Hood, spletna in fizična trgovina v centru Ljubljane, za sedaj po uspehu najbolj izstopa. Bi z našimi bralci rad delil kakšen nasvet ali izkušnjo, ki si jo »pobral« na svoji dosedanji podjetniški poti in te je največ naučila?

Za Hood lahko rečem, da je bil super “študentski” projekt, ki je dal tako meni, kot ekipi, veliko znanja in izkušenj.

Svetoval bi predvsem naslednje tri stvari:

  • Za uspeh je najpomembnejša harmonija v ekipi in usmerjenost k istim ciljem. V podjetniški ekipi namreč ni prostora za ego oziroma interese posameznika. Kljub temu, da se morda sliši samoumevno, je to pogost razlog za razpad ekipe in posledično podjetja.
  • Prišli bodo časi, ki bodo (veliko) slabši kot pretekli. Takrat je treba gledati samo naprej in iskati načine za izboljšanje trenutne situacije. Obujanja dobrih starih časov in obupovanja nad sedanjimi ne bodo prav nič pomagala, saj nas bodo le potisnila v slabo voljo in nas naredila neproduktivne.
  • Fail fast – če vidiš, da projekt ne pelje nikamor, ga končaj čimprej in se izogni dodatnim izgubam časa, denarja in živcev.

Več si preberite na spletni strani Sqwiz >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje