Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Če mislite, da vaše objave na Instagramu dosegajo večji krog publike ob določenih urah, se motite. Za nasvet glede objav, tako z vidika pogostosti kot tudi z vidika časa, smo povprašali Mojco Marš. Vaše predstave o objavah se bodo po tem branju zagotovo razblinile.
Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Prepogoste objave imajo lahko tudi ravno obraten učinek (Vir slike: Grega.T. Bohic, Wisharts)

“Raziskave Instagram aktivnosti, ki so jih opravljali s Fortune 500 podjetji, celo nakazujejo, da efektivnost oziroma “angažiranje” uporabnikov ni pogojeno z izbiro časa in dneva objav,” prav zato Mojca Marš trdi, da je testiranje znotraj podjetja toliko pomembnejše. Namreč, idealni čas objavljanja je pogojen s publiko, kateri služi podjetje. Prav zato je prepričana, da je iskanje idealnega časa objav vedno stvar testiranja, ki naj ga opravijo upravljavci. Ti naj testirajo objave ob različnih dnevih in urah in se nato na podlagi rezultatov odločijo za nadaljnjo aktivnost.

Tudi frekventnost objavljanja naj se preveri. “Prepogosto objavljanje (na primer objava vsako uro) je seveda odsvetovano, saj ima lahko to dejanje zaradi poplave objav med uporabniki ravno obraten učinek. Tudi preredko objavljanje žal ne prinese rezultatov, ki bi si jih podjetje morda želelo.”

Idealno število objav?

“Sama svetujem objavljanje na Instagramu vsaj dvakrat na teden, velika podjetja pa naj ne objavljajo več kot 2-3 na dan. Med objavami naj minejo vsaj tri ure. Ponovno bi rada poudarila, da je tudi frekvenca objav odvisna od čisto vsakega podjetja posebej, zato se naj za idealno število na podlagi testiranj odločijo sami ali s strokovnjakom za družabna omrežja,” svetuje Marševa.

So filtri primerni za podjetja?

Podjetja bi se morala osredotočiti tudi na uporabo določenih filtrov. Marševa poudarja, da je potrebno razviti občutek za uporabo filtrov. Vsak žal ne paše na kakršnokoli fotografijo. Za bolj efektivne so se izkazali filtri Mayfair, Nofilter in Inkwell. Ti prinašajo največ interakcij, najmanj pa filtri Toaster, Brannan in 1977.

Kaj prinaša hashtag?

Kako pa je z uporabo hashtagov? Mnogi uporabniki namreč ne marajo pretirane uporabe hashtagov. “V resnici pa podatki kažejo na popolnoma obratno situacijo – več hashtagov je podjetjem prineslo več interakcije, torej več `všečkov` in več komentarjev,” iz izkušenj pripoveduje Marševa. Hashtagi namreč veljajo za nepogrešljivo sredstvo za večanje prepoznavnosti na Instagramu, z njimi pa lahko podjetja pridobivajo večjo publiko in večjo interakcijo. “Vseeno pretiravanje z njimi odsvetujem. Že pet hashtagov naredi ogromno spremembo, če so le-ti relevantni. Čeprav so podjetja dosegla dobre rezultate z več kot enajstimi hashtagi, se sama previsokemu številu izogibam,” pravi mlada podjetnica, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: