Izboljšajte svojo spletno stran!

Če ste oblikovali svojo spletno stran ali želite oceniti in izboljšati obstoječo spletno stran, se morate osredotočiti na svojo blagovno znamko in pridobivanje strank. V nadaljevanju predstavljamo nekaj vprašanj in nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri tem pomembnem procesu.
Izboljšajte svojo spletno stran!

S pomočjo naslednjih nasvetov lahko izboljšate svojo spletno stran. (Vir slike: HubSpot)

1. Koga želite doseči?

Vaš odgovor na to vprašanje naj bo čim bolj natančen. Zapišite si, kako vaše podjetje pomaga ljudem, kateri problem rešuje, na katere potrebe odgovarja. Svoj odgovor nato strnite v preprosto poved, ki naj bo objavljena tudi na vaši spletni strani.

2. Ali vas spletna stran ustrezno predstavlja?

Vaša spletna stran mora predstavljati vašo osebnost oziroma osebnost vašega podjetja. O tej temi lahko razmišljajte tako kot o oblačilih: če se najbolje počutite v črnih hlačah in motoristični jakni, se ne boste počutili dobro v elegantni obleki. Ko oblikujete ali prilagajate svojo spletno stran, se stalno vračajte k temu vprašanju.

3. O čem pišete v zavihku »O nas«?

V zavihku »O nas« ne opisujte sami sebe, temveč se osredotočite na to, kako s svojim delovanjem pomagate svojim strankam. Potencialne stranke sicer zanimajo vrednote vašega podjetja, vendar le v povezavi z vašo ponudbo. Zato se pri oblikovanju opisa svojega podjetja postavite v kožo svojih potencialnih strank in se vprašajte, kako bodo vaše vrednote vplivale na vašo ponudbo.

4. Ali so vaše storitve dostopne?

Če vaše podjetje prodaja izdelke, se prepričajte, da obiskovalci lahko takoj vidijo vašo ponudbo in cene. Pri tem lahko ljudi, ki še ne poznajo vaših izdelkov, prosite, naj ocenijo, kako hitro na vaši spletni strani najdejo informacije, ki jih zanimajo. Če ponujate storitve, pa se izogibajte paketom storitev, saj se lahko hitro ujamete v past ponujanja svojih storitev pod tržno ceno. S tem potencialnim strankam nehote kažete, da svojega dela ne cenite.

5. Ali vaša ponudba odgovarja na potrebe strank?

Podjetja svoje izdelke oziroma storitve pogosto opisujejo v žargonskem jeziku ali njihove značilnosti preveč olepšujejo. Potencialnim strankam to predstavlja težavo pri odločanju o tem, ali je vaša ponudba primerna zanje. Zato se tudi v tem primeru postavite v kožo strank in se osredotočite na njihove potrebe oziroma težave.

6. Ali se osredotočate na rešitve, ki jih ponujate?

Veliko podjetij se osredotoča na primerno postavitev gumba »Nakup«, zaradi česar pozabijo jasno ubesediti tisto, kar išče potencialna stranka: rešitev. Posvetite se rešitvam, ki jih ponujate svojim strankam. Ne odvrnite jih s stalnim poudarjanjem možnosti nakupa, saj se morajo najprej prepričati, da vaša ponudba dejansko predstavlja rešitev njihovega problema.

7. Ali lahko stranke stopijo v stik z vami na različne načine?

Če vaša spletna stran strankam omogoča le, da kupijo vaše izdelke ali naročijo vašo storitev, s tem omejite možnost dolgoročnih odnosov in komunikacije. Z različnimi ponudbami jih povabite, naj vam sledijo na družabnih omrežjih, se naročijo na vaše novice ali na druge načine stopijo v stik z vašim podjetjem.

8. Kakšna je vaša strategija za ohranjanje odnosov s strankami?

Svojim strankam morate dati razlog, da se bodo vračale na vašo spletno stran. Manjša podjetja pogosto objavljajo bloge, v katerih predstavljajo svoje nove izdelke. Odnose s svojimi strankami lahko ohranjate tudi s pomočjo e-novic, s katerimi obveščate naročnike o novi ponudbi. Pri tem ne pozabite na zgoraj zapisani nasvet, da mora vaša ponudba odgovarjati na potrebe vaših strank in ponujati rešitve za njihove probleme.

Predstavljena vprašanja in nasveti vam bodo pomagali pri oblikovanju spletne strani, ki jo bodo vaše stranke pogosto obiskovale in ki bo v njih spodbudila zanimanje za vaše podjetje in vašo ponudbo. Oblikovanje in ohranjanje odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročno rast vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Oznake: