Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Pred dnevi je svojo prvo mini svečko delovanja upihnila platforma Storylink. Vizija platforme je pomagati otrokom, ki živijo v pomanjkanju, tako, da se jim omogoči dostop do svežih živil, zdravega razvoja in srečnega otroštva. Storylink razkriva nekaj zanimivih številk.
Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Storylink je pred dnevi upihnil prvo mini svečko. V šestih mesecih so donatorji pomagali 91 otrokom iz 42 družin (Vir slike: Storylink).

»Z več kot 4.200 evrov zbranih sredstev smo kupili skupno več kot 280 paketov, v katerih so bile stvari, ki jih otroci nujno potrebujejo za kakovostno otroštvo. Poleg svežega sadja in zelenjave ter ostalih živil so to šolske potrebščine, ustvarjalni pripomočki, oblačila, igračke za najmlajše,« pravi Nasti Šušnjara, gonilna sila platforme.

Kako hitro prejmejo pomoč, je odvisno, kako hitro se zberejo sredstva. Neživilske stvari naročijo še isti teden, tako da jih družina običajno prejme že v nekaj dneh, živilske pakete pa naročajo ob ponedeljkih in jih družine prejmejo ob četrtkih. »V tem primeru pomoč dobivajo dlje časa – toliko tednov, za kolikor paketov zberemo sredstev. Osem paketov pomeni osem tednov,« dodaja.

Pomagali že skoraj 100 otrokom

Sprva so družine prihajale iz Ljubljane, zadnje čase pa jih je vedno več iz majhnih in odročnih vasi, pravi Šušnjara. Razlogi za stisko, vzorci se večinoma ponavljajo: »Nezaposlenost staršev bodisi zaradi bolezni ali pa niso zaposljivi, ker njihovega profila nihče ne išče, ne znajo dovolj dobro slovenskega jezika in podobno. Mnogo družin je takšnih, kjer sta oba starša čez noč izgubila službo in ne zmorejo odplačevati kreditov od prej. Nekateri pa sicer imajo službo, a je minimalna plača enostavno premajhna, da bi z njo lahko preživeli družino.« Pomoč je do danes prejelo kar 91 otrok iz 42 družin. Naj dodamo, da po podatkih, ki so predstavljeni na platformi Storylink, v revščini živi več kot 50 tisoč otrok.

Povprečna pomoč: 150 evrov

Povprečna vrednost donacij je okoli 20 evrov, pogosto pa se zgodi, da ljudje donirajo tudi večje zneske. Tako povprečna vrednost materialne pomoči za eno družino znaša približno 150 evrov.

»Navdušeni smo nad odzivom Slovencev, mnogi donirajo sredstva, tisti, ki ne morejo, pa nam pišejo, če lahko pomagajo na kakšen drug način. Skratka, želja po pomoči je s strani Slovencev izjemno prisotna,« dodaja. Startup pa je prejel podporo tudi izven meja Slovenije. Marca je bila namreč ekipa sprejeta v mednarodni program Impact Inkubator, ki ga organizira Impact Hub Zagreb. Ta je namenjen podpiranju družbeno odgovornih projektov. »Za nas so še posebej zanimiva posebna srečanja s strokovnjaki iz različnih področij, na katerih se lahko sproščeno pogovarjamo z njimi in jih vprašamo za nasvet,« je za Mladi podjetnik pred meseci povedala Šušnjara. Več pa v članku Slovenski startup, ki bo vsem otrokom omogočil srečno otroštvo.

Širitev ni enostavna

Želijo si tudi v tujino, »saj bi tako lahko pomagali tudi otrokom v drugih državah«, a vse le ni tako enostavno. Trenutno si želijo urediti vse zadeve v Sloveniji, nato pa bi se lotili širitve. »Največji izziv pri tem pa je, da smo vsi samo prostovoljci in se moramo poleg vseh obveznosti včasih res zelo potruditi, da časovno uskladimo vse skupaj.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje