10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

Na družbenih omrežjih lahko objavljate različne tipe fotografij. (Vir slike: Pixabay)
Preberite prispevek Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežji.
Citati
Citati na fotografijah so odličen način za poudarjanje določenih sporočil, saj je besedilo večje kot v besedilnih objavah, citati pa so kratki in jih lahko vaši sledilci hitro preberejo.
Vir slike: Buffer.
Popusti
Instagram je hitro postal prostor za prodajo izdelkov in obveščanje sledilcev o zadnjih novostih. S preprostim ozadjem in kančkom kreativnosti lahko hitro ustvarite fotografije, ki bodo vsebovale informacije o znižanjih.
Če želite ugotoviti, na katerem družabnem omrežju vam kaže najbolje, ponudite svojim sledilcem unikatno kodo na vsakem omrežju posebej in nato sledite številu naročil s posamezno kodo.
Vir slike: Buffer.
Pričevanja zadovoljnih strank
Pričevanja zadovoljnih strank predstavljajo odlično vsebino, zato jih ne objavljajte le v ozadju svoje spletne strani. Z njihovo objavo na družabnih omrežjih boste svojim sledilcem pokazali, da svojim strankam ponujate odlično podporo, da so vaši izdelki kvalitetni in da so vaše stranke zadovoljne z vami.
Vir slike: Buffer.
Vprašanja
Če organizirate klepet na Twitterju, si pogosto želite, da bi bile vaše objave lahko daljše od 140 znakov. Pri tem vam lahko pomagajo fotografije: na lično ozadje zapišite vprašanje, številko vprašanja in oznako (angl. hashtag) pogovora ter fotografijo objavite. Tako bo vaš pogovor bolj strukturiran.
Vir slike: Buffer.
Napovedniki (angl. trailers) in dražilniki (angl. teasers)
Kampanje na družabnih omrežjih, v katerih podjetja počasi predstavljajo nove izdelke ali napovedujejo njihovo predstavitev, so lahko izjemno uspešne pri spodbujanju navdušenja nad novostjo, ki jo pripravljate. Z objavo dvoumnega namiga in pazljivo obrezane fotografije boste spodbudili zanimanje svojih sledilcev.
Vir slike: Buffer.
Naslovi
Na Pinterestu je zelo pogosto, da uporabniki v fotografijo vključijo naslov objave, da bralci vedo, na kaj se ta nanaša.
Če želite ohraniti fotografijo, hkrati pa zapisati naslov objave, čez del fotografije postavite črn pravokotnik, v katerega zapišite besedilo.
Vir slike: Buffer.
Nagradne igre
Z nagradnimi igrami boste zagotovo povečali število sledilcev na družabnih omrežjih. Pri tem je pomembno, da jasno zapišete, kako lahko uporabniki sodelujejo v nagradni igri – vse informacije lahko zapišete na fotografijo.
Vir slike: Buffer.
Simboli
Včasih z besedami ne morete povedati vsega in namesto tega uporabite čustvene simbole (angl. emoji). Dodajte nalepko na fotografijo – morda je potrebovala prav to.
Vir slike: Buffer.
Vodni znak
Na fotografije, ki jih objavljate na družabnih omrežjih, dodajte vodni znak s svojim logotipom. Tako boste preprečili, da bi si kdo drug lastil vaše objave.
Vir slike: Buffer.
Seznami
Spletna kultura je v zadnjem času navdušena nad različnimi seznami. Svojim sledilcem lahko z objavo kratkega seznama na fotografiji ponudite hiter vpogled v vsebino prispevka.
Vir slike: Buffer.
Vir: Buffer