BLOG MARKETING DELAVNICA

Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Večina podjetij ne ceni učinkovitosti prilagajanja vsebin na družabnih omrežjih, čeprav lahko z njihovo pomočjo postanejo najboljši vir informacij za določeno področje. Če želite s pomočjo družabnih omrežij privabiti čim več potencialnih strank, sledite naslednjim nasvetom.
Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Pri prilagajanju vsebin imejte vedno v mislih svojo ciljno publiko. (Vir slike: Pixabay)

Vsi oglaševalski in trženjski napori na internetu so usmerjeni k jasnemu cilju: privabiti čim več potencialnih strank. Večina ljudi pa pozablja, da so prilagojene vsebine eden najboljših načinov za privabljanje ciljne publike, hkrati pa lahko podjetja z njihovo pomočjo oblikujejo tudi pomembne odnose s strankami.

Zato v nadaljevanju predstavljamo pet vrst vsebin, ki jih lahko najbolj učinkovito prilagodite in objavite na profilih svojega podjetja na družabnih omrežjih.

1. Najnovejši trendi

Zakaj nas blagovne znamke bombardirajo z »najnovejšimi« trendi, ugotovitvami, tehnološkimi dosežki itd.? Naša psihologija je ustvarjena tako, da imamo kompulzivno potrebo po nenehnem sledenju toku dogodkov in hitrem premikanju v prihodnost. Besede, kot je »najnovejši«, nagovarjajo prav to psihološko potrebo.

Če vaša trženjska strategija za družabna omrežja vsebuje tudi informiranje in izobraževanje ciljne publike, lahko svoj cilj dosežete tudi z objavljanjem novic o najnovejših dognanjih in dogodkih v okviru področja, s katerim se ukvarjate.

2. Uporabna navodila in kratki priročniki

Ljudje iščejo uporabna navodila, ki jim pomagajo pri rešitvi neke težave, učenju nove spretnosti ali pridobivanju koristnega znanja. Če jim boste ponudili takšne vsebine, jim boste omogočili osebnostno rast in razvoj – za to vam bodo hvaležni.

Vsebin te vrste ni težko najti. Ko se odločate, katere bi objavili, pomislite na to, česa vaša ciljna publika še ne ve ali s kakšnimi težavami se sooča. Seveda pa ne pozabite na povezavo s svojim področjem delovanja.

3. Mnenja strokovnjakov

Za resnično učenje so dejanske izkušnje neprecenljive. Strokovnjaki svoja mnenja oblikujejo na podlagi dolgoletnih izkušenj na svojem področju. Pri tem se za marsikatero naučeno lekcijo skriva neuspeh.

Veliko strokovnjakov z zainteresiranimi deli svoja mnenja in osnovne nasvete za uspeh v določeni industriji, le malo pa jih je pripravljenih odkrito govoriti tudi o svojih neuspehih in tem, kako so jih premagali.

Poiščite in objavite manj znane in koristne intervjuje, bloge, podkaste ali videoposnetke; tako si boste zagotovili zvesto publiko na družabnih omrežjih.

4. Viri vsebin

Učinkovitost je povezana z oblikovanjem različnih virov in zavedanjem, kdaj te vire potrebujete. Objave, v katerih podjetja naštevajo različne vire, so na družabnih omrežjih večinoma zelo priljubljene.

Z ozirom na področje svojega delovanja oblikujte različne sezname uporabnih virov, na primer najboljši blogi, ki jih je vredno brati; najboljše spletne strani, ki ponujajo kvalitetne fotografije za komercialno rabo; najboljši videoposnetki z določeno tematiko …

5. Študije primerov

Sporočila, ki jih predajate svoji ciljni publiki, najlažje podkrepite s primeri. Razlika med preprostim primerom in študijo primera pa je le v številkah. S primerom lahko svojim sledilcem prikažete, o čem govorite; s študijo primera pa jim dejansko dokažete, da imate prav.

Študijo primera lahko izvedete sami, vendar boste za to potrebovali precej časa in sredstev. Namesto tega poiščite in izpostavite relevantne študije primerov s svojega področja. Pri tem ne pozabite na navedbo vira oziroma avtorja, saj je ta v študijo primera vložil veliko truda.

Preizkusite predstavljene ideje v praksi – na svojih profilih boste kmalu opazili povečano število sledilcev, všečkov, komentarjev in deljenj objav.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje