Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Pred dnevi je svojo prvo mini svečko delovanja upihnila platforma Storylink. Vizija platforme je pomagati otrokom, ki živijo v pomanjkanju, tako, da se jim omogoči dostop do svežih živil, zdravega razvoja in srečnega otroštva. Storylink razkriva nekaj zanimivih številk.
Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Storylink je pred dnevi upihnil prvo mini svečko. V šestih mesecih so donatorji pomagali 91 otrokom iz 42 družin (Vir slike: Storylink).

»Z več kot 4.200 evrov zbranih sredstev smo kupili skupno več kot 280 paketov, v katerih so bile stvari, ki jih otroci nujno potrebujejo za kakovostno otroštvo. Poleg svežega sadja in zelenjave ter ostalih živil so to šolske potrebščine, ustvarjalni pripomočki, oblačila, igračke za najmlajše,« pravi Nasti Šušnjara, gonilna sila platforme.

Kako hitro prejmejo pomoč, je odvisno, kako hitro se zberejo sredstva. Neživilske stvari naročijo še isti teden, tako da jih družina običajno prejme že v nekaj dneh, živilske pakete pa naročajo ob ponedeljkih in jih družine prejmejo ob četrtkih. »V tem primeru pomoč dobivajo dlje časa – toliko tednov, za kolikor paketov zberemo sredstev. Osem paketov pomeni osem tednov,« dodaja.

Pomagali že skoraj 100 otrokom

Sprva so družine prihajale iz Ljubljane, zadnje čase pa jih je vedno več iz majhnih in odročnih vasi, pravi Šušnjara. Razlogi za stisko, vzorci se večinoma ponavljajo: »Nezaposlenost staršev bodisi zaradi bolezni ali pa niso zaposljivi, ker njihovega profila nihče ne išče, ne znajo dovolj dobro slovenskega jezika in podobno. Mnogo družin je takšnih, kjer sta oba starša čez noč izgubila službo in ne zmorejo odplačevati kreditov od prej. Nekateri pa sicer imajo službo, a je minimalna plača enostavno premajhna, da bi z njo lahko preživeli družino.« Pomoč je do danes prejelo kar 91 otrok iz 42 družin. Naj dodamo, da po podatkih, ki so predstavljeni na platformi Storylink, v revščini živi več kot 50 tisoč otrok.

Povprečna pomoč: 150 evrov

Povprečna vrednost donacij je okoli 20 evrov, pogosto pa se zgodi, da ljudje donirajo tudi večje zneske. Tako povprečna vrednost materialne pomoči za eno družino znaša približno 150 evrov.

»Navdušeni smo nad odzivom Slovencev, mnogi donirajo sredstva, tisti, ki ne morejo, pa nam pišejo, če lahko pomagajo na kakšen drug način. Skratka, želja po pomoči je s strani Slovencev izjemno prisotna,« dodaja. Startup pa je prejel podporo tudi izven meja Slovenije. Marca je bila namreč ekipa sprejeta v mednarodni program Impact Inkubator, ki ga organizira Impact Hub Zagreb. Ta je namenjen podpiranju družbeno odgovornih projektov. »Za nas so še posebej zanimiva posebna srečanja s strokovnjaki iz različnih področij, na katerih se lahko sproščeno pogovarjamo z njimi in jih vprašamo za nasvet,« je za Mladi podjetnik pred meseci povedala Šušnjara. Več pa v članku Slovenski startup, ki bo vsem otrokom omogočil srečno otroštvo.

Širitev ni enostavna

Želijo si tudi v tujino, »saj bi tako lahko pomagali tudi otrokom v drugih državah«, a vse le ni tako enostavno. Trenutno si želijo urediti vse zadeve v Sloveniji, nato pa bi se lotili širitve. »Največji izziv pri tem pa je, da smo vsi samo prostovoljci in se moramo poleg vseh obveznosti včasih res zelo potruditi, da časovno uskladimo vse skupaj.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje