Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Če imate svoje podjetje, ste se zagotovo že prepričali o vplivu družabnih omrežij. Se ob objavah, ki jih pripravljate za svoje oboževalce in sledilce, sprašujete, koliko Slovencev in Slovenk lahko z objavo prepričate? Tu so podatki!
Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Katera omrežja so pri nas priljubljena in koliko uporabnikov ima posamezno omrežje, razkriva raziskava Media + (Vir slike: Bigstockphotos).

»Svoj Facebook profil ima v Sloveniji več kot 830 tisoč oseb v starosti od 15 do 75 let, od teh ga dnevno uporablja dobrih 70 odstotkov, to je skoraj 600 tisoč oseb,« kaže raziskava z imenom Media +, ki jo je izvedel Valicon. Raziskava vključuje podatke o dosegih in načinih uporabe različnih vrst medijev in prodajnih kanalov v Sloveniji. Če upoštevamo podatek o številu prebivalcev Slovenije, ugotovimo, da je bilo na prvi dan letošnjega leta nekaj več kot 2,064 milijona prebivalcev, kar pomeni, da so na Facebooku štirje od desetih Slovencev.

Katera omrežja še uporabljajo Slovenci?

Twitter ostaja drugo najbolj priljubljeno omrežje Slovencev. Na tem omrežju so Slovenci ustvarili nekaj več kot 200 tisoč računov, okoli polovica ga uporablja na tedenski ravni, zgolj 33 tisoč pa dnevno.

Slovenci še nis(m)o prepoznali potenciala LinkedIna

Na tretjem mestu je Instagram, na katerem lahko naštejemo 180.500 računov Slovencev. Tedensko ga uporablja sedem od desetih, dnevno pa tretjina uporabnikov. Omrežje za profesionalce LinkedIn povezuje 135.500 Slovencev, ki pa očitno še niso prepoznali potencial tega omrežja. Tedensko ga namreč uporablja zgolj 59 tisoč uporabnikov (43 odstotkov), na dnevni pa 11 tisoč (8 odstotkov).

Snapchat, ki ga uporablja ogromno mladih, ima v Sloveniji že primerljivo bazo, kot jo ima LinkedIn. Od 128 tisoč uporabnikov jih kar 106 tisoč uporablja na tedenski ravni, na dnevni pa 66.500 (52 odstotkov).

Kdo je pri repu lestvice?

Snapchat se je bolje odrezal kot Pinterest in Tumblr, za katerima stojita precej starejša podjetja. Na prvem je 100 tisoč slovenskih uporabnikov, na drugem pa 36 tisoč, medtem ko se pri obeh dnevna uporaba giblje okoli 15 odstotkov. Pri dnu lestvice so Flickr, Tinder, Fousquare in Swarm.

Več pa v spodnji razpredelnici.

(Vir slike: Raziskava MEDIA+, Valicon. Maj/Junij 2016, n=9.798).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje