5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu?
Napotki na področju optimizacije spletnih strani (Vir: Pixabay)

Napotki na področju optimizacije spletnih strani (Vir: Pixabay)

Glede na to, da se iskanja informacij v čedalje večji meri lotevamo prek spleta, je uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih še kako pomembna za uspeh vašega podjetja. Čim višje se ta namreč uvršča glede na posamezni iskalni niz, večja verjetnost je, da bodo uporabniki nanjo kliiknili in tako izvedeli več o vas.

Google kot najpogosteje uporabljeni iskalnik pri razvrščanju spletnih strani uporablja številne kriterije. Njegov cilj je, da bi na najvišja mesta razvrstil tiste spletne strani, ki uporabnikom ponujajo najbolj relevantne informacije in so se izkazale kot najbolj zanimive. Googlov sistem razvrščanja spletnih strani se stalno spreminja in je čedalje bolj izpopolnjen.

Katera pravila morate upoštevati, če želite spletno stran učinkovito optimizirati v letu 2020?

Naslovi so prvi, ki pritegnejo pozornost

Naslov je tista prva informacija, ki jo obiskovalci vidijo, ko vtipkajo želeno ključno besedo. Pomembno je, da kreirate take naslove vaše strani in podstrani, ki bodo pritegnili pozornost uporabnikov. Lahko ste naredili marsikaj za to, da se vaša spletna stran nahaja visoko glede na posamezno ključno besedo. Vendar pa če bodo ljudje v končni fazi pogosteje odpirali povezavo, ki se nahaja nižje od vaše, bo Google slej kot prej zamenjal vrstni red.

Največ pozornosti pritegnejo naslovi, ki so postavljeni v obliki vprašanj oziroma taki, ki razkrijejo nek zanimiv podatek. Pri tem je pomembno, da ne poveste vsega, ampak bralca napeljete na to, da klikne nanj. Pri preverjanju naslovov si lahko pomagate z Googlovim orodjem clickflow.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Naslovi, uporabljeni na družabnih omrežjih, naj se razlikujejo od tistih v Googlu

Dostikrat se vzorec iskanja na Googlu precej razlikuje od tistega na družabnih omrežjih. Na družabnih omrežjih ljudje večinoma klikajo na objave, ki vsebujejo besede kot so “šokantno” ali “neverjetno”. Po drugi strani v Googlu taki naslovi dostikrat ne pritegnejo preveč zanimanja, saj se bralci sprašujejo o njihovi relevantnosti.

Vseeno je priporočljivo, da sami ugotovite, kakšna je situacija v vašem primeru. Uporabljajte različne naslove in primerjajte rezultate. Potem pa uporabite tiste, ki so se izkazali kot najbolj učinkoviti ločeno za Google in za socialna omrežja.

Podaljšajte čas, ki ga ljudje preživijo na vaši spletni strani

Google ne spremlja le števila klikov na posamezno povezavo. Zanj je prav tako pomembno, da se obiskovalci na spletni strani zadržijo čim dlje časa. Tako ve, da gre za spletno stran, ki obiskovalcem ponudi, kar potrebujejo, oziroma je zanje zanimiva.

Kaj lahko naredite za to, da boste obiskovalce na svoji spletni strani obdržali dlje časa? Čedalje bolj priljubljene so video vsebine, zato vam priporočamo, da jih skušate čim pogosteje objavljati. Dobro se obnesejo tudi predstavitve v PPT obliki in razni kvizi. Ljudje imajo radi interaktivnost. Postavite jim vprašanja in jim ponudite nekaj odgovorov na izbiro. S tem jih boste napotili na podstran, ki bi jih lahko najbolj zanimala.

Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič  >>

Ne osredotočajte se le na najbolj iskane ključne besede

Kljub temu, da nekatere ključne besede, povezane z vašo dejavnostjo, v iskalnik vpiše največ ljudi, se ni smiselno usmerjati zgolj nanje. Čeprav jih vpiše največ ljudi, je za te besede tudi konkurenca običajno velika, posledično se zmanjšajo vaše možnosti za uspeh. Poleg tega gre lahko za ključne besede, ki niso v tako tesni povezavi z vašo dejavnostjo in ob njihovem vpisu stranke v bistvu ne iščejo vaše spletne strani.  Osredotočite se na tiste ključne besede, po katerih naj bi poizvedovale vaše najbolj relevantne stranke.

Povečajte število video vsebin

Kot smo omenili že prej, je za večji uspeh smiselno povečati število video vsebin. Večina lastnikov spletnih strani ima nekakšen odpor do videev, ker menijo, da v tem niso dobri. Vendar je v teh časih kreiranje video posnetka precej poenostavljeno in ga lahko posname že skoraj vsak. Dovolj je, da je le-ta dolg nekaj minut. Če vseeno niste pristaš videev, se lahko poslužujete tudi podcastov. V tem primeru gre za zgolj zvočne vsebine.

Če želite uspešno delovati na SEO področju, je ključnega pomena neprestano testiranje. Vsak nasvet morate preizkusiti v praksi, da vidite, kako deluje v vašem primeru. Opazujte, kako določene spremembe vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku in se odločite za tiste spremembe, ki vam prinesejo kar najboljše rezultate.

Vir: neilpateldigital.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje