10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

Avtor Urška Honzak — 22.07.2016
Komentiraj!
V prejšnjem prispevku smo vam ponudili nekaj nasvetov za objavljanje fotografij na družabnih omrežjih. Zdaj pa se bomo osredotočili na dejanske tipe fotografij, ki vam bodo pomagali, da bodo vaši profili na družabnih omrežjih vedno sveži in zanimivi za vaše sledilce.
10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

Na družbenih omrežjih lahko objavljate različne tipe fotografij. (Vir slike: Pixabay)

Preberite prispevek Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežji.

Citati

Citati na fotografijah so odličen način za poudarjanje določenih sporočil, saj je besedilo večje kot v besedilnih objavah, citati pa so kratki in jih lahko vaši sledilci hitro preberejo.

Vir slike: Buffer.

Popusti

Instagram je hitro postal prostor za prodajo izdelkov in obveščanje sledilcev o zadnjih novostih. S preprostim ozadjem in kančkom kreativnosti lahko hitro ustvarite fotografije, ki bodo vsebovale informacije o znižanjih.

Če želite ugotoviti, na katerem družabnem omrežju vam kaže najbolje, ponudite svojim sledilcem unikatno kodo na vsakem omrežju posebej in nato sledite številu naročil s posamezno kodo.

Vir slike: Buffer.

Pričevanja zadovoljnih strank

Pričevanja zadovoljnih strank predstavljajo odlično vsebino, zato jih ne objavljajte le v ozadju svoje spletne strani. Z njihovo objavo na družabnih omrežjih boste svojim sledilcem pokazali, da svojim strankam ponujate odlično podporo, da so vaši izdelki kvalitetni in da so vaše stranke zadovoljne z vami.

Vir slike: Buffer.

Vprašanja

Če organizirate klepet na Twitterju, si pogosto želite, da bi bile vaše objave lahko daljše od 140 znakov. Pri tem vam lahko pomagajo fotografije: na lično ozadje zapišite vprašanje, številko vprašanja in oznako (angl. hashtag) pogovora ter fotografijo objavite. Tako bo vaš pogovor bolj strukturiran.

Vir slike: Buffer.

Napovedniki (angl. trailers) in dražilniki (angl. teasers)

Kampanje na družabnih omrežjih, v katerih podjetja počasi predstavljajo nove izdelke ali napovedujejo njihovo predstavitev, so lahko izjemno uspešne pri spodbujanju navdušenja nad novostjo, ki jo pripravljate. Z objavo dvoumnega namiga in pazljivo obrezane fotografije boste spodbudili zanimanje svojih sledilcev.

Vir slike: Buffer.

Naslovi

Na Pinterestu je zelo pogosto, da uporabniki v fotografijo vključijo naslov objave, da bralci vedo, na kaj se ta nanaša.

Če želite ohraniti fotografijo, hkrati pa zapisati naslov objave, čez del fotografije postavite črn pravokotnik, v katerega zapišite besedilo.

Vir slike: Buffer.

Nagradne igre

Z nagradnimi igrami boste zagotovo povečali število sledilcev na družabnih omrežjih. Pri tem je pomembno, da jasno zapišete, kako lahko uporabniki sodelujejo v nagradni igri – vse informacije lahko zapišete na fotografijo.

Vir slike: Buffer.

Simboli

Včasih z besedami ne morete povedati vsega in namesto tega uporabite čustvene simbole (angl. emoji). Dodajte nalepko na fotografijo – morda je potrebovala prav to.

Vir slike: Buffer.

Vodni znak

Na fotografije, ki jih objavljate na družabnih omrežjih, dodajte vodni znak s svojim logotipom. Tako boste preprečili, da bi si kdo drug lastil vaše objave.

Vir slike: Buffer.

Seznami

Spletna kultura je v zadnjem času navdušena nad različnimi seznami. Svojim sledilcem lahko z objavo kratkega seznama na fotografiji ponudite hiter vpogled v vsebino prispevka.

Vir slike: Buffer.

Vir: Buffer

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice