Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Avtor — 27.06.2016
Če imate svoje podjetje, ste se zagotovo že prepričali o vplivu družabnih omrežij. Se ob objavah, ki jih pripravljate za svoje oboževalce in sledilce, sprašujete, koliko Slovencev in Slovenk lahko z objavo prepričate? Tu so podatki!
Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Katera omrežja so pri nas priljubljena in koliko uporabnikov ima posamezno omrežje, razkriva raziskava Media + (Vir slike: Bigstockphotos).

»Svoj Facebook profil ima v Sloveniji več kot 830 tisoč oseb v starosti od 15 do 75 let, od teh ga dnevno uporablja dobrih 70 odstotkov, to je skoraj 600 tisoč oseb,« kaže raziskava z imenom Media +, ki jo je izvedel Valicon. Raziskava vključuje podatke o dosegih in načinih uporabe različnih vrst medijev in prodajnih kanalov v Sloveniji. Če upoštevamo podatek o številu prebivalcev Slovenije, ugotovimo, da je bilo na prvi dan letošnjega leta nekaj več kot 2,064 milijona prebivalcev, kar pomeni, da so na Facebooku štirje od desetih Slovencev.

Katera omrežja še uporabljajo Slovenci?

Twitter ostaja drugo najbolj priljubljeno omrežje Slovencev. Na tem omrežju so Slovenci ustvarili nekaj več kot 200 tisoč računov, okoli polovica ga uporablja na tedenski ravni, zgolj 33 tisoč pa dnevno.

Slovenci še nis(m)o prepoznali potenciala LinkedIna

Na tretjem mestu je Instagram, na katerem lahko naštejemo 180.500 računov Slovencev. Tedensko ga uporablja sedem od desetih, dnevno pa tretjina uporabnikov. Omrežje za profesionalce LinkedIn povezuje 135.500 Slovencev, ki pa očitno še niso prepoznali potencial tega omrežja. Tedensko ga namreč uporablja zgolj 59 tisoč uporabnikov (43 odstotkov), na dnevni pa 11 tisoč (8 odstotkov).

Snapchat, ki ga uporablja ogromno mladih, ima v Sloveniji že primerljivo bazo, kot jo ima LinkedIn. Od 128 tisoč uporabnikov jih kar 106 tisoč uporablja na tedenski ravni, na dnevni pa 66.500 (52 odstotkov).

Kdo je pri repu lestvice?

Snapchat se je bolje odrezal kot Pinterest in Tumblr, za katerima stojita precej starejša podjetja. Na prvem je 100 tisoč slovenskih uporabnikov, na drugem pa 36 tisoč, medtem ko se pri obeh dnevna uporaba giblje okoli 15 odstotkov. Pri dnu lestvice so Flickr, Tinder, Fousquare in Swarm.

Več pa v spodnji razpredelnici.

(Vir slike: Raziskava MEDIA+, Valicon. Maj/Junij 2016, n=9.798).


Oznake: , ,