Kako razmišlja spletni kupec? Odgovor ponuja projekt Spletni trgovec leta!

Letos se že četrto leto zapored vrača projekt Spletni trgovec leta - STL2015, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje svojih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja.
Kako razmišlja spletni kupec? Odgovor ponuja projekt Spletni trgovec leta!

Kako razmišlja spletni kupec? Odgovor ponuja projekt Spletni trgovec leta!

Letos se že četrto leto zapored vrača projekt Spletni trgovec leta – STL2015, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje svojih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja. Obenem se potegujejo za laskavi naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji.

Letos bo projekt STL2015 potekal pod okriljem blagovne znamke sMind – shopper’s mind, ki ponuja vpogled v trende in dinamiko nakupnega procesa ter v skrivnostno ozadje vedenja sodobnih potrošnikov v regiji. V sklopu zaključne konference sMind, ki bo potekala 24.11.2015 na Ljubljanskem gradu, bodo potekala predavanja številnih strokovnjakov, razglašeni pa bodo tudi zmagovalci projekta STL2015.

STL2015 in sMind potekata v organizaciji podjetja Ceneje d.o.o., ki je hkrati tudi upravljalec ceneje.si, jeftinije.hr in idealno.rs, vodilnih portalov za primerjalno nakupovanje v regiji. Medijski partner pri projektu je portal Mladi podjetnik.

Največji projekt za pospeševanje razvoja spletne trgovine v regiji Adriatic

Projekt STL poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. Lani se je v Sloveniji projektu pridružilo več kot 100 spletnih trgovcev, v sodelovanju s partnersko raziskovalno agencijo Valicon pa so na ceneje.si preverjali mnenja več kot 36.000 slovenskih spletnih kupcev. Letos pričakujejo še večje število sodelujočih spletnih trgovcev in še več anketiranih spletnih kupcev.

Dve možnosti za sodelovanje v projektu Spletni trgovec leta – izberite svojo!

1. Spletni trgovci, prijavite svojo spletno trgovino! Prijava vključuje analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec, vpogled v mnenja kupcev, potegovanje za naziv Spletni trgovec leta in udeležbo na zaključni konferenci sMind.

2. Ostali, ki vas zanima področje spletnega nakupovanja in trendov na spletu na splošno – trgovci v tradicionalnih kanalih, upravitelji blagovnih znamk in vsi ostali zainteresirani, ki nimate spletne trgovine – udeležite se samo zaključne konference (24. november, Ljubljanski grad) in bodite zraven na predavanjih številnih strokovnjakov!

Zakaj se prijaviti v projekt s svojo spletno trgovino?

  • Ker boste izvedeli odgovore na številna pomembna vprašanja, od katerih je odvisna uspešnost prodaje, med drugim:
    • Kaj si vaši kupci dejansko mislijo o vas?
    • Kaj je njihova motivacija za nakup v vaši trgovini?
  • Ker se boste potegovali za laskavi naziv spletni trgovec leta in obenem dobili vpogled v to, kje so prednosti in kje morebitne pomanjkljivosti vaše spletne trgovine ter kako se še izboljšati. 
  • Ker boste dobili odgovor na vprašanje: Kako doseči kredibilnost na trgu in zaupanje kupcev?

Prijava na projekt vključuje možnost pridobitve značke zaupanja »Zanesljiv trgovec«. Značka je v 4 letih trajanja projekta pridobila velik ugled med slovenskimi spletnimi kupci in omogoča rast zaupanja potrošnikov v spletno nakupovanje.

  • Ker poleg vseh naštetih stvari v paketu prejmete še kotizacijo za konferenco sMind.

PRIJAVITE SVOJO SPLETNO TRGOVINO ŠE DANES!

Zakaj se udeležiti zaključne konference sMind? Ker bodo razkrili, kako razmišlja današnji spletni kupec!

Nobenega dvoma ni – dinamika poslovanja se spreminja. Glavne spremembe se odvijajo v glavi potrošnikov in v nakupnem procesu, kar posledično spreminja tudi sam poslovni proces. Prilagoditi se je potrebno hitro! Udeleženci konference bodo vstopili v skrivnostno ozadje nakupnega procesa in spoznali način razmišljanja današnjega potrošnika.

Dobili boste odgovore na vprašanja:

  • Ali poznate svoje kupce in kaj je njihova motivacija za nakup?
  • Katere odločitve sprejme obiskovalec, preden postane vaš kupec?
  • Ali poznate optimalne plačilne in dostavne sisteme?
  • Ali res poznate trg spletnega nakupovanja v Sloveniji?
  • Kje izgubljate denar za spletni marketing?

Pa še to: med odmori vas čaka priložnost za sproščeno druženje s kolegi in številne kulinarične dobrote!

Strokovni predavatelji (če omenimo le nekatere):

Več o programu >>

Mitja Pirc (Pristop poslovno svetovanje): Cenovne strategije in taktike – pomen cen za poslovanje podjetij, določanje cen izdelkov in upravljanje s cenami

Marko Čadež (Fareboom): Spletni marketing za vztrajno uspešne – Kaj deluje in kaj ne? Kdo zapravlja vaš denar? Recepti za uspeh v spletni prodaji

Mastercard: Moderne in enostavne rešitve za plačila na spletu

Boštjan Pernek (Pošta Slovenije): Zanesljivi sistemi dostave

Maurits Bruggink (EMOTA – European Multi-channel and Online Trade Association): Boosting trust in eCommerce: The Challenges?

PRIJAVITE SE NA STROKOVNO KONFERENCO sMind ŠE DANES! Izkoristite 15% popust za prijavo na konferenco ob vnosu kode MP15

Komu vse je konferenca sMind namenjena?

  • Spletnim trgovcem (kot zaključni dogodek širšega projekta Spletni trgovec leta)

Na spletu se dogaja. Postal je dominanten vir informacij pred nakupom, obenem pa eden ključnih prodajnih kanalov. Katere nove trende morate spoznati in zakaj brez prilagoditve taktik in strategij ne bo šlo? Ne manjkajte na sMind konferenci, kjer bodo predstavili številne dobre prakse in odgovore, kako naprej.

  • Trgovcem v tradicionalnih kanalih

Poleg že utečenih kanalov prodaje spoznajte sveže taktike nakupov in odkrijte nove razsežnosti doseganja odličnih prodajnih rezultatov. Kako uspešno doseči kupce tudi na spletu?

  • Upraviteljem blagovnih znamk

Splet je eden glavnih medijev v fazi raziskovanja in izbire izdelkov pred nakupom. Ne zamudite priložnosti, da se seznanite s tem, kako se lahko na spletu uspešno približate kupcem in predstavite izjemno vrednost vaše blagovne znamke.

Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo!

Bodite v koraku s tem, kaj se odvija v glavah vaših strank – prijavite svojo spletno trgovino v projekt Spletni trgovec leta že danes!

Nimate spletne trgovine in vas zanima le obisk konference sMind? Hitro se prijavite, da ne zamudite!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Preberite več >>

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Več kot 120 obiskovalcev je prisotnih na današnjem MP dogodku: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki trenutno poteka v Tehnološkem parku Ljubljana. Svoj nastop je pravkar končal Luka Kogovšek iz podjetja VenetiCOM, sledi pa predavanje Lee Bevčič na temo ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Se nam pridružite na MP šoli? Začnemo ta četrtek!

Se nam pridružite na MP šoli? Začnemo ta četrtek!

MP šolo za mlade podjetnike sestavljajo 3 delavnice in individualno svetovanje. Preko teh aktivnosti vas vodimo od ideje do produkta, postopkov za ustanovitev podjetja ter kasneje nasvetov za lažje poslovanje vašega mladega podjetja. Delamo v manjših skupinah! Preberite več >>