Sofinanciranje promocije slovenske turistične ponudbe na tujih trgih v letu 2020

Predmet razpisa je sofinanciranje promocije slovenske turistične ponudbe na tujih trgih v letu 2020. Cilj je povečati prodajo turističnih produktov Slovenije.
Razpis namenjen podpori slovenskega turizma (Vir slike: Pixabay)

Razpis namenjen podpori slovenskega turizma (Vir slike: Pixabay)

Razpisna organizacija Javna agencija RS za trženje in promocijo turizma
Trajanje 13.12.2019 - 23.03.2020
Več informacij

Namen razpisa

Razpis je namenjen krepitvi promocije slovenske turistične ponudbe. Nagovarja tista podjetja, ki izvajajo promocijo za svoje turistične produkte na tujih trgih. Poudarek je na pospeševanju digitalnih promocijskih aktivnosti. Sredstva, pridobljena na račun projekta, morajo biti porabljena izključno na tujih trgih v letu 2020.

Ključni programski cilji:

  • povečanje prepoznavnosti Slovenije,
  • trajnostna rast s krepitvijo prihodkov in prenočitev skozi vse leto,
  • povečanje porabe turistov in
  • osredotočenost na zahtevnega obiskovalca, ki išče raznolika doživetja, mir ter osebne koristi.

Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati prijavitelji

  • gre za pravno ali fizično osebo, ki se ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in ima sedež v Sloveniji,
  • nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti,
  • podjetje mora biti ustanovljeno in aktivno vsaj 2 poslovni leti,
  • podjetje se ukvarja s turistično dejavnostjo (hoteli, počitniški domovi, potovalne agencije, organizatorji potovanj, s potovanji povezane dejavnosti itd.).

Upravičeni stroški

V sklopu razpisa se kot neposredni stroški štejejo:

  • stroški strokovnjaka za pripravo medijskega načrta, spremljanje in nadzor ter pripravo poročila o uspešnosi izvedenih aktivnosti,
  • stroški storitev strokovnjaka za pripravo oglasov,
  • drugi stroški storitev izvedbe oglaševalskih aktivnosti,
  • medijski zakup oglasnega prostora na mediju (digitalni, tiskani medij, zunanje oglaševalske površine, radio in TV), kjer se izvaja oglaševanje.

Kot posredni stroški pa se štejejo stroški, ki so povezani z neposrednimi aktivnostmi vloge prijavitelja in se priznajo v pavšalu, ki znaša 5 % upravičenih stroškov.

Višina razpoložljivih sredstev

V sklopu razpisa je na voljo skupaj 800.000 € sredstev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
SIO webinar: Avtorske pravice, znamke in patenti v teoriji in praksi

SIO webinar: Avtorske pravice, znamke in patenti v teoriji in praksi

Intelektualna lastnina predstavlja enega izmed ključnih aspektov poslovanja vsakega podjetja (in podjetnika) ne glede na področje, velikost ali starost. V obdobju digitalizacije in globalizacije je teoretično in praktično poznavanje ter razumevanje avtorskega prava, prava znamk in patentov je tako še posebej potrebno in pomembno za vsakega podjetnika. Preberite več >>

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Preberite več >>

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

Na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih (255. JR) so (samo)zaposleni posamezniki, ki se v obdobju od 1.9.2017 do 31.8.2018 udeležijo neformalnih izobraževanj in usposabljanj ter stroške zanje poravnajo iz lastnih sredstev, upravičeni do delnega povračila teh stroškov. Prijavitelj je upravičen do sofinanciranja stroška izobraževanja v višini 70% dejansko nastalega stroška, najvišja vrednost, ki jo lahko za posamezno vlogo ali več vlog skupaj pridobi, pa znaša 813,33 evrov (z upoštevano akontacijo dohodnine – plača jo Sklad). Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje