Izboljšajte svojo spletno stran!

Avtor Urška Honzak — 27.06.2016
Komentiraj!
Če ste oblikovali svojo spletno stran ali želite oceniti in izboljšati obstoječo spletno stran, se morate osredotočiti na svojo blagovno znamko in pridobivanje strank. V nadaljevanju predstavljamo nekaj vprašanj in nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri tem pomembnem procesu.
Izboljšajte svojo spletno stran!

S pomočjo naslednjih nasvetov lahko izboljšate svojo spletno stran. (Vir slike: HubSpot)

1. Koga želite doseči?

Vaš odgovor na to vprašanje naj bo čim bolj natančen. Zapišite si, kako vaše podjetje pomaga ljudem, kateri problem rešuje, na katere potrebe odgovarja. Svoj odgovor nato strnite v preprosto poved, ki naj bo objavljena tudi na vaši spletni strani.

2. Ali vas spletna stran ustrezno predstavlja?

Vaša spletna stran mora predstavljati vašo osebnost oziroma osebnost vašega podjetja. O tej temi lahko razmišljajte tako kot o oblačilih: če se najbolje počutite v črnih hlačah in motoristični jakni, se ne boste počutili dobro v elegantni obleki. Ko oblikujete ali prilagajate svojo spletno stran, se stalno vračajte k temu vprašanju.

3. O čem pišete v zavihku »O nas«?

V zavihku »O nas« ne opisujte sami sebe, temveč se osredotočite na to, kako s svojim delovanjem pomagate svojim strankam. Potencialne stranke sicer zanimajo vrednote vašega podjetja, vendar le v povezavi z vašo ponudbo. Zato se pri oblikovanju opisa svojega podjetja postavite v kožo svojih potencialnih strank in se vprašajte, kako bodo vaše vrednote vplivale na vašo ponudbo.

4. Ali so vaše storitve dostopne?

Če vaše podjetje prodaja izdelke, se prepričajte, da obiskovalci lahko takoj vidijo vašo ponudbo in cene. Pri tem lahko ljudi, ki še ne poznajo vaših izdelkov, prosite, naj ocenijo, kako hitro na vaši spletni strani najdejo informacije, ki jih zanimajo. Če ponujate storitve, pa se izogibajte paketom storitev, saj se lahko hitro ujamete v past ponujanja svojih storitev pod tržno ceno. S tem potencialnim strankam nehote kažete, da svojega dela ne cenite.

5. Ali vaša ponudba odgovarja na potrebe strank?

Podjetja svoje izdelke oziroma storitve pogosto opisujejo v žargonskem jeziku ali njihove značilnosti preveč olepšujejo. Potencialnim strankam to predstavlja težavo pri odločanju o tem, ali je vaša ponudba primerna zanje. Zato se tudi v tem primeru postavite v kožo strank in se osredotočite na njihove potrebe oziroma težave.

6. Ali se osredotočate na rešitve, ki jih ponujate?

Veliko podjetij se osredotoča na primerno postavitev gumba »Nakup«, zaradi česar pozabijo jasno ubesediti tisto, kar išče potencialna stranka: rešitev. Posvetite se rešitvam, ki jih ponujate svojim strankam. Ne odvrnite jih s stalnim poudarjanjem možnosti nakupa, saj se morajo najprej prepričati, da vaša ponudba dejansko predstavlja rešitev njihovega problema.

7. Ali lahko stranke stopijo v stik z vami na različne načine?

Če vaša spletna stran strankam omogoča le, da kupijo vaše izdelke ali naročijo vašo storitev, s tem omejite možnost dolgoročnih odnosov in komunikacije. Z različnimi ponudbami jih povabite, naj vam sledijo na družabnih omrežjih, se naročijo na vaše novice ali na druge načine stopijo v stik z vašim podjetjem.

8. Kakšna je vaša strategija za ohranjanje odnosov s strankami?

Svojim strankam morate dati razlog, da se bodo vračale na vašo spletno stran. Manjša podjetja pogosto objavljajo bloge, v katerih predstavljajo svoje nove izdelke. Odnose s svojimi strankami lahko ohranjate tudi s pomočjo e-novic, s katerimi obveščate naročnike o novi ponudbi. Pri tem ne pozabite na zgoraj zapisani nasvet, da mora vaša ponudba odgovarjati na potrebe vaših strank in ponujati rešitve za njihove probleme.

Predstavljena vprašanja in nasveti vam bodo pomagali pri oblikovanju spletne strani, ki jo bodo vaše stranke pogosto obiskovale in ki bo v njih spodbudila zanimanje za vaše podjetje in vašo ponudbo. Oblikovanje in ohranjanje odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročno rast vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice