Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Pred dnevi je svojo prvo mini svečko delovanja upihnila platforma Storylink. Vizija platforme je pomagati otrokom, ki živijo v pomanjkanju, tako, da se jim omogoči dostop do svežih živil, zdravega razvoja in srečnega otroštva. Storylink razkriva nekaj zanimivih številk.
Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Storylink je pred dnevi upihnil prvo mini svečko. V šestih mesecih so donatorji pomagali 91 otrokom iz 42 družin (Vir slike: Storylink).

»Z več kot 4.200 evrov zbranih sredstev smo kupili skupno več kot 280 paketov, v katerih so bile stvari, ki jih otroci nujno potrebujejo za kakovostno otroštvo. Poleg svežega sadja in zelenjave ter ostalih živil so to šolske potrebščine, ustvarjalni pripomočki, oblačila, igračke za najmlajše,« pravi Nasti Šušnjara, gonilna sila platforme.

Kako hitro prejmejo pomoč, je odvisno, kako hitro se zberejo sredstva. Neživilske stvari naročijo še isti teden, tako da jih družina običajno prejme že v nekaj dneh, živilske pakete pa naročajo ob ponedeljkih in jih družine prejmejo ob četrtkih. »V tem primeru pomoč dobivajo dlje časa – toliko tednov, za kolikor paketov zberemo sredstev. Osem paketov pomeni osem tednov,« dodaja.

Pomagali že skoraj 100 otrokom

Sprva so družine prihajale iz Ljubljane, zadnje čase pa jih je vedno več iz majhnih in odročnih vasi, pravi Šušnjara. Razlogi za stisko, vzorci se večinoma ponavljajo: »Nezaposlenost staršev bodisi zaradi bolezni ali pa niso zaposljivi, ker njihovega profila nihče ne išče, ne znajo dovolj dobro slovenskega jezika in podobno. Mnogo družin je takšnih, kjer sta oba starša čez noč izgubila službo in ne zmorejo odplačevati kreditov od prej. Nekateri pa sicer imajo službo, a je minimalna plača enostavno premajhna, da bi z njo lahko preživeli družino.« Pomoč je do danes prejelo kar 91 otrok iz 42 družin. Naj dodamo, da po podatkih, ki so predstavljeni na platformi Storylink, v revščini živi več kot 50 tisoč otrok.

Povprečna pomoč: 150 evrov

Povprečna vrednost donacij je okoli 20 evrov, pogosto pa se zgodi, da ljudje donirajo tudi večje zneske. Tako povprečna vrednost materialne pomoči za eno družino znaša približno 150 evrov.

»Navdušeni smo nad odzivom Slovencev, mnogi donirajo sredstva, tisti, ki ne morejo, pa nam pišejo, če lahko pomagajo na kakšen drug način. Skratka, želja po pomoči je s strani Slovencev izjemno prisotna,« dodaja. Startup pa je prejel podporo tudi izven meja Slovenije. Marca je bila namreč ekipa sprejeta v mednarodni program Impact Inkubator, ki ga organizira Impact Hub Zagreb. Ta je namenjen podpiranju družbeno odgovornih projektov. »Za nas so še posebej zanimiva posebna srečanja s strokovnjaki iz različnih področij, na katerih se lahko sproščeno pogovarjamo z njimi in jih vprašamo za nasvet,« je za Mladi podjetnik pred meseci povedala Šušnjara. Več pa v članku Slovenski startup, ki bo vsem otrokom omogočil srečno otroštvo.

Širitev ni enostavna

Želijo si tudi v tujino, »saj bi tako lahko pomagali tudi otrokom v drugih državah«, a vse le ni tako enostavno. Trenutno si želijo urediti vse zadeve v Sloveniji, nato pa bi se lotili širitve. »Največji izziv pri tem pa je, da smo vsi samo prostovoljci in se moramo poleg vseh obveznosti včasih res zelo potruditi, da časovno uskladimo vse skupaj.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje