6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji
Predstavljeni triki vam bodo pomagali na poti do uspeha. (Vir slike: HubSpot)
1. Prepoznajte obetavne priložnosti.
Naučite se prepoznati priložnost, ko se pojavi. Nato preučite tveganja in jih primerjajte s potencialnimi koristmi. Priložnosti so lahko obetavne ne glede na to, ali se zanje zanimajo vsi ali nihče. Če nimate konkurence, lahko nemoteno poslujete naprej; če za priložnost vlada veliko zanimanje, pa lahko dokažete, da ste boljši od ostalih ponudnikov.
2. Osredotočite se na dejanja, ne besede.
Dejanja so glasnejša od besed, se glasi znani rek. Vedeti morate, da čudovit poslovni načrt ali predstavitev za vlagatelje ne pomenita veliko, če ne pokažete, da ste sposobni svoje ideje tudi realizirati. Stranke in potrošniki hočejo v praksi videti brezhibno aplikacijo osnovnih vrednot in ciljev vašega podjetja. Na to dejstvo ne pozabite, tudi ko iščete nove zaposlene. Odličen življenjepis ne pomeni nujno odličnega zaposlenega, če ta v praksi ne zna uporabiti in izkoristiti svojih kvalifikacij in sposobnosti.
3. Ohranite jasno vizijo uspeha.
Vizija je lahko uspešno motivacijsko orodje za uspeh. Kako si predstavljate uspeh? Verjetno vaš odgovor ni le »veliko denarja«. Uspeh je lahko dokončan izdelek, ki je naprodaj v trgovini, pokritje začetnih stroškov, doseženo določeno število strank ali vidna sprememba lokalne skupnosti. Da bi vsaka podrobnost v vašem delovanju predstavljala nov korak na poti k zastavljenemu cilju, morate ohraniti jasno vizijo.
4. Nikoli se ne nehajte učiti.
Zavedati se morate, da z nenehnim pridobivanjem novega znanja svojemu podjetju omogočate nadaljnjo rast. Tudi če ste že uspešni na nekem področju, ne pozabite, da imajo vaši tekmeci (tudi manj uspešni) določeno znanje, ki ga morate sami še doseči. Učite se iz izkušenj drugih ljudi – tako iz njihovih dosežkov kot napak. Razširite svoja obzorja in raziščite področja, na katerih lahko izboljšate svoje delovanje.
5. Opravite svoje delo.
Zveni preprosto, kajne? Še sami se ne zavedate, da občasno odlašate z delom, ki bi ga morali opraviti. Preden se začnete ukvarjati s trženjem ali oglaševanjem, morate dejansko zgraditi blagovno znamko. Podobno velja za vse, ki želijo sami opraviti vsako malenkost, namesto da bi se ukvarjali s pomembnimi nalogami. Sami ne morete opraviti vseh nalog, povezanih z nastankom in delovanjem podjetja, zato tiste, ki niso neposredno povezane z razvojem in rastjo, dodelite sodelavcem in zaposlenim.
6. Zaposlite le najboljše.
Vaše podjetje ne more delovati odlično, če zaposleni v njem niso odlični. Poiščite in zaposlite le najboljše kadre, tudi če vam to vzame nekaj več časa – splačalo se vam bo. Ne pozabite tudi na dobrobit svojih zaposlenih. Če od njih pričakujete izjemne rezultate, jim dajte vedeti, da so tega sposobni. Če narava vašega delovanja to omogoča, jim ponudite možnost dela od doma. Občasno jih dodatno nagradite za njihovo požrtvovalnost in prilagodljivost. Zadovoljni zaposleni izkazujejo večjo delovno vnemo in so bolj pripravljeni na sodelovanje in skupinsko delo.
Vir: Entrepreneur