Izboljšajte svojo spletno stran!

Avtor — 27.06.2016
Če ste oblikovali svojo spletno stran ali želite oceniti in izboljšati obstoječo spletno stran, se morate osredotočiti na svojo blagovno znamko in pridobivanje strank. V nadaljevanju predstavljamo nekaj vprašanj in nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri tem pomembnem procesu.
Izboljšajte svojo spletno stran!

S pomočjo naslednjih nasvetov lahko izboljšate svojo spletno stran. (Vir slike: HubSpot)

1. Koga želite doseči?

Vaš odgovor na to vprašanje naj bo čim bolj natančen. Zapišite si, kako vaše podjetje pomaga ljudem, kateri problem rešuje, na katere potrebe odgovarja. Svoj odgovor nato strnite v preprosto poved, ki naj bo objavljena tudi na vaši spletni strani.

2. Ali vas spletna stran ustrezno predstavlja?

Vaša spletna stran mora predstavljati vašo osebnost oziroma osebnost vašega podjetja. O tej temi lahko razmišljajte tako kot o oblačilih: če se najbolje počutite v črnih hlačah in motoristični jakni, se ne boste počutili dobro v elegantni obleki. Ko oblikujete ali prilagajate svojo spletno stran, se stalno vračajte k temu vprašanju.

3. O čem pišete v zavihku »O nas«?

V zavihku »O nas« ne opisujte sami sebe, temveč se osredotočite na to, kako s svojim delovanjem pomagate svojim strankam. Potencialne stranke sicer zanimajo vrednote vašega podjetja, vendar le v povezavi z vašo ponudbo. Zato se pri oblikovanju opisa svojega podjetja postavite v kožo svojih potencialnih strank in se vprašajte, kako bodo vaše vrednote vplivale na vašo ponudbo.

4. Ali so vaše storitve dostopne?

Če vaše podjetje prodaja izdelke, se prepričajte, da obiskovalci lahko takoj vidijo vašo ponudbo in cene. Pri tem lahko ljudi, ki še ne poznajo vaših izdelkov, prosite, naj ocenijo, kako hitro na vaši spletni strani najdejo informacije, ki jih zanimajo. Če ponujate storitve, pa se izogibajte paketom storitev, saj se lahko hitro ujamete v past ponujanja svojih storitev pod tržno ceno. S tem potencialnim strankam nehote kažete, da svojega dela ne cenite.

5. Ali vaša ponudba odgovarja na potrebe strank?

Podjetja svoje izdelke oziroma storitve pogosto opisujejo v žargonskem jeziku ali njihove značilnosti preveč olepšujejo. Potencialnim strankam to predstavlja težavo pri odločanju o tem, ali je vaša ponudba primerna zanje. Zato se tudi v tem primeru postavite v kožo strank in se osredotočite na njihove potrebe oziroma težave.

6. Ali se osredotočate na rešitve, ki jih ponujate?

Veliko podjetij se osredotoča na primerno postavitev gumba »Nakup«, zaradi česar pozabijo jasno ubesediti tisto, kar išče potencialna stranka: rešitev. Posvetite se rešitvam, ki jih ponujate svojim strankam. Ne odvrnite jih s stalnim poudarjanjem možnosti nakupa, saj se morajo najprej prepričati, da vaša ponudba dejansko predstavlja rešitev njihovega problema.

7. Ali lahko stranke stopijo v stik z vami na različne načine?

Če vaša spletna stran strankam omogoča le, da kupijo vaše izdelke ali naročijo vašo storitev, s tem omejite možnost dolgoročnih odnosov in komunikacije. Z različnimi ponudbami jih povabite, naj vam sledijo na družabnih omrežjih, se naročijo na vaše novice ali na druge načine stopijo v stik z vašim podjetjem.

8. Kakšna je vaša strategija za ohranjanje odnosov s strankami?

Svojim strankam morate dati razlog, da se bodo vračale na vašo spletno stran. Manjša podjetja pogosto objavljajo bloge, v katerih predstavljajo svoje nove izdelke. Odnose s svojimi strankami lahko ohranjate tudi s pomočjo e-novic, s katerimi obveščate naročnike o novi ponudbi. Pri tem ne pozabite na zgoraj zapisani nasvet, da mora vaša ponudba odgovarjati na potrebe vaših strank in ponujati rešitve za njihove probleme.

Predstavljena vprašanja in nasveti vam bodo pomagali pri oblikovanju spletne strani, ki jo bodo vaše stranke pogosto obiskovale in ki bo v njih spodbudila zanimanje za vaše podjetje in vašo ponudbo. Oblikovanje in ohranjanje odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročno rast vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur

Preberite tudi
Kaj je drop shipping?

Kaj je drop shipping?

Drop shipping je angleški izraz za vrsto prodajne sheme, ki skrajša dobavno verigo med kupcem in proizvajalcem, zaradi manj posrednikov in prodajnih marž pa omogoči nižje cene. Priljubljen ponudnik modela drop shipping je AliExpress oziroma AliBaba.

Preberite več >>
Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad.

Preberite več >>
Načini zaprtja d.o.o.

Načini zaprtja d.o.o.

Obstaja omejeno število načinov, na katere je možno zapreti d.o.o., in sicer redna ali prisilna likvidacija, prenehanje po skrajšanem postopku, izbris in stečaj. V prispevku so omenjeni postopki predstavljeni s postopkovno-formalnega in stroškovnega vidika.

Preberite več >>
Prenos s.p. na družinskega člana

Prenos s.p. na družinskega člana

V poslovni praksi je veliko primerov, ko samostojni podjetniki iz najrazličnejših razlogov prenehajo opravljati svojo dejavnost (med najpogostejšimi je upokojitev) in želijo, da njihovo dejavnost nadaljuje neka druga oseba (njihovi otroci, zakonec, brat, vnuk ali kakšna druga oseba).

Preberite več >>
Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Opravili ste analizo trga in ugotovili, da je Dunaj pravi kraj za nadaljnjo širitev vašega podjetja. Ne nazadnje je to 2,5-milijonski trg; večji kot celotna Slovenija. V nadaljevanju bom opisal izkušnje, ki smo jih pri selitvi na Dunaj doživeli v ekipi SmartNinje.

Preberite več >>
Nazivi delovnih mest

Nazivi delovnih mest

Večje kot je podjetje, več dela proizvaja in tako potrebuje tudi več zaposlenih, ki jih je zaradi boljše preglednosti, razlik v njihovih sposobnostih in izobrazbi ter drugih dejavnikov, potrebno organizirati v oddelke.

Preberite več >>
Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku bo predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem. V tem času je potrebno obvestiti AJPES in zainteresirano javnost. Prijavo za izbris pa se vloži 3 dni pred dejanskim zaprtjem.

Preberite več >>
Najpogostejše napake startupov

Najpogostejše napake startupov

Odpreti podjetje je s postopkovnega vidika dandanes verjetno najlažje v celotni zgodovini človeštva. Na VEM točki lahko v nekaj dneh odprete svoje lastno podjetje in postanete podjetnik. Po drugi strani pa je dandanes v celotni zgodovini človeštva najtežje uspeti v podjetništvu.

Preberite več >>
Kako izbrisati podjetje iz sodnega registra

Kako izbrisati podjetje iz sodnega registra

Namen dotičnega besedila je opisati postopek izbrisa družbe iz sodnega registra po skrajšanem postopku (brez likvidacije). V praksi se pojavljajo primeri, ko podjetniki zaradi različnih razlogov »ohranjajo podjetje pri življenju« (oddajajo bilance na AJPES), čeprav podjetje ne posluje.

Preberite več >>
Upravljanje d.o.o.

Upravljanje d.o.o.

Ljudska krilatica, v skladu s katero v »španoviji še pes crkne« resda zveni nekoliko preveč pesimistično in jo je zato potrebno obravnavati z določeno rezervo. Ljudje smo socialna bitja in brez raznorodnih »«španovij« ne bi bilo nobenega družbenega napredka.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje