Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Avtor Maruša Žibert — 28.04.2014
Komentiraj!
Če mislite, da vaše objave na Instagramu dosegajo večji krog publike ob določenih urah, se motite. Za nasvet glede objav, tako z vidika pogostosti kot tudi z vidika časa, smo povprašali Mojco Marš. Vaše predstave o objavah se bodo po tem branju zagotovo razblinile.
Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Prepogoste objave imajo lahko tudi ravno obraten učinek (Vir slike: Grega.T. Bohic, Wisharts)

"Raziskave Instagram aktivnosti, ki so jih opravljali s Fortune 500 podjetji, celo nakazujejo, da efektivnost oziroma "angažiranje" uporabnikov ni pogojeno z izbiro časa in dneva objav," prav zato Mojca Marš trdi, da je testiranje znotraj podjetja toliko pomembnejše. Namreč, idealni čas objavljanja je pogojen s publiko, kateri služi podjetje. Prav zato je prepričana, da je iskanje idealnega časa objav vedno stvar testiranja, ki naj ga opravijo upravljavci. Ti naj testirajo objave ob različnih dnevih in urah in se nato na podlagi rezultatov odločijo za nadaljnjo aktivnost.

Tudi frekventnost objavljanja naj se preveri. "Prepogosto objavljanje (na primer objava vsako uro) je seveda odsvetovano, saj ima lahko to dejanje zaradi poplave objav med uporabniki ravno obraten učinek. Tudi preredko objavljanje žal ne prinese rezultatov, ki bi si jih podjetje morda želelo."

Idealno število objav?

"Sama svetujem objavljanje na Instagramu vsaj dvakrat na teden, velika podjetja pa naj ne objavljajo več kot 2-3 na dan. Med objavami naj minejo vsaj tri ure. Ponovno bi rada poudarila, da je tudi frekvenca objav odvisna od čisto vsakega podjetja posebej, zato se naj za idealno število na podlagi testiranj odločijo sami ali s strokovnjakom za družabna omrežja," svetuje Marševa.

So filtri primerni za podjetja?

Podjetja bi se morala osredotočiti tudi na uporabo določenih filtrov. Marševa poudarja, da je potrebno razviti občutek za uporabo filtrov. Vsak žal ne paše na kakršnokoli fotografijo. Za bolj efektivne so se izkazali filtri Mayfair, Nofilter in Inkwell. Ti prinašajo največ interakcij, najmanj pa filtri Toaster, Brannan in 1977.

Kaj prinaša hashtag?

Kako pa je z uporabo hashtagov? Mnogi uporabniki namreč ne marajo pretirane uporabe hashtagov. "V resnici pa podatki kažejo na popolnoma obratno situacijo – več hashtagov je podjetjem prineslo več interakcije, torej več `všečkov` in več komentarjev," iz izkušenj pripoveduje Marševa. Hashtagi namreč veljajo za nepogrešljivo sredstvo za večanje prepoznavnosti na Instagramu, z njimi pa lahko podjetja pridobivajo večjo publiko in večjo interakcijo. "Vseeno pretiravanje z njimi odsvetujem. Že pet hashtagov naredi ogromno spremembo, če so le-ti relevantni. Čeprav so podjetja dosegla dobre rezultate z več kot enajstimi hashtagi, se sama previsokemu številu izogibam," pravi mlada podjetnica, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!