Vir slike: Pixabay
Zavedati se morate, da dober način upravljanja s podjetjem posledično pomeni tudi dober ugled blagovne znamke, hkrati pripomore k pozitivnemu odzivu strank in poskrbi za višjo konkurenčnost vašega podjetja.
Kakšni so konkretni koraki za dosego cilja?
-
Definirajte identiteto svoje blagovne znamke
Jasno določite svoje temeljne vrednote in kaj predstavlja poslovanje vašega podjetja. Izpostavite, v čem se razlikujete od konkurence. Gradite ugled podjetja na temeljnih vrednotah, za katere se zavzemate.
-
Spremljajte svojo prisotnost na spletu
Spremljajte spletne odzive o svojem podjetju. Vključite si opozorila in redno spremljajte družbena omrežja, spletne strani in druge platforme, na katerih se pojavlja vaše podjetje. Na srečo obstajajo avtomatizirani sistemi obveščanja, ki vam lahko olajšajo spremljanje dogajanja na spletu.
-
Pozitivne izkušnje pretvorite v pozitivne ocene
Pozitivni odzivi na spletu so lahko močno orodje za ustvarjanje zaupanja strank in še boljše prezence podjetja na spletu. Spodbujajte svoje stranke, da vam napišejo dobro oceno, sami pa se ažurno odzivajte na komentarje, saj boste tako potrdili, da vam mnenje strank veliko pomeni.
-
Določite strategijo za obravnavo negativnih komentarjev
V poslu so negativni komentarji neizogibni. Način, kako se odzivate nanje, pa je odločilnega pomena, še posebej za podobo vašega podjetja na spletu. Negativnih ocen nikakor ne smete ignorirati ali se nanje prehitro in jezno odzvati. Osredotočite se na odziv, ki stranki ponuja rešitev problema. Bodite vljudni in profesionalni. Na ta način boste stranki pokazali, da ste pripravljeni narediti dodaten korak, da popravite negativno izkušnjo.
-
Objavljajte vsebino, ki bo utrdila vašo pozicijo na spletu
Upravljanje s svojim ugledom na spletu je več kot le sledenje vaši blagovni znamki in obravnavanje mnenj. Za resnično oblikovanje in nadzor vaše spletne podobe je ključnega pomena, da ustvarite, delite in promovirate kakovostno vsebino, ki poudarja vašo vrednost in krepi vašo verodostojnost pri strankah.
To vključuje objave v spletnih dnevnikih, članke, videoposnetke in posodobitve družbenih medijev. Vse to potrjuje, da ima vaše podjetje strokovno znanje, vam pa daje avtoriteto v vaši panogi. Pomembne so tudi vse vsebine z informacijami, ki izobražujejo in navdihujejo vašo ciljno publiko.
-
Dosezite svojo ciljno publiko
Sodelovanje s strankami je bistvenega pomena za ustvarjanje pozitivnega ugleda. Na prvi pogled to pomeni odgovarjanje na komentarje in sporočila na družbenih medijih. Na globlji ravni pa pomeni, da javno pokažete, da cenite prispevek strank in ste pripravljeni sodelovati v pomembnih pogovorih izven procesa javne obravnave strank.
-
Bodite pristni
Če ste pošteni o svojih izdelkih, storitvah, posodobitvah podjetja in kakršnih koli izzivih, s katerimi se sooča vaše podjetje, to dokazuje vašo pripravljenost, da potrošniki postanejo zaupanja vreden del poti blagovne znamke.
Transparentnost gradi zaupanje in sprejemanje vašega občinstva, stranke pa bodo veliko bolj verjetno podprle vaše podjetje, ko odkrito govorite o tem, kje ste bili, kaj počnete in katere korake nameravate sprejeti.
-
Pozorno spremljajte svojo konkurenco
Če želite zgraditi strategijo ugleda, ki vas postavlja na vrh, je pomembno, da pozorno spremljate spletno vedenje, interakcije in razpoloženje svojih konkurentov. Razumevanje tega, kar se govori o konkurenci, lahko zagotovi edinstven, koristen vpogled v trende v panogi in v to, kaj stranke iščejo v danem trenutku. Prav tako vam lahko pomaga prepoznati področja, kjer lahko zasenčite konkurenco, kar vam omogoča, da nadgradite in povečate svojo prednost.
-
Bodite pripravljeni na krizna obdobja
Ne glede na to, kako dobro se odzivate na spletne komentarje, se bo tekom poslovanja pojavilo kakšno krizno obdobje. To je lahko manjši problem glede nezadovoljstva strank ali kaj večjega, kot je npr. odpoklic izdelka, kršitev varovanja podatkov ali kakšna druga težava v odnosih z javnostjo.
Kakor koli boste reagirali, se vedno trudite za to, da zaščitite svoj ugled.
V današnjem času, ko je internet prepoln informacij, je ne le priporočljivo, ampak nujno, da imate trden načrt za izgradnjo pozitivnega spletnega ugleda, saj le-ta v veliki meri vpliva na stranke. Vaš cilj je, da stranke pritegnete in jih tudi obdržite, zato je izgradnja dobrega spletnega ugleda vredna vsakega truda.
Vir: Enterpreneur