Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Zaobljena podoba slovenskega stola, ki spominja na polža, se z enim premikom prelevi v stolček, mizico, držalo za revije, časopise ali kakršno koli drugo zbirko predmetov. Slovenski Stolžek, ki je pravi kameleon med pohištvom, se predstavlja na Kickstarterju.
Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Stolžek je lahko držalo za revije, časopise in dežnike, pa tudi mizica ali stolček (Vir slike: Nejc Puš).

Korenine Stolžka, ki se v tujini predstavlja pod imenom The Woodieful Chair (Woodieful pa je tudi blagovna znamka), segajo v čas študija Klavdije Jarc. Stolžek je bil namreč produkt, iz katerega je diplomirala na Fakulteti za dizajn, smer notranje oblikovanje. Pri oblikovanju, pravi, jo je vodila predvsem misel na sodobna stanovanja, ki so v vse večjih mestih vse manjša. Čutiti je tudi trend, »ki gre v smer večnamenskega pohištva, ki varčuje s prostorom in ponuja čim več možnosti uporabe«.

Vse do danes Stolžek ni dobil večjih sprememb, izpopolnila se je le izbira materiala (izbrali so boljšo kvaliteto bukove vezane plošče), reducirala je tudi barvni sklop, ki se je izkazal za prevelikega. »V tem času se je pokazal največji interes za naravno izvedbo, to je oljena bukev, zato s to različico tudi nadaljujemo zgodbo.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Poseben Stolžek za Kickstarter podpornike

Sprva ni pomislila na Kickstarter, želela se je le spoznati s tržiščem, načinom prodaje in svojo ciljno publiko na nacionalni ravni. Za množično financiranje jo je pozneje prepričala prijateljica Urška Valenčak, ki je zdaj tudi del ekipe, zadolžena je za ekonomsko plat projekta. S pomočjo Eve Psarn, zadolžene za koordinacijo pri grafičnem oblikovanju ter medijsko pokritost, so se lotile novega poglavja – množičnega financiranja.

Ekipa z The Woodieful Chair, ki bo iz bukove vezane plošče, zbira 17 tisoč dolarjev. Toliko potrebujejo za ponovni zagon proizvodnje (Vir slike: Nejc Puš).

»S Kickstarterjem želimo izdelek dvigniti na globalni nivo in se preizkusiti tudi na svetovni ravni,« največ zanimanja pričakujejo s strani Američanov, ki so tradicionalni podporniki na Kickstarterju, upa pa tudi na podporo iz Evrope (in od doma). The Woodieful Chair, ki se bo predstavil na Kickstarterju, bo iz bukove vezane plošče, v omejeni količini pa bodo ponudili tudi Woodieful Special Premium, ki ima ob strani dodano pobakreno kovino, ki da izdelku prefinjen šarm, opisuje Jarčeva.

Cilj: vsaj 17 tisoč dolarjev

Njihov cilj (širšo ekipo tvorijo še Drago Graf in Stojan Jaklič iz Vizenie, ki sta posnela video, fotograf Nejc Puš, ki ima za seboj že en uspešen Kickstarter projekt, Tratar Bikes, Sara Mascarin, ki je poskrbela za grafiko, Tomaž Rems je oblikoval spletno stran, Grega Trček pa bo izdelal stole) je zbrati 17 tisoč dolarjev, ki po besedah Jarčeve predstavlja »kritično količino za ponovni zagon proizvodnje«.

So pretekle objave v medijih prednost?

Sogovornica priznava, da potihoma ciljajo na več, a da je »vse odvisno od količine objav v tujih in domačih medijih«. Naj kot zanimivost povemo, da so o Woodieful stolčku tuji mediji že pisali, kar pa jim ob Kickstarter kampanji ne daje kakšne pretirane prednosti, meni Jarčeva. Prepričana je, da na Kickstarterju štejejo le »real time objave, ki so objavljene v času kampanje in dosežejo tvojo ciljno publiko«, kar pa je zaradi poplave kampanj in izdelkov z vsakim letom težje. Potrebno je biti izviren, izstopati iz množice produktov.

Na sliki celotna ekipa Woodieful. Osrčje predstavljata poleg Klavdije Jarc še Urška Valenčak in Eva (Vir slike: Nejc Puš).

Podporniki: oktobra boste opremili stanovanje s Stolžkom

Trojica deklet se na kampanjo pripravlja od novega leta: »Za dobro kampanjo je po mojem mnenju to minimum, seveda pa lahko zadevo pripravljaš še dlje, če se lotiš projekta s širšega oziroma drugačnega vidika.« Proizvodnja, ki bo potekala v Ljubljani, bo podpornikom ob uspešni kampanji Stolžke pred vrata dostavila oktobra letos. »Čeprav je izdelek na prvi pogled precej preprost, je proces dolgotrajen in zahteva veliko natančnosti pri izdelavi,« ogromno dela predstavlja končno brušenje, kjer je tudi največ ročnega dela. »Plan je, da se proces od surovine – vezane plošče – pa do končnega izdelka, odvija na istem fizičnem mestu zaradi lažje organizacije proizvodnje.«

»Če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

V mislih imajo tudi čas po kampanji – po dostavi vseh naročil: »V razvoju imamo nov produkt, ki bo dopolnil kolekcijo izdelkov Woodieful in bo izdelan iz odpadnega materiala pri nastanku Stolžka.« Pri vsem tem pa jih bo vodila misel hiti počasi, saj se morajo kot mlada ekipa še veliko naučiti. »Saj veste, če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje