Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Avtor — 26.04.2016
Zaobljena podoba slovenskega stola, ki spominja na polža, se z enim premikom prelevi v stolček, mizico, držalo za revije, časopise ali kakršno koli drugo zbirko predmetov. Slovenski Stolžek, ki je pravi kameleon med pohištvom, se predstavlja na Kickstarterju.
Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Stolžek je lahko držalo za revije, časopise in dežnike, pa tudi mizica ali stolček (Vir slike: Nejc Puš).

Korenine Stolžka, ki se v tujini predstavlja pod imenom The Woodieful Chair (Woodieful pa je tudi blagovna znamka), segajo v čas študija Klavdije Jarc. Stolžek je bil namreč produkt, iz katerega je diplomirala na Fakulteti za dizajn, smer notranje oblikovanje. Pri oblikovanju, pravi, jo je vodila predvsem misel na sodobna stanovanja, ki so v vse večjih mestih vse manjša. Čutiti je tudi trend, »ki gre v smer večnamenskega pohištva, ki varčuje s prostorom in ponuja čim več možnosti uporabe«.

Vse do danes Stolžek ni dobil večjih sprememb, izpopolnila se je le izbira materiala (izbrali so boljšo kvaliteto bukove vezane plošče), reducirala je tudi barvni sklop, ki se je izkazal za prevelikega. »V tem času se je pokazal največji interes za naravno izvedbo, to je oljena bukev, zato s to različico tudi nadaljujemo zgodbo.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Poseben Stolžek za Kickstarter podpornike

Sprva ni pomislila na Kickstarter, želela se je le spoznati s tržiščem, načinom prodaje in svojo ciljno publiko na nacionalni ravni. Za množično financiranje jo je pozneje prepričala prijateljica Urška Valenčak, ki je zdaj tudi del ekipe, zadolžena je za ekonomsko plat projekta. S pomočjo Eve Psarn, zadolžene za koordinacijo pri grafičnem oblikovanju ter medijsko pokritost, so se lotile novega poglavja – množičnega financiranja.

Ekipa z The Woodieful Chair, ki bo iz bukove vezane plošče, zbira 17 tisoč dolarjev. Toliko potrebujejo za ponovni zagon proizvodnje (Vir slike: Nejc Puš).

»S Kickstarterjem želimo izdelek dvigniti na globalni nivo in se preizkusiti tudi na svetovni ravni,« največ zanimanja pričakujejo s strani Američanov, ki so tradicionalni podporniki na Kickstarterju, upa pa tudi na podporo iz Evrope (in od doma). The Woodieful Chair, ki se bo predstavil na Kickstarterju, bo iz bukove vezane plošče, v omejeni količini pa bodo ponudili tudi Woodieful Special Premium, ki ima ob strani dodano pobakreno kovino, ki da izdelku prefinjen šarm, opisuje Jarčeva.

Cilj: vsaj 17 tisoč dolarjev

Njihov cilj (širšo ekipo tvorijo še Drago Graf in Stojan Jaklič iz Vizenie, ki sta posnela video, fotograf Nejc Puš, ki ima za seboj že en uspešen Kickstarter projekt, Tratar Bikes, Sara Mascarin, ki je poskrbela za grafiko, Tomaž Rems je oblikoval spletno stran, Grega Trček pa bo izdelal stole) je zbrati 17 tisoč dolarjev, ki po besedah Jarčeve predstavlja »kritično količino za ponovni zagon proizvodnje«.

So pretekle objave v medijih prednost?

Sogovornica priznava, da potihoma ciljajo na več, a da je »vse odvisno od količine objav v tujih in domačih medijih«. Naj kot zanimivost povemo, da so o Woodieful stolčku tuji mediji že pisali, kar pa jim ob Kickstarter kampanji ne daje kakšne pretirane prednosti, meni Jarčeva. Prepričana je, da na Kickstarterju štejejo le »real time objave, ki so objavljene v času kampanje in dosežejo tvojo ciljno publiko«, kar pa je zaradi poplave kampanj in izdelkov z vsakim letom težje. Potrebno je biti izviren, izstopati iz množice produktov.

Na sliki celotna ekipa Woodieful. Osrčje predstavljata poleg Klavdije Jarc še Urška Valenčak in Eva (Vir slike: Nejc Puš).

Podporniki: oktobra boste opremili stanovanje s Stolžkom

Trojica deklet se na kampanjo pripravlja od novega leta: »Za dobro kampanjo je po mojem mnenju to minimum, seveda pa lahko zadevo pripravljaš še dlje, če se lotiš projekta s širšega oziroma drugačnega vidika.« Proizvodnja, ki bo potekala v Ljubljani, bo podpornikom ob uspešni kampanji Stolžke pred vrata dostavila oktobra letos. »Čeprav je izdelek na prvi pogled precej preprost, je proces dolgotrajen in zahteva veliko natančnosti pri izdelavi,« ogromno dela predstavlja končno brušenje, kjer je tudi največ ročnega dela. »Plan je, da se proces od surovine – vezane plošče – pa do končnega izdelka, odvija na istem fizičnem mestu zaradi lažje organizacije proizvodnje.«

»Če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

V mislih imajo tudi čas po kampanji – po dostavi vseh naročil: »V razvoju imamo nov produkt, ki bo dopolnil kolekcijo izdelkov Woodieful in bo izdelan iz odpadnega materiala pri nastanku Stolžka.« Pri vsem tem pa jih bo vodila misel hiti počasi, saj se morajo kot mlada ekipa še veliko naučiti. »Saj veste, če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje