
Razpisna organizacija | Slovenska oglaševalska zbornica |
---|---|
Trajanje | 17.01.2025 - 03.03.2025 |
Več informacij |
Zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, kjer bosta svoje moči pomerila z vrstniki s celega sveta.
Tekmovanje bo tudi letos izpeljano po vzoru tekmovanja “Young Lions Competition”, saj bodo tekmovalci za celoten potek ustvarjanja rešitev imeli zgolj 24 ur časa. Tekmovanje bo priložnost, da s konceptom odgovorijo na razpisani brif partnerja.
Najboljši pari, ki se bodo uvrstili v ožji izbor, bodo pred žirijo in ostalimi tekmovalci predstavili svoje rešitve, najboljši trije pari pa bodo dobili možnost 15 minutnega nastopa na 34. SOF-u.
Potek
5. marec
- 9:30 – ONLINE BRIF: uvodni pozdrav, srečanje z žirijo in seznanitev s tekmovalno nalogo.
- 10:00 – uradni začetek tekmovanja in pričetek odštevanja.
6. marec
- 10:00 – zaključek tekmovanja in zadnji rok za oddajo predstavitev.
- 16:00 – predstavitev rešitev, izbranih v ožji izbor (do največ 10). Izbere se in sočasno razglasi zmagovalni par!
15. maj
- 10:00 – SOF: najboljši trije pari bodo otvorili SOF – vsak par bo imel na voljo 15 minut.
- 20:30 – ZLATA NOČ: podelitev nagrade zmagovalnemu paru “Natečaja Mladih kreativcev 2025”.
Zakaj sodelovati?
Najboljši pari bodo svoje ideje predstavili pred žirijo in ostalimi tekmovalci, najboljši trije pari pa dobijo možnost nastopa na SOF-u. Zmagovalni par čaka pot na Cannes Lions, največji in najprestižnejši festival kreativnosti na svetu! Svojo kreativnost boste preizkusili po pravilih svetovno znanega tekmovanja Young Lions Competition – 24 ur, en brif, ena priložnost.
Kaj lahko osvojite?
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), bo kot naročnik in izvajalec tekmovanja skupaj s partnerjem, podjetjem Zavarovalnica Triglav, d.d., zmagovalnemu paru omogočila udeležbo na mednarodnem kreativnem festivalu Cannes, v tekmi mladih poimenovani Young Lions Competition – v skupini Digital, ter zagotovila žepnino v višini 1.000 evrov (vsak bo prejel po 500 evrov).
Poleg glavne nagrade, ki jo prejmeta zmagovalca natečaja, pa se nagrade, polne kotizacije za letošnji SOF 2025 in SOF v letu 2026, podelijo drugo in tretje uvrščenemu paru. Vsi uvrščeni v ožji izbor pa prejmejo polne kotizacije za SOF 2025.
Kako bodo potekale predstavitve rešitev?
Pari bodo morali v 24 urah v spletni sistem https://engine.sof.si/ oddati enostranski PDF dokument s pojasnitvijo kreativnega vpogleda in predstavitvijo kreativne rešitve. Natančno razlago zahtevane strukture predstavitve bodo prejeli na lokaciji ob seznanitvi z nalogo.
Pari, ki jih bo žirija nominirala v ožji izbor, bodo morali opraviti še predstavitev pred žirijo in obiskovalci, za katero bodo imeli na voljo največ 5 minut. Za predstavitev pred žirijo lahko pari pripravijo tudi PPT (16:9) ali večstranski PDF dokument, ki ga oddajo na elektronski naslov dela@sof.si, vsaj 30 minut pred začetkom predstavitev.
Žirija bo po zaključenih predstavitvah izbrala zmagovalca natečaja za izbor Mladih kreativcev 2025.
Žirija
Žirijo tekmovanja za mlade kreativce sestavljajo:
- Luka Bajs, izvršni kreativni direktor, SHIFT, predsednik žirije Mladih kreativcev,
- Anja Erjavec, višja strokovna sodelavka v službi za marketing, Zavarovalnica Triglav, predstavnica naročnika,
- Eva Gjörek, kreativna direktorica, Agencija 101,
- Bor Klemenc Mencin, samostojni kreativec,
- Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor, Aritmija,
- Gašper Štern, umetniški direktor, AV studio,
- Zmago Žnidaršič, starejši tekstopisec, Saatchi&Saatchi.
Za koordinacijo žirije skrbi koordinator, imenovan s strani SOZ, ki nima glasu v žiriji, skrbi pa za pravilen postopek izbire, spoštovanje pravilnika žiriranja in časovnico žiriranja natečaja “Mladih kreativcev”.
Žirija bo na podlagi oddanih predstavitev izbrala do največ 10 parov, ki se bodo uvrstili v ožji izbor in bodo svoje rešitve predstavili na malem odru. Izmed vseh finalistov bo žirija izbrala zmagovalni par.
Prijave
- Vsak član mora biti star do največ 30 let (rojen 16. junija 1995 ali kasneje).
- Prijava na tekmovanje je odprta za vse mlade kreativce, ki sodelujejo ali so sodelovali s katero od komunikacijskih agencij oziroma poznajo proces ustvarjanja kreativnih konceptov.
- Vsak tekmovalec se lahko prijavi le v enem paru.
- Od tekmovalcev se zahteva aktivno znanje angleškega jezika in obvladovanje ustrezne programske opreme za pripravo rešitev.
Prijavite se do 3. marca 2025. V tekmovanju lahko sodeluje največ 30 parov. Prijavite svoj par, pokažite dokazilo o starosti, poravnajte prijavnino (100 EUR + DDV na par) in se pripravite na tekmo, ki lahko spremeni vašo kariero.