V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.
V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

Vsebinski marketing (Vir slike: Pixabay.com)

1.) Kombinirajte vsebino s slikovnim materialom

Tradicionalno se je vsebinski marketing fokusiral predvsem na pisana gradiva – bloge, eknjige, spletne članke, objave v tiskanih medijih ipd. V letu 2017 pa boste morali, če boste želeli doseči uspeh, biti precej bolj kreativni. Besedilo boste tako morali nadgraditi z videoposnetki, avdio zapisi, grafi in tabelami, spletno stran pa popestriti z interaktivnimi vmesniki in privlačnimi infografikami.

2.) Osredotočite se na tematiko, ki bo pritegnila veliko bralcev

Na spletu je na voljo ogromno vsebine in prav zaradi prenasičenosti objavljenih vsebin je pomembno, da izberete tematiko, ki ni splošna in ki bo zanimala predvsem tisto skupino bralcev, ki spada med vaše potencialne stranke. Ustvarite kvalitetno vsebino na področju, ki ga obvladate, saj boste na ta način pridobili prav takšno občinstvo, na katerega ciljate. 

3.) Fokusirajte se na to, da boste svoje občinstvo obdržali

Vsak podjetnik ve, da je precej lažje obdržati stranko kot pa pridobiti novo. Če ste uspeli zbrati občinstvo, ki redno obiskuje vaše spletne strani in prebira vaše tedenske enovice, je nujno, da razmislite tudi o tem, kako bi jih obdržali na dolgi rok. Še naprej torej ustvarjajte kvalitetno in uporabno vsebino, obenem pa svojim potencialnim strankam omogočite še možnost dvosmerne komunikacije (npr. na Twitterju), ponudite jim tudi nagradne igre, popuste na produkte ali storitve ter dostop do premium vsebin. 

4.) Spodbujajte stranke, da vas javno pohvalijo

Strokovnjaki na področju internetnega marketinga ugotavljajo, da uporabniki bistveno bolj zaupajo vsebini, ki jo spišejo drugi uporabniki. To vključuje komentarje na spletni strani ali na družabnih omrežjih, razprave v forumih, tudi delitve vsebin ipd. Ko zadovoljna stranka objavi pozitivno mnenje o vašem podjetju, blagovni znamki ali produktu oziroma storitvi, to močno vpliva na vse bodoče obiskovalce vaše spletne strani. Zato skušajte prepričati svoje stranke, da javno delijo zadovoljstvo z vašimi storitvami.

5.) Ne pozabite na promocijo vsebin

Ne glede na to, da ste ustvarili odlično vsebino in jo objavili na svoji spletni strani, pa bo to postalo pomembno šele tedaj, ko bo ta vidna večji množici ljudi. Poiščite nove načine, kako bi lahko še promovirali svoje vsebine – naj bo to preko email marketinga, preko družabnih omrežij ali pa preko tiskanih medijev. Dobro vam lahko služijo tudi plačani oglasi (primer: Google AdWords, Facebook Abs, Stumble Upon).

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Ko pride do poškodbe mobilnega telefona zaradi padca, je prepozno za ukrepanje. Veliko bolje je, če se poskrbi za preventivo. V te namene se uporabniki poslužujejo različnih tipov ovitkov, ki so namenjeni zaščiti telefonov. Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje