Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Večina podjetij ne ceni učinkovitosti prilagajanja vsebin na družabnih omrežjih, čeprav lahko z njihovo pomočjo postanejo najboljši vir informacij za določeno področje. Če želite s pomočjo družabnih omrežij privabiti čim več potencialnih strank, sledite naslednjim nasvetom.
Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Pri prilagajanju vsebin imejte vedno v mislih svojo ciljno publiko. (Vir slike: Pixabay)

Vsi oglaševalski in trženjski napori na internetu so usmerjeni k jasnemu cilju: privabiti čim več potencialnih strank. Večina ljudi pa pozablja, da so prilagojene vsebine eden najboljših načinov za privabljanje ciljne publike, hkrati pa lahko podjetja z njihovo pomočjo oblikujejo tudi pomembne odnose s strankami.

Zato v nadaljevanju predstavljamo pet vrst vsebin, ki jih lahko najbolj učinkovito prilagodite in objavite na profilih svojega podjetja na družabnih omrežjih.

1. Najnovejši trendi

Zakaj nas blagovne znamke bombardirajo z »najnovejšimi« trendi, ugotovitvami, tehnološkimi dosežki itd.? Naša psihologija je ustvarjena tako, da imamo kompulzivno potrebo po nenehnem sledenju toku dogodkov in hitrem premikanju v prihodnost. Besede, kot je »najnovejši«, nagovarjajo prav to psihološko potrebo.

Če vaša trženjska strategija za družabna omrežja vsebuje tudi informiranje in izobraževanje ciljne publike, lahko svoj cilj dosežete tudi z objavljanjem novic o najnovejših dognanjih in dogodkih v okviru področja, s katerim se ukvarjate.

2. Uporabna navodila in kratki priročniki

Ljudje iščejo uporabna navodila, ki jim pomagajo pri rešitvi neke težave, učenju nove spretnosti ali pridobivanju koristnega znanja. Če jim boste ponudili takšne vsebine, jim boste omogočili osebnostno rast in razvoj – za to vam bodo hvaležni.

Vsebin te vrste ni težko najti. Ko se odločate, katere bi objavili, pomislite na to, česa vaša ciljna publika še ne ve ali s kakšnimi težavami se sooča. Seveda pa ne pozabite na povezavo s svojim področjem delovanja.

3. Mnenja strokovnjakov

Za resnično učenje so dejanske izkušnje neprecenljive. Strokovnjaki svoja mnenja oblikujejo na podlagi dolgoletnih izkušenj na svojem področju. Pri tem se za marsikatero naučeno lekcijo skriva neuspeh.

Veliko strokovnjakov z zainteresiranimi deli svoja mnenja in osnovne nasvete za uspeh v določeni industriji, le malo pa jih je pripravljenih odkrito govoriti tudi o svojih neuspehih in tem, kako so jih premagali.

Poiščite in objavite manj znane in koristne intervjuje, bloge, podkaste ali videoposnetke; tako si boste zagotovili zvesto publiko na družabnih omrežjih.

4. Viri vsebin

Učinkovitost je povezana z oblikovanjem različnih virov in zavedanjem, kdaj te vire potrebujete. Objave, v katerih podjetja naštevajo različne vire, so na družabnih omrežjih večinoma zelo priljubljene.

Z ozirom na področje svojega delovanja oblikujte različne sezname uporabnih virov, na primer najboljši blogi, ki jih je vredno brati; najboljše spletne strani, ki ponujajo kvalitetne fotografije za komercialno rabo; najboljši videoposnetki z določeno tematiko …

5. Študije primerov

Sporočila, ki jih predajate svoji ciljni publiki, najlažje podkrepite s primeri. Razlika med preprostim primerom in študijo primera pa je le v številkah. S primerom lahko svojim sledilcem prikažete, o čem govorite; s študijo primera pa jim dejansko dokažete, da imate prav.

Študijo primera lahko izvedete sami, vendar boste za to potrebovali precej časa in sredstev. Namesto tega poiščite in izpostavite relevantne študije primerov s svojega področja. Pri tem ne pozabite na navedbo vira oziroma avtorja, saj je ta v študijo primera vložil veliko truda.

Preizkusite predstavljene ideje v praksi – na svojih profilih boste kmalu opazili povečano število sledilcev, všečkov, komentarjev in deljenj objav.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje