3 nasveti evropskih podjetnikov, ki so uspeli v ZDA

Amerika je bila za evropske podjetnike vedno nekakšna obljubljena dežela. Vseeno pa je uspeti čez lužo vse prej kot enostavno. Nekaterim pa je to kljub številnim preprekam vseeno uspelo.
Kako uspeti v ZDA? (Vir: Pixabay)

Kako uspeti v ZDA? (Vir: Pixabay)

Združene države Amerike so bile od nekdaj simbol za številne podjetniške priložnosti. Mnoga podjetja trdo delajo, da bi se jim uspelo uveljaviti v Ameriki, vendar pa so le redka pri tem tudi uspešna. Vseeno številni primeri dokazujejo, da je to možno.

V Silicijevi dolini namreč več kot 40 % skupnih prihodkov ustvarjajo podjetja, ki so jih ustanovili priseljenci oziroma otroci priseljencev. V New Yorku je ta delež še večji, saj kar 59 % prihodkov ustvarjajo podjetja, ki so bila ustanovljena s strani tujcev.

Dva najbolj znana primera tovrstnih uspešnih podjetij sta vsekakor Google, ki ga je ustanovil Rus Sergey Brin, in Tesla, katerega ustanovitelj je Afričan Elon Musk. Kako je tem podjetnikom uspelo kljub številnim preprekam, s katerimi se srečujejo tujci v Ameriki? Katere 3 lekcije so osvojili podjetniki, ki jim je v tem okolju uspelo?

1. Vzpostavljanje nove socialne mreže

Dejstvo je, da igra pri iskanju investitorjev in prvih strank ključno vlogo podjetnikov socialni krog. Ko podjetnik pride v Ameriko, je njegova socialna mreža vsaj v začetku še precej šibka, kar mu lahko predstavlja oviro tudi pri poslovanju.

Kaspar, soustanovitelj podjetja Wolf3D, ki se ukvarja z ustvarjanjem personaliziranih avatarjev za virtualni svet, je povedal, da je s tem, ko se preseliš v drugo državo, tvoj socialni krog zelo omejen, zaradi česar je podajanje v podjetništvo še toliko težje.

Carlos Reines, soustanovitelj newyorškega podjetja RubiconMD, je sicer Španec, ki se je v Ameriko priselil že za čas študija. Vezi, ki jih je ustvaril na univerzi, so mu olajšale tudi podjetniške začetke, saj je imel neko izhodiščno socialno mrežo.

2. Prilagoditev okolju, v katerem podjetnik deluje

Stas Tushinskiy, ustanovitelj tehnološkega podjetja Instreamatic.AI, je prepričan, da je pri uspehu v tujini ključno, da veš, kakšne so vrednote in kultura ljudi v okolju, kjer nameravaš delovati. Ugotoviti moraš, na kakšen način ljudje na določenem območju razmišljajo. Le tako se jim boš lahko približal s svojimi izdelki / storitvami.

Če hočeš v Ameriki prepričati investitorje, moraš biti dober v “pripovedovanju zgodb”. Le tako boš pritegnil njihovo pozornost. Za to pa so potrebne odlične govorniške sposobnosti. Mnogo podjetnikov predstavitve izvede preveč monotono in podaja preveč realistične številke. Investitorji so veliko bolj naklonjeni podjetnikom, ki znajo podjetniško idejo predstaviti na zanimiv, optimističen način in je že iz govora vidna njihova zagnanost.

3. Pozitiven pristop do izzivov

Uspešnim podjetnikom je skupna pozitivna naravnanost in iskanje rešitev v vsaki situaciji, v kateri se znajdejo.

Reines ugotavlja, da kot podjetnik v Ameriki potrebuješ veliko mero fleksibilnosti in pripravljenosti na nenehno učenje. Pripravljen se moraš biti prilagoditi novi kulturi in običajem v tujini. Pravi, da nikoli ne smeš iskati izgovorov, zakaj ti je kot tujcu težje. Prizadevati si moraš, da bi presegel ovire, pred katerimi se znajdeš.

Kljub vsem izzivom, s katerimi se srečujejo priseljenci, ki želijo uspeti v Ameriki, je ZDA še vedno eno izmed najbolj odprtih in spodbudnih podjetniških okolij. Seveda pa je za uspeh ključnega pomena tudi izstopajoča podjetniška ideja.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite. Preberite več >>

Kateri so najslabši nasveti, ki so jih prejeli danes uspešni podjetniki?

Kateri so najslabši nasveti, ki so jih prejeli danes uspešni podjetniki?

Nasveti izkušenejših kolegov so nekaj, kar podjetniki vedno radi slišijo. Toda od časa do časa se zgodi, da nasvet, ki ga prejmejo, naredi več škode kot koristi. Tudi nekateri izmed danes zelo uspešnih podjetnikov so prejeli takšen nasvet, se ga na daleč izognili - ter uspeli. Preberite več >>

Zaposlujete? Preberite, kaj pričakujejo vaši bodoči sodelavci!

Zaposlujete? Preberite, kaj pričakujejo vaši bodoči sodelavci!

Konkurenca med mladimi, zlasti med najuspešnejšimi, je vse večja. Najpomembnejši dejavnik pri iskanju primerne zaposlitve, pravijo kandidati, je možnost pridobivanja in razvoja novih spretnosti, sledijo plača, dobro delovno vzdušje, odnosi in uravnoteženost delovnega in zasebnega življenja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje