Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Avtor Urška Honzak — 22.09.2016
Komentiraj!
Večina podjetij ne ceni učinkovitosti prilagajanja vsebin na družabnih omrežjih, čeprav lahko z njihovo pomočjo postanejo najboljši vir informacij za določeno področje. Če želite s pomočjo družabnih omrežij privabiti čim več potencialnih strank, sledite naslednjim nasvetom.
Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Pri prilagajanju vsebin imejte vedno v mislih svojo ciljno publiko. (Vir slike: Pixabay)

Vsi oglaševalski in trženjski napori na internetu so usmerjeni k jasnemu cilju: privabiti čim več potencialnih strank. Večina ljudi pa pozablja, da so prilagojene vsebine eden najboljših načinov za privabljanje ciljne publike, hkrati pa lahko podjetja z njihovo pomočjo oblikujejo tudi pomembne odnose s strankami.

Zato v nadaljevanju predstavljamo pet vrst vsebin, ki jih lahko najbolj učinkovito prilagodite in objavite na profilih svojega podjetja na družabnih omrežjih.

1. Najnovejši trendi

Zakaj nas blagovne znamke bombardirajo z »najnovejšimi« trendi, ugotovitvami, tehnološkimi dosežki itd.? Naša psihologija je ustvarjena tako, da imamo kompulzivno potrebo po nenehnem sledenju toku dogodkov in hitrem premikanju v prihodnost. Besede, kot je »najnovejši«, nagovarjajo prav to psihološko potrebo.

Če vaša trženjska strategija za družabna omrežja vsebuje tudi informiranje in izobraževanje ciljne publike, lahko svoj cilj dosežete tudi z objavljanjem novic o najnovejših dognanjih in dogodkih v okviru področja, s katerim se ukvarjate.

2. Uporabna navodila in kratki priročniki

Ljudje iščejo uporabna navodila, ki jim pomagajo pri rešitvi neke težave, učenju nove spretnosti ali pridobivanju koristnega znanja. Če jim boste ponudili takšne vsebine, jim boste omogočili osebnostno rast in razvoj – za to vam bodo hvaležni.

Vsebin te vrste ni težko najti. Ko se odločate, katere bi objavili, pomislite na to, česa vaša ciljna publika še ne ve ali s kakšnimi težavami se sooča. Seveda pa ne pozabite na povezavo s svojim področjem delovanja.

3. Mnenja strokovnjakov

Za resnično učenje so dejanske izkušnje neprecenljive. Strokovnjaki svoja mnenja oblikujejo na podlagi dolgoletnih izkušenj na svojem področju. Pri tem se za marsikatero naučeno lekcijo skriva neuspeh.

Veliko strokovnjakov z zainteresiranimi deli svoja mnenja in osnovne nasvete za uspeh v določeni industriji, le malo pa jih je pripravljenih odkrito govoriti tudi o svojih neuspehih in tem, kako so jih premagali.

Poiščite in objavite manj znane in koristne intervjuje, bloge, podkaste ali videoposnetke; tako si boste zagotovili zvesto publiko na družabnih omrežjih.

4. Viri vsebin

Učinkovitost je povezana z oblikovanjem različnih virov in zavedanjem, kdaj te vire potrebujete. Objave, v katerih podjetja naštevajo različne vire, so na družabnih omrežjih večinoma zelo priljubljene.

Z ozirom na področje svojega delovanja oblikujte različne sezname uporabnih virov, na primer najboljši blogi, ki jih je vredno brati; najboljše spletne strani, ki ponujajo kvalitetne fotografije za komercialno rabo; najboljši videoposnetki z določeno tematiko …

5. Študije primerov

Sporočila, ki jih predajate svoji ciljni publiki, najlažje podkrepite s primeri. Razlika med preprostim primerom in študijo primera pa je le v številkah. S primerom lahko svojim sledilcem prikažete, o čem govorite; s študijo primera pa jim dejansko dokažete, da imate prav.

Študijo primera lahko izvedete sami, vendar boste za to potrebovali precej časa in sredstev. Namesto tega poiščite in izpostavite relevantne študije primerov s svojega področja. Pri tem ne pozabite na navedbo vira oziroma avtorja, saj je ta v študijo primera vložil veliko truda.

Preizkusite predstavljene ideje v praksi – na svojih profilih boste kmalu opazili povečano število sledilcev, všečkov, komentarjev in deljenj objav.

Vir: Small Business Trends

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!