Natečaj Blockchains for Social Good

01.01.2018 - 25.06.2019 — Evropska komisija
Evropska komisija razpisuje natečaj za razvoj rešitev izzivov v povezavi z družbenimi inovacijami, ki temeljijo na tehnologiji razpršene evidence.
Razpis, blockchain

Natečaj Blockchains for Social Good. (Vir slike: Pixabay)

Razpisna organizacija Evropska komisija
Trajanje 01.01.2018 - 25.06.2019
Več informacij

Izzivi

Izziv je razvoj učinkovitih, vplivnih in razpršenih rešitev izzivov v povezavi z družbenimi inovacijami, ki temeljijo na tehnologiji razpršene evidence (angl. distributed ledger technology). Takšna tehnologija je na primer značilna za bločne verige (angl. blockchains).

Tehnologija razpršene evidence je po mnenju strokovnjakov izjemna digitalna tehnologija, ki podpira decentralizirane metode tako za doseganje konsenza kot tudi za deljenje, shranjevanje, varovanje transakcij in drugih podatkov z manjšim številom posrednikov.

Na podlagi zanimanja javnosti za kriptovaluto bitcoin posamezniki in podjetja že razvijajo različne finančne aplikacije, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov.

Tehnologija blockchain za socialne inovacije

Vendar je potencial tehnologije razpršene evidence za ustvarjanje pozitivnih družbenih sprememb ter reševanje lokalnih in svetovnih izzivov, povezanih s trajnostnim razvojem, z decentralizacijo in neposrednimi procesi še vedno neizkoriščen.

Družbene inovacije, v okviru katerih decentralizirane rešitve, ki temeljijo na tehnologiji razpršene evidence, se kažejo kot bolj učinkovite od konvencionalnih centraliziranih platform. To velja na primer za naslednja področja:

  • dokazovanje izvora nepredelanih surovin ali izdelkov ter podpora pravični trgovini in pravični razdelitvi dela,
  • doseganje večje stopnje vidljivosti javne porabe in večje stopnje transparentnosti administrativnih in proizvodnih procesov,
  • sodelovanje v demokratičnem procesu odločanja s spodbujanjem prevzemanja odgovornosti, nagrajevanja sodelovanja in/ali anonimnosti,
  • razvoj razpršenih družabnih omrežij ali storitev v oblaku in razpršenih platform za sodelovalno ekonomijo,
  • upravljanje s premoženjem, zemljiško knjigo ali drugimi javnimi evidencami,
  • prispevanje k večji finančni vključenosti.

Ciljna skupina

Izziv je namenjen širokemu spektru prebivalstva: posameznikom, socialnim podjetnikom, civilnodružbenim organizacijam, tehnološkim in družboslovnim raziskovalnim centrom, kreativnim industrijam, študentom, hekerjem, zagonskim podjetje ter malim in srednje velikim podjetjem.

Reševanje zastavljenega izziva zahteva interdisciplinarno sodelovanje.

Vrednost nagrade

Vrednost nagrade, ki jo razpisuje Evropska komisija, je 5 milijonov evrov. Po petino tega zneska (milijon evrov) bo prejelo najboljših pet izbranih rešitev.

Pričakovani rezultati

  • izvirne razpršene rešitve globalnih in/ali lokalnih trajnostnih izzivov,
  • ustvarjanje pozitivnih družbenih sprememb s predstavitvijo novih rešitev za decentralizacijo in poenostavitev procesov z izločanjem posrednikov,
  • prikaz izvedljivosti rešitev, ki morajo spodbujati enakopravnejšo porazdelitev in deljenje informacij in virov, spoštovati zasebnost in hkrati zagotavljati določeno stopnjo transparentnosti,
  • spodbujanje hitro rastoče skupnosti razvijalcev in uporabnikov aplikacij, ki tehnologijo veriženja blokov izkoriščajo za skupno dobro.

Kriteriji za podelitev nagrade

Nagrada bo po zaključku natečaja podeljena udeležencem, ki bodo po mnenju strokovne komisije predstavili rešitev, ki bo najbolje zadovoljila naslednje kriterije:

  • družbeni učinek,
  • razpršenost in upravljanje,
  • uporabnost in vključenost,
  • izvedljivost,
  • dodana vrednost za državljane Evropske unije.

Predvidena časovnica in več informacij

  • prvo četrtletje leta 2018 – začetek natečaja
  • drugo četrtletje leta 2019 – rok za prijavo rešitev
  • prvo četrtletje leta 2020 – podelitev nagrad

Več informacij o natečaju je na voljo na povezavi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje