Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Pred dnevi je svojo prvo mini svečko delovanja upihnila platforma Storylink. Vizija platforme je pomagati otrokom, ki živijo v pomanjkanju, tako, da se jim omogoči dostop do svežih živil, zdravega razvoja in srečnega otroštva. Storylink razkriva nekaj zanimivih številk.
Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Storylink je pred dnevi upihnil prvo mini svečko. V šestih mesecih so donatorji pomagali 91 otrokom iz 42 družin (Vir slike: Storylink).

»Z več kot 4.200 evrov zbranih sredstev smo kupili skupno več kot 280 paketov, v katerih so bile stvari, ki jih otroci nujno potrebujejo za kakovostno otroštvo. Poleg svežega sadja in zelenjave ter ostalih živil so to šolske potrebščine, ustvarjalni pripomočki, oblačila, igračke za najmlajše,« pravi Nasti Šušnjara, gonilna sila platforme.

Kako hitro prejmejo pomoč, je odvisno, kako hitro se zberejo sredstva. Neživilske stvari naročijo še isti teden, tako da jih družina običajno prejme že v nekaj dneh, živilske pakete pa naročajo ob ponedeljkih in jih družine prejmejo ob četrtkih. »V tem primeru pomoč dobivajo dlje časa – toliko tednov, za kolikor paketov zberemo sredstev. Osem paketov pomeni osem tednov,« dodaja.

Pomagali že skoraj 100 otrokom

Sprva so družine prihajale iz Ljubljane, zadnje čase pa jih je vedno več iz majhnih in odročnih vasi, pravi Šušnjara. Razlogi za stisko, vzorci se večinoma ponavljajo: »Nezaposlenost staršev bodisi zaradi bolezni ali pa niso zaposljivi, ker njihovega profila nihče ne išče, ne znajo dovolj dobro slovenskega jezika in podobno. Mnogo družin je takšnih, kjer sta oba starša čez noč izgubila službo in ne zmorejo odplačevati kreditov od prej. Nekateri pa sicer imajo službo, a je minimalna plača enostavno premajhna, da bi z njo lahko preživeli družino.« Pomoč je do danes prejelo kar 91 otrok iz 42 družin. Naj dodamo, da po podatkih, ki so predstavljeni na platformi Storylink, v revščini živi več kot 50 tisoč otrok.

Povprečna pomoč: 150 evrov

Povprečna vrednost donacij je okoli 20 evrov, pogosto pa se zgodi, da ljudje donirajo tudi večje zneske. Tako povprečna vrednost materialne pomoči za eno družino znaša približno 150 evrov.

»Navdušeni smo nad odzivom Slovencev, mnogi donirajo sredstva, tisti, ki ne morejo, pa nam pišejo, če lahko pomagajo na kakšen drug način. Skratka, želja po pomoči je s strani Slovencev izjemno prisotna,« dodaja. Startup pa je prejel podporo tudi izven meja Slovenije. Marca je bila namreč ekipa sprejeta v mednarodni program Impact Inkubator, ki ga organizira Impact Hub Zagreb. Ta je namenjen podpiranju družbeno odgovornih projektov. »Za nas so še posebej zanimiva posebna srečanja s strokovnjaki iz različnih področij, na katerih se lahko sproščeno pogovarjamo z njimi in jih vprašamo za nasvet,« je za Mladi podjetnik pred meseci povedala Šušnjara. Več pa v članku Slovenski startup, ki bo vsem otrokom omogočil srečno otroštvo.

Širitev ni enostavna

Želijo si tudi v tujino, »saj bi tako lahko pomagali tudi otrokom v drugih državah«, a vse le ni tako enostavno. Trenutno si želijo urediti vse zadeve v Sloveniji, nato pa bi se lotili širitve. »Največji izziv pri tem pa je, da smo vsi samo prostovoljci in se moramo poleg vseh obveznosti včasih res zelo potruditi, da časovno uskladimo vse skupaj.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje