Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz Autotech!

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Zavedati se morate, da dober način upravljanja s podjetjem posledično pomeni tudi dober ugled blagovne znamke, hkrati pripomore k pozitivnemu odzivu strank in poskrbi za višjo konkurenčnost vašega podjetja.

Kakšni so konkretni koraki za dosego cilja?

  1. Definirajte identiteto svoje blagovne znamke

Jasno določite svoje temeljne vrednote in kaj predstavlja poslovanje vašega podjetja. Izpostavite, v čem se razlikujete od konkurence. Gradite ugled podjetja na temeljnih vrednotah, za katere se zavzemate.

  1. Spremljajte svojo prisotnost na spletu

Spremljajte spletne odzive o svojem podjetju. Vključite si opozorila in redno spremljajte družbena omrežja, spletne strani in druge platforme, na katerih se pojavlja vaše podjetje. Na srečo obstajajo avtomatizirani sistemi obveščanja, ki vam lahko olajšajo spremljanje dogajanja na spletu.

  1. Pozitivne izkušnje pretvorite v pozitivne ocene

Pozitivni odzivi na spletu so lahko močno orodje za ustvarjanje zaupanja strank in še boljše prezence podjetja na spletu. Spodbujajte svoje stranke, da vam napišejo dobro oceno, sami pa se ažurno odzivajte na komentarje, saj boste tako potrdili, da vam mnenje strank veliko pomeni.

  1. Določite strategijo za obravnavo negativnih komentarjev

V poslu so negativni komentarji neizogibni. Način, kako se odzivate nanje, pa je odločilnega pomena, še posebej za podobo vašega podjetja na spletu. Negativnih ocen nikakor ne smete ignorirati ali se nanje prehitro in jezno odzvati. Osredotočite se na odziv, ki stranki ponuja rešitev problema. Bodite vljudni in profesionalni. Na ta način boste stranki pokazali, da ste pripravljeni narediti dodaten korak, da popravite negativno izkušnjo.

  1. Objavljajte vsebino, ki bo utrdila vašo pozicijo na spletu

Upravljanje s svojim ugledom na spletu je več kot le sledenje vaši blagovni znamki in obravnavanje mnenj. Za resnično oblikovanje in nadzor vaše spletne podobe je ključnega pomena, da ustvarite, delite in promovirate kakovostno vsebino, ki poudarja vašo vrednost in krepi vašo verodostojnost pri strankah.

To vključuje objave v spletnih dnevnikih, članke, videoposnetke in posodobitve družbenih medijev. Vse to potrjuje, da ima vaše podjetje strokovno znanje, vam pa daje avtoriteto v vaši panogi. Pomembne so tudi vse vsebine z informacijami, ki izobražujejo in navdihujejo vašo ciljno publiko.

  1. Dosezite svojo ciljno publiko

Sodelovanje s strankami je bistvenega pomena za ustvarjanje pozitivnega ugleda. Na prvi pogled to pomeni odgovarjanje na komentarje in sporočila na družbenih medijih. Na globlji ravni pa pomeni, da javno pokažete, da cenite prispevek strank in ste pripravljeni sodelovati v pomembnih pogovorih izven procesa javne obravnave strank.

  1. Bodite pristni

Če ste pošteni o svojih izdelkih, storitvah, posodobitvah podjetja in kakršnih koli izzivih, s katerimi se sooča vaše podjetje, to dokazuje vašo pripravljenost, da potrošniki postanejo zaupanja vreden del poti blagovne znamke.

Transparentnost gradi zaupanje in sprejemanje vašega občinstva, stranke pa bodo veliko bolj verjetno podprle vaše podjetje, ko odkrito govorite o tem, kje ste bili, kaj počnete in katere korake nameravate sprejeti.

  1. Pozorno spremljajte svojo konkurenco

Če želite zgraditi strategijo ugleda, ki vas postavlja na vrh, je pomembno, da pozorno spremljate spletno vedenje, interakcije in razpoloženje svojih konkurentov. Razumevanje tega, kar se govori o konkurenci, lahko zagotovi edinstven, koristen vpogled v trende v panogi in v to, kaj stranke iščejo v danem trenutku. Prav tako vam lahko pomaga prepoznati področja, kjer lahko zasenčite konkurenco, kar vam omogoča, da nadgradite in povečate svojo prednost.

  1. Bodite pripravljeni na krizna obdobja

Ne glede na to, kako dobro se odzivate na spletne komentarje, se bo tekom poslovanja pojavilo kakšno krizno obdobje. To je lahko manjši problem glede nezadovoljstva strank ali kaj večjega, kot je npr. odpoklic izdelka, kršitev varovanja podatkov ali kakšna druga težava v odnosih z javnostjo.

Kakor koli boste reagirali, se vedno trudite za to, da zaščitite svoj ugled.

V današnjem času, ko je internet prepoln informacij, je ne le priporočljivo, ampak nujno, da imate trden načrt za izgradnjo pozitivnega spletnega ugleda, saj le-ta v veliki meri vpliva na stranke. Vaš cilj je, da stranke pritegnete in jih tudi obdržite, zato je izgradnja dobrega spletnega ugleda vredna vsakega truda.

Vir: Enterpreneur

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

Delo od doma je za marsikoga hkrati blagoslov in prekletstvo. Neomejen dostop do domačega hladilnika in drugih dobrot, izogib jutranji in popoldanski vožnji v gneči ter možnosti sproščanja na domačem naslonjaču so nekatere izmed prednosti. Kaj pa se zgodi s produktivnostjo? Preberite več >>

Zadovoljni podjetniki praznujejo majhne dosežke

Zadovoljni podjetniki praznujejo majhne dosežke

V svetu start-upov je eden največjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetniki, ne glede na stopnjo njihove uspešnosti, prepoznavanje in vrednotenje svojih dosežkov. To izhaja iz nenehnega podrejanja zastavljenemu cilju. Preberite več >>

Kako in kdaj naj podjetnik poišče pomoč in razširi ekipo?

Kako in kdaj naj podjetnik poišče pomoč in razširi ekipo?

Raziskali smo razloge, ki podjetnika pripeljejo do tega, da razširi svojo ekipo. Prvi korak v to smer je lahko težek in poln skrbi, vendar če se tega pravilno lotimo, bo podjetju prineslo ogromno koristi. Preberite več >>

7 ne tako mehkih veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik

7 ne tako mehkih veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik

Ne glede na to, kakšne tehnične veščine ima podjetnik, vam lahko obvladovanje mehkih veščin, ki so opisane v tem članku, pomaga do uspeha. Naštete veščine so temelj empatije in ustvarjalnosti, ki ju vsi potrebujemo, ko iščemo nove načine za obvladovanje vse bolj zabrisanih meja med osebnim in poklicnim življenjem. Preberite več >>

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Večina podjetnikov se vsakodnevno sooča z resnično zahtevnimi nalogami in le v primeru, da svojo osredotočenost ohranijo na visokem nivoju, naloge tudi uspešno dokončajo. Mobilni telefoni, elektronska pošta in stranke pri tem predstavljajo nepotrebne moteče dejavnike, ki jih je dobro izločiti. Preberite več >>

5 jutranjih ritualov za uspešnejši dan

5 jutranjih ritualov za uspešnejši dan

Veliko podjetnikov se izogiba jutranjim sestankom in svoj delavnik raje prenese v popoldanski ali celo večerni čas. Toda zgodnje vstajanje ni nujno le nadlega - posamezniku lahko prinese pomemben zasebni čas in mu pomaga izboljšati produktivnost skozi celoten dan. Preberite več >>

Napravite močan prvi vtis z odločnim stiskom roke

Napravite močan prvi vtis z odločnim stiskom roke

Le nekaj sekund je potrebnih, da si potencialni poslovni partner, investitor ali potrošnik ustvari mnenje o podjetniku in njegovemu podjetju. Na to, ali bo v prihodnosti prišlo do poslovnega sodelovanja, vpliva več različnih dejavnikov: oblačila, telesna drža in celo stisk rok. Preberite več >>

Kaj morate storiti, da boste postali boljši podjetnik?

Kaj morate storiti, da boste postali boljši podjetnik?

Prav vsak podjetnik sanja o uspehu. Ta je dosegljiv, a ob njegovem doseganju je treba ravnati premišljeno in vztrajno. V nadaljevanju si preberite nekaj napotkov, ki vam bodo dan na dan pomagali pri uresničevanju zastavljenih ciljev. Preberite več >>

Skrivnosti poslovne fleksibilnosti

Skrivnosti poslovne fleksibilnosti

Zagotovite si poslovno fleksibilnost tako, da svoj poslovni model prilagodite novim izzivom in svojim strankam vedno nudite najboljše storitve. V članku opisujemo nekaj načinov, ki jih priporočamo za doseganje večje poslovne fleksibilnosti. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje