Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Če imate svoje podjetje, ste se zagotovo že prepričali o vplivu družabnih omrežij. Se ob objavah, ki jih pripravljate za svoje oboževalce in sledilce, sprašujete, koliko Slovencev in Slovenk lahko z objavo prepričate? Tu so podatki!
Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Katera omrežja so pri nas priljubljena in koliko uporabnikov ima posamezno omrežje, razkriva raziskava Media + (Vir slike: Bigstockphotos).

»Svoj Facebook profil ima v Sloveniji več kot 830 tisoč oseb v starosti od 15 do 75 let, od teh ga dnevno uporablja dobrih 70 odstotkov, to je skoraj 600 tisoč oseb,« kaže raziskava z imenom Media +, ki jo je izvedel Valicon. Raziskava vključuje podatke o dosegih in načinih uporabe različnih vrst medijev in prodajnih kanalov v Sloveniji. Če upoštevamo podatek o številu prebivalcev Slovenije, ugotovimo, da je bilo na prvi dan letošnjega leta nekaj več kot 2,064 milijona prebivalcev, kar pomeni, da so na Facebooku štirje od desetih Slovencev.

Katera omrežja še uporabljajo Slovenci?

Twitter ostaja drugo najbolj priljubljeno omrežje Slovencev. Na tem omrežju so Slovenci ustvarili nekaj več kot 200 tisoč računov, okoli polovica ga uporablja na tedenski ravni, zgolj 33 tisoč pa dnevno.

Slovenci še nis(m)o prepoznali potenciala LinkedIna

Na tretjem mestu je Instagram, na katerem lahko naštejemo 180.500 računov Slovencev. Tedensko ga uporablja sedem od desetih, dnevno pa tretjina uporabnikov. Omrežje za profesionalce LinkedIn povezuje 135.500 Slovencev, ki pa očitno še niso prepoznali potencial tega omrežja. Tedensko ga namreč uporablja zgolj 59 tisoč uporabnikov (43 odstotkov), na dnevni pa 11 tisoč (8 odstotkov).

Snapchat, ki ga uporablja ogromno mladih, ima v Sloveniji že primerljivo bazo, kot jo ima LinkedIn. Od 128 tisoč uporabnikov jih kar 106 tisoč uporablja na tedenski ravni, na dnevni pa 66.500 (52 odstotkov).

Kdo je pri repu lestvice?

Snapchat se je bolje odrezal kot Pinterest in Tumblr, za katerima stojita precej starejša podjetja. Na prvem je 100 tisoč slovenskih uporabnikov, na drugem pa 36 tisoč, medtem ko se pri obeh dnevna uporaba giblje okoli 15 odstotkov. Pri dnu lestvice so Flickr, Tinder, Fousquare in Swarm.

Več pa v spodnji razpredelnici.

(Vir slike: Raziskava MEDIA+, Valicon. Maj/Junij 2016, n=9.798).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje