6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha.
6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Predstavljeni triki vam bodo pomagali na poti do uspeha. (Vir slike: HubSpot)

1. Prepoznajte obetavne priložnosti.

Naučite se prepoznati priložnost, ko se pojavi. Nato preučite tveganja in jih primerjajte s potencialnimi koristmi. Priložnosti so lahko obetavne ne glede na to, ali se zanje zanimajo vsi ali nihče. Če nimate konkurence, lahko nemoteno poslujete naprej; če za priložnost vlada veliko zanimanje, pa lahko dokažete, da ste boljši od ostalih ponudnikov.

2. Osredotočite se na dejanja, ne besede.

Dejanja so glasnejša od besed, se glasi znani rek. Vedeti morate, da čudovit poslovni načrt ali predstavitev za vlagatelje ne pomenita veliko, če ne pokažete, da ste sposobni svoje ideje tudi realizirati. Stranke in potrošniki hočejo v praksi videti brezhibno aplikacijo osnovnih vrednot in ciljev vašega podjetja. Na to dejstvo ne pozabite, tudi ko iščete nove zaposlene. Odličen življenjepis ne pomeni nujno odličnega zaposlenega, če ta v praksi ne zna uporabiti in izkoristiti svojih kvalifikacij in sposobnosti.

3. Ohranite jasno vizijo uspeha.

Vizija je lahko uspešno motivacijsko orodje za uspeh. Kako si predstavljate uspeh? Verjetno vaš odgovor ni le »veliko denarja«. Uspeh je lahko dokončan izdelek, ki je naprodaj v trgovini, pokritje začetnih stroškov, doseženo določeno število strank ali vidna sprememba lokalne skupnosti. Da bi vsaka podrobnost v vašem delovanju predstavljala nov korak na poti k zastavljenemu cilju, morate ohraniti jasno vizijo.

4. Nikoli se ne nehajte učiti.

Zavedati se morate, da z nenehnim pridobivanjem novega znanja svojemu podjetju omogočate nadaljnjo rast. Tudi če ste že uspešni na nekem področju, ne pozabite, da imajo vaši tekmeci (tudi manj uspešni) določeno znanje, ki ga morate sami še doseči. Učite se iz izkušenj drugih ljudi – tako iz njihovih dosežkov kot napak. Razširite svoja obzorja in raziščite področja, na katerih lahko izboljšate svoje delovanje.

5. Opravite svoje delo.

Zveni preprosto, kajne? Še sami se ne zavedate, da občasno odlašate z delom, ki bi ga morali opraviti. Preden se začnete ukvarjati s trženjem ali oglaševanjem, morate dejansko zgraditi blagovno znamko. Podobno velja za vse, ki želijo sami opraviti vsako malenkost, namesto da bi se ukvarjali s pomembnimi nalogami. Sami ne morete opraviti vseh nalog, povezanih z nastankom in delovanjem podjetja, zato tiste, ki niso neposredno povezane z razvojem in rastjo, dodelite sodelavcem in zaposlenim.

6. Zaposlite le najboljše.

Vaše podjetje ne more delovati odlično, če zaposleni v njem niso odlični. Poiščite in zaposlite le najboljše kadre, tudi če vam to vzame nekaj več časa – splačalo se vam bo. Ne pozabite tudi na dobrobit svojih zaposlenih. Če od njih pričakujete izjemne rezultate, jim dajte vedeti, da so tega sposobni. Če narava vašega delovanja to omogoča, jim ponudite možnost dela od doma. Občasno jih dodatno nagradite za njihovo požrtvovalnost in prilagodljivost. Zadovoljni zaposleni izkazujejo večjo delovno vnemo in so bolj pripravljeni na sodelovanje in skupinsko delo.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje