
Napotki na področju optimizacije spletnih strani (Vir: Pixabay)
Glede na to, da se iskanja informacij v čedalje večji meri lotevamo prek spleta, je uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih še kako pomembna za uspeh vašega podjetja. Čim višje se ta namreč uvršča glede na posamezni iskalni niz, večja verjetnost je, da bodo uporabniki nanjo kliiknili in tako izvedeli več o vas.
Google kot najpogosteje uporabljeni iskalnik pri razvrščanju spletnih strani uporablja številne kriterije. Njegov cilj je, da bi na najvišja mesta razvrstil tiste spletne strani, ki uporabnikom ponujajo najbolj relevantne informacije in so se izkazale kot najbolj zanimive. Googlov sistem razvrščanja spletnih strani se stalno spreminja in je čedalje bolj izpopolnjen.
Katera pravila morate upoštevati, če želite spletno stran učinkovito optimizirati v letu 2020?
Naslovi so prvi, ki pritegnejo pozornost
Naslov je tista prva informacija, ki jo obiskovalci vidijo, ko vtipkajo želeno ključno besedo. Pomembno je, da kreirate take naslove vaše strani in podstrani, ki bodo pritegnili pozornost uporabnikov. Lahko ste naredili marsikaj za to, da se vaša spletna stran nahaja visoko glede na posamezno ključno besedo. Vendar pa če bodo ljudje v končni fazi pogosteje odpirali povezavo, ki se nahaja nižje od vaše, bo Google slej kot prej zamenjal vrstni red.
Največ pozornosti pritegnejo naslovi, ki so postavljeni v obliki vprašanj oziroma taki, ki razkrijejo nek zanimiv podatek. Pri tem je pomembno, da ne poveste vsega, ampak bralca napeljete na to, da klikne nanj. Pri preverjanju naslovov si lahko pomagate z Googlovim orodjem clickflow.
Naslovi, uporabljeni na družabnih omrežjih, naj se razlikujejo od tistih v Googlu
Dostikrat se vzorec iskanja na Googlu precej razlikuje od tistega na družabnih omrežjih. Na družabnih omrežjih ljudje večinoma klikajo na objave, ki vsebujejo besede kot so “šokantno” ali “neverjetno”. Po drugi strani v Googlu taki naslovi dostikrat ne pritegnejo preveč zanimanja, saj se bralci sprašujejo o njihovi relevantnosti.
Vseeno je priporočljivo, da sami ugotovite, kakšna je situacija v vašem primeru. Uporabljajte različne naslove in primerjajte rezultate. Potem pa uporabite tiste, ki so se izkazali kot najbolj učinkoviti ločeno za Google in za socialna omrežja.
Podaljšajte čas, ki ga ljudje preživijo na vaši spletni strani
Google ne spremlja le števila klikov na posamezno povezavo. Zanj je prav tako pomembno, da se obiskovalci na spletni strani zadržijo čim dlje časa. Tako ve, da gre za spletno stran, ki obiskovalcem ponudi, kar potrebujejo, oziroma je zanje zanimiva.
Kaj lahko naredite za to, da boste obiskovalce na svoji spletni strani obdržali dlje časa? Čedalje bolj priljubljene so video vsebine, zato vam priporočamo, da jih skušate čim pogosteje objavljati. Dobro se obnesejo tudi predstavitve v PPT obliki in razni kvizi. Ljudje imajo radi interaktivnost. Postavite jim vprašanja in jim ponudite nekaj odgovorov na izbiro. S tem jih boste napotili na podstran, ki bi jih lahko najbolj zanimala.
Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič >>
Ne osredotočajte se le na najbolj iskane ključne besede
Kljub temu, da nekatere ključne besede, povezane z vašo dejavnostjo, v iskalnik vpiše največ ljudi, se ni smiselno usmerjati zgolj nanje. Čeprav jih vpiše največ ljudi, je za te besede tudi konkurenca običajno velika, posledično se zmanjšajo vaše možnosti za uspeh. Poleg tega gre lahko za ključne besede, ki niso v tako tesni povezavi z vašo dejavnostjo in ob njihovem vpisu stranke v bistvu ne iščejo vaše spletne strani. Osredotočite se na tiste ključne besede, po katerih naj bi poizvedovale vaše najbolj relevantne stranke.
Povečajte število video vsebin
Kot smo omenili že prej, je za večji uspeh smiselno povečati število video vsebin. Večina lastnikov spletnih strani ima nekakšen odpor do videev, ker menijo, da v tem niso dobri. Vendar je v teh časih kreiranje video posnetka precej poenostavljeno in ga lahko posname že skoraj vsak. Dovolj je, da je le-ta dolg nekaj minut. Če vseeno niste pristaš videev, se lahko poslužujete tudi podcastov. V tem primeru gre za zgolj zvočne vsebine.
Če želite uspešno delovati na SEO področju, je ključnega pomena neprestano testiranje. Vsak nasvet morate preizkusiti v praksi, da vidite, kako deluje v vašem primeru. Opazujte, kako določene spremembe vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku in se odločite za tiste spremembe, ki vam prinesejo kar najboljše rezultate.
Vir: neilpateldigital.com