»Nisva tipična podjetnika, ki delata 18 ur na dan!«

Avtor — 03.05.2016
Anja in Alen Marić, prva obraza blagovne znamke Woodway, pravita, da nista podjetnika, ki delata 18 ur dnevno. Lanska prejemnika naziva Mladi podjetnik leta sta pred kratkim odprla novo trgovino na Bledu, ki prinaša nov – še bolj zelen – koncept.
»Nisva tipična podjetnika, ki delata 18 ur na dan!«

Prejemnika naziva Mlada podjetnika 2015, Anja in Alen Marić (na sliki) sta tudi starša, zato svoje delovne obveznosti prilagajata družinskim trenutkom (Vir celotnega foto materiala: Špela Urbanc).

»Najin delovnik se začne ob sedmih zjutraj in traja do treh popoldne,« v ta delovnik pa je Anjo in Alena Marić »prisililo« starševstvo. Dopoldneve, ko sta otroka v vrtcu poskušata čim bolj intenzivno izkoristiti, da lahko pozneje kakovostno preživita čas z njima. Vendar to ne pomeni, da se ob treh njuno delo tudi dejansko konča: »Še vedno sva aktivna, oglašava se na telefone, odpisujeva na elektronsko pošto in nenehno razmišljava, kako bi lahko še bolj izkoristili svoje potenciale. Najboljše ideje se vedno rodijo izven pisarne, v trenutkih in na mestih, ko to najmanj pričakuješ

Tam, kjer se je vse začelo začenjata z novim konceptom

Tako je nastala tudi ideja za prvo zeleno poslovalnico. V načrtu sta sicer imela odpreti poslovalnico Woodway Home, ki bi ponujala lesene dodatke za dom, vendar sta po podrobni analizi ugotovila »da je trg že nasičen z veliko večjimi trgovinami, ki ponujajo lesene dodatke za dom«.

Iz »propadlega« projekta pa je nastal nov, »zelen« koncept trgovin, s katerim sta na trg vstopila ravno pred dnevi, ko sta odprla poslovalnico na Bledu. Na Gorenjskem, torej tam, kjer se je vse začelo.

V Radovljici stoji namreč poslovalnica Woodway z najdaljšim stažem (v Sloveniji sta še dve v Ljubljani, od novembra lani pa tudi v Kopru, v tujini pa v Kopehagnu, Zagrebu in Umagu, ki pa je odprta zgolj v poletnih mesecih). V zeleno zastavljen koncept blejske trgovine bodo obarvali tudi druge poslovalnice, ki ne prinaša le nadaljevanje zgodbe njihovih naravnih modnih dodatkov, ampak kot pravita mlada podjetnika (na sliki zgoraj. Vir slike: Špela Urbanc), tudi izboljšanje nakupovalne izkušnje. Alen nov koncept vidi »kot odgovor na vse bolj natrpane urnike in beg od velikih nakupovalnih središč, saj ponuja alternativo – nakupovanjem med zelenjem in sproščujočimi aromami«.

Na police prihajajo tudi lastni izdelki

Na policah njunih trgovin je več slovenskih in tujih proizvajalcev, s katerimi želita zadovoljiti različne okuse kupcev. AbAtererno, WeWood, Mistura, Proof, Kerbholz, Zylo, takQsi, KvičkeKvačke …, našteva Anja. Med njimi pa se po novem najde tudi linija izdelkov Woodway, ki nastaja z njihovimi lastnimi rokodelci in oblikovalci. »Naša prva projekta so leseni metuljčki in premium linija sončnih očal,« proizvodnja izdelkov pa poteka na slovenskih tleh.

Anja in Alen bosta 16. junija 2016 na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! gosta na okrogli mizi s 4 mladimi podjetniki leta. Udeležba na dogodku je brezplačna, je pa potrebna predhodna prijava.

»V šest različnih okvirjih sončnih očal smo ujeli lepote narave, za vsakim metuljčkom pa se skriva edinstvena zgodba, ki jo je pisala narava,« doda Anja. Očala in metuljčki bodo izdelani iz češnjevega, smrekovega in hruškovega lesa, tudi iz tropskih vrst lesa kot je zebrano. Z lastnimi izdelki želita prodreti tudi v tujino, kjer želita odpreti nove franšiže. Kdaj? Ko bo urejena prenova znotraj podjetja, pravita, v sklopu nje pa želita razširiti pisarno na tri do pet članov. »S tem pa bodo prišle tudi prve zaposlitve,« razkriva Anja.

Tik pred poletjem se poveča povpraševanje in prodaja sončnih očal, skozi leto pa so aktualne ure, modni dodatki iz plute in nakit (Vir slike: Špela Urbanc).

Najbolj donosni trgovini v Ljubljani

»Profil kupca se je v zadnjem letu spremenil, k temu pa smo pripomogli tudi sami, saj se nenehno trudimo, da bi eko modi dali novo dimenzijo in, da bi le-ta postala del uličnega stila,« dodaja sogovornica. Se pa profil kupcev in nakupi razlikujejo glede na poslovalnico, najbolj donosni ostajata ljubljanski.

»Tik pred poletjem zaznamo občutno povečanje povpraševanja in prodaje sončnih očal,« medtem ko je povpraševanje po urah skozi celo leto, prav tako so aktualni modni dodatki iz plute in nakit, ki se kupuje tudi za darila. »Naše stranke najprej opazijo lesene ure, ki so še vedno naš najbolje prodajan izdelek. Nato pa nadaljujejo z lesenimi očali, si privoščijo denarnico ali torbico iz plute, da dopolnijo ali dovršijo svoj stil,« opaža sogovornica.

Kot je dejal Nietsche …

»Če bi se še enkrat odločila za podjetništvo, bi ubrala zelo podobno pot. Kot je ugotovil že Nietsche, so napake naš najboljši učitelj in midva sva se iz napak, ki sva jih naredila, vedno naučila nekaj novega in koristnega,« pravi Anja, Alen pa jo dopolni, da so prav napake pripomogle k razvoju podjetje do te točke, kjer je danes.

Do nje sta prišla s pomočjo odziva trga – na začetku njune poti je bila poslovna ideja povsem drugačna: »Izdelke, ki jih danes ponujamo na naših policah sva na začetku ponudila drugim trgovinam, želela sva biti le distributerja.«

A se zadeva ni prijela, ker pa sta bila prepričana v potencial teh izdelkov, sta odprla fizično trgovino z lesenimi izdelki in tako eko modi z novim in unikatnim konceptom ponudila drugo priložnost. Sta se podala na to pot naivno? »Sva in sva, vendar glede na situacijo, v kateri sem se znašla (Anja je izgubila službo, op.a.), morda sploh ni bilo druge poti, kot da se vrževa v nekaj, kar nikoli prej nisva počela,« pojasnjuje Anja. No, hkrati pa ju je pripeljala do lastne zgodbe, v kateri uživata.

Anja in Alen bosta 16. junija 2016 na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! gosta na okrogli mizi s 4 mladimi podjetniki leta. Udeležba na dogodku je brezplačna, je pa potrebna predhodna prijava.

Preberite tudi
Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini!

Preberite več >>
Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev.

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Strokovna komisija je izbrala pet finalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Finalisti se bodo ponovno predstavili na Konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katere bo razglašen tudi letošnji zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje