10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

V prejšnjem prispevku smo vam ponudili nekaj nasvetov za objavljanje fotografij na družabnih omrežjih. Zdaj pa se bomo osredotočili na dejanske tipe fotografij, ki vam bodo pomagali, da bodo vaši profili na družabnih omrežjih vedno sveži in zanimivi za vaše sledilce.
10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

Na družbenih omrežjih lahko objavljate različne tipe fotografij. (Vir slike: Pixabay)

Preberite prispevek Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežji.

Citati

Citati na fotografijah so odličen način za poudarjanje določenih sporočil, saj je besedilo večje kot v besedilnih objavah, citati pa so kratki in jih lahko vaši sledilci hitro preberejo.

Vir slike: Buffer.

Popusti

Instagram je hitro postal prostor za prodajo izdelkov in obveščanje sledilcev o zadnjih novostih. S preprostim ozadjem in kančkom kreativnosti lahko hitro ustvarite fotografije, ki bodo vsebovale informacije o znižanjih.

Če želite ugotoviti, na katerem družabnem omrežju vam kaže najbolje, ponudite svojim sledilcem unikatno kodo na vsakem omrežju posebej in nato sledite številu naročil s posamezno kodo.

Vir slike: Buffer.

Pričevanja zadovoljnih strank

Pričevanja zadovoljnih strank predstavljajo odlično vsebino, zato jih ne objavljajte le v ozadju svoje spletne strani. Z njihovo objavo na družabnih omrežjih boste svojim sledilcem pokazali, da svojim strankam ponujate odlično podporo, da so vaši izdelki kvalitetni in da so vaše stranke zadovoljne z vami.

Vir slike: Buffer.

Vprašanja

Če organizirate klepet na Twitterju, si pogosto želite, da bi bile vaše objave lahko daljše od 140 znakov. Pri tem vam lahko pomagajo fotografije: na lično ozadje zapišite vprašanje, številko vprašanja in oznako (angl. hashtag) pogovora ter fotografijo objavite. Tako bo vaš pogovor bolj strukturiran.

Vir slike: Buffer.

Napovedniki (angl. trailers) in dražilniki (angl. teasers)

Kampanje na družabnih omrežjih, v katerih podjetja počasi predstavljajo nove izdelke ali napovedujejo njihovo predstavitev, so lahko izjemno uspešne pri spodbujanju navdušenja nad novostjo, ki jo pripravljate. Z objavo dvoumnega namiga in pazljivo obrezane fotografije boste spodbudili zanimanje svojih sledilcev.

Vir slike: Buffer.

Naslovi

Na Pinterestu je zelo pogosto, da uporabniki v fotografijo vključijo naslov objave, da bralci vedo, na kaj se ta nanaša.

Če želite ohraniti fotografijo, hkrati pa zapisati naslov objave, čez del fotografije postavite črn pravokotnik, v katerega zapišite besedilo.

Vir slike: Buffer.

Nagradne igre

Z nagradnimi igrami boste zagotovo povečali število sledilcev na družabnih omrežjih. Pri tem je pomembno, da jasno zapišete, kako lahko uporabniki sodelujejo v nagradni igri – vse informacije lahko zapišete na fotografijo.

Vir slike: Buffer.

Simboli

Včasih z besedami ne morete povedati vsega in namesto tega uporabite čustvene simbole (angl. emoji). Dodajte nalepko na fotografijo – morda je potrebovala prav to.

Vir slike: Buffer.

Vodni znak

Na fotografije, ki jih objavljate na družabnih omrežjih, dodajte vodni znak s svojim logotipom. Tako boste preprečili, da bi si kdo drug lastil vaše objave.

Vir slike: Buffer.

Seznami

Spletna kultura je v zadnjem času navdušena nad različnimi seznami. Svojim sledilcem lahko z objavo kratkega seznama na fotografiji ponudite hiter vpogled v vsebino prispevka.

Vir slike: Buffer.

Vir: Buffer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje