Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Avtor Maruša Žibert — 26.04.2016
Komentiraj!
Zaobljena podoba slovenskega stola, ki spominja na polža, se z enim premikom prelevi v stolček, mizico, držalo za revije, časopise ali kakršno koli drugo zbirko predmetov. Slovenski Stolžek, ki je pravi kameleon med pohištvom, se predstavlja na Kickstarterju.
Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Stolžek je lahko držalo za revije, časopise in dežnike, pa tudi mizica ali stolček (Vir slike: Nejc Puš).

Korenine Stolžka, ki se v tujini predstavlja pod imenom The Woodieful Chair (Woodieful pa je tudi blagovna znamka), segajo v čas študija Klavdije Jarc. Stolžek je bil namreč produkt, iz katerega je diplomirala na Fakulteti za dizajn, smer notranje oblikovanje. Pri oblikovanju, pravi, jo je vodila predvsem misel na sodobna stanovanja, ki so v vse večjih mestih vse manjša. Čutiti je tudi trend, »ki gre v smer večnamenskega pohištva, ki varčuje s prostorom in ponuja čim več možnosti uporabe«.

Vse do danes Stolžek ni dobil večjih sprememb, izpopolnila se je le izbira materiala (izbrali so boljšo kvaliteto bukove vezane plošče), reducirala je tudi barvni sklop, ki se je izkazal za prevelikega. »V tem času se je pokazal največji interes za naravno izvedbo, to je oljena bukev, zato s to različico tudi nadaljujemo zgodbo.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Poseben Stolžek za Kickstarter podpornike

Sprva ni pomislila na Kickstarter, želela se je le spoznati s tržiščem, načinom prodaje in svojo ciljno publiko na nacionalni ravni. Za množično financiranje jo je pozneje prepričala prijateljica Urška Valenčak, ki je zdaj tudi del ekipe, zadolžena je za ekonomsko plat projekta. S pomočjo Eve Psarn, zadolžene za koordinacijo pri grafičnem oblikovanju ter medijsko pokritost, so se lotile novega poglavja – množičnega financiranja.

Ekipa z The Woodieful Chair, ki bo iz bukove vezane plošče, zbira 17 tisoč dolarjev. Toliko potrebujejo za ponovni zagon proizvodnje (Vir slike: Nejc Puš).

»S Kickstarterjem želimo izdelek dvigniti na globalni nivo in se preizkusiti tudi na svetovni ravni,« največ zanimanja pričakujejo s strani Američanov, ki so tradicionalni podporniki na Kickstarterju, upa pa tudi na podporo iz Evrope (in od doma). The Woodieful Chair, ki se bo predstavil na Kickstarterju, bo iz bukove vezane plošče, v omejeni količini pa bodo ponudili tudi Woodieful Special Premium, ki ima ob strani dodano pobakreno kovino, ki da izdelku prefinjen šarm, opisuje Jarčeva.

Cilj: vsaj 17 tisoč dolarjev

Njihov cilj (širšo ekipo tvorijo še Drago Graf in Stojan Jaklič iz Vizenie, ki sta posnela video, fotograf Nejc Puš, ki ima za seboj že en uspešen Kickstarter projekt, Tratar Bikes, Sara Mascarin, ki je poskrbela za grafiko, Tomaž Rems je oblikoval spletno stran, Grega Trček pa bo izdelal stole) je zbrati 17 tisoč dolarjev, ki po besedah Jarčeve predstavlja »kritično količino za ponovni zagon proizvodnje«.

So pretekle objave v medijih prednost?

Sogovornica priznava, da potihoma ciljajo na več, a da je »vse odvisno od količine objav v tujih in domačih medijih«. Naj kot zanimivost povemo, da so o Woodieful stolčku tuji mediji že pisali, kar pa jim ob Kickstarter kampanji ne daje kakšne pretirane prednosti, meni Jarčeva. Prepričana je, da na Kickstarterju štejejo le »real time objave, ki so objavljene v času kampanje in dosežejo tvojo ciljno publiko«, kar pa je zaradi poplave kampanj in izdelkov z vsakim letom težje. Potrebno je biti izviren, izstopati iz množice produktov.

Na sliki celotna ekipa Woodieful. Osrčje predstavljata poleg Klavdije Jarc še Urška Valenčak in Eva (Vir slike: Nejc Puš).

Podporniki: oktobra boste opremili stanovanje s Stolžkom

Trojica deklet se na kampanjo pripravlja od novega leta: »Za dobro kampanjo je po mojem mnenju to minimum, seveda pa lahko zadevo pripravljaš še dlje, če se lotiš projekta s širšega oziroma drugačnega vidika.« Proizvodnja, ki bo potekala v Ljubljani, bo podpornikom ob uspešni kampanji Stolžke pred vrata dostavila oktobra letos. »Čeprav je izdelek na prvi pogled precej preprost, je proces dolgotrajen in zahteva veliko natančnosti pri izdelavi,« ogromno dela predstavlja končno brušenje, kjer je tudi največ ročnega dela. »Plan je, da se proces od surovine – vezane plošče – pa do končnega izdelka, odvija na istem fizičnem mestu zaradi lažje organizacije proizvodnje.«

»Če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

V mislih imajo tudi čas po kampanji – po dostavi vseh naročil: »V razvoju imamo nov produkt, ki bo dopolnil kolekcijo izdelkov Woodieful in bo izdelan iz odpadnega materiala pri nastanku Stolžka.« Pri vsem tem pa jih bo vodila misel hiti počasi, saj se morajo kot mlada ekipa še veliko naučiti. »Saj veste, če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice