9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Zavedati se morate, da dober način upravljanja s podjetjem posledično pomeni tudi dober ugled blagovne znamke, hkrati pripomore k pozitivnemu odzivu strank in poskrbi za višjo konkurenčnost vašega podjetja.

Kakšni so konkretni koraki za dosego cilja?

  1. Definirajte identiteto svoje blagovne znamke

Jasno določite svoje temeljne vrednote in kaj predstavlja poslovanje vašega podjetja. Izpostavite, v čem se razlikujete od konkurence. Gradite ugled podjetja na temeljnih vrednotah, za katere se zavzemate.

  1. Spremljajte svojo prisotnost na spletu

Spremljajte spletne odzive o svojem podjetju. Vključite si opozorila in redno spremljajte družbena omrežja, spletne strani in druge platforme, na katerih se pojavlja vaše podjetje. Na srečo obstajajo avtomatizirani sistemi obveščanja, ki vam lahko olajšajo spremljanje dogajanja na spletu.

  1. Pozitivne izkušnje pretvorite v pozitivne ocene

Pozitivni odzivi na spletu so lahko močno orodje za ustvarjanje zaupanja strank in še boljše prezence podjetja na spletu. Spodbujajte svoje stranke, da vam napišejo dobro oceno, sami pa se ažurno odzivajte na komentarje, saj boste tako potrdili, da vam mnenje strank veliko pomeni.

  1. Določite strategijo za obravnavo negativnih komentarjev

V poslu so negativni komentarji neizogibni. Način, kako se odzivate nanje, pa je odločilnega pomena, še posebej za podobo vašega podjetja na spletu. Negativnih ocen nikakor ne smete ignorirati ali se nanje prehitro in jezno odzvati. Osredotočite se na odziv, ki stranki ponuja rešitev problema. Bodite vljudni in profesionalni. Na ta način boste stranki pokazali, da ste pripravljeni narediti dodaten korak, da popravite negativno izkušnjo.

  1. Objavljajte vsebino, ki bo utrdila vašo pozicijo na spletu

Upravljanje s svojim ugledom na spletu je več kot le sledenje vaši blagovni znamki in obravnavanje mnenj. Za resnično oblikovanje in nadzor vaše spletne podobe je ključnega pomena, da ustvarite, delite in promovirate kakovostno vsebino, ki poudarja vašo vrednost in krepi vašo verodostojnost pri strankah.

To vključuje objave v spletnih dnevnikih, članke, videoposnetke in posodobitve družbenih medijev. Vse to potrjuje, da ima vaše podjetje strokovno znanje, vam pa daje avtoriteto v vaši panogi. Pomembne so tudi vse vsebine z informacijami, ki izobražujejo in navdihujejo vašo ciljno publiko.

  1. Dosezite svojo ciljno publiko

Sodelovanje s strankami je bistvenega pomena za ustvarjanje pozitivnega ugleda. Na prvi pogled to pomeni odgovarjanje na komentarje in sporočila na družbenih medijih. Na globlji ravni pa pomeni, da javno pokažete, da cenite prispevek strank in ste pripravljeni sodelovati v pomembnih pogovorih izven procesa javne obravnave strank.

  1. Bodite pristni

Če ste pošteni o svojih izdelkih, storitvah, posodobitvah podjetja in kakršnih koli izzivih, s katerimi se sooča vaše podjetje, to dokazuje vašo pripravljenost, da potrošniki postanejo zaupanja vreden del poti blagovne znamke.

Transparentnost gradi zaupanje in sprejemanje vašega občinstva, stranke pa bodo veliko bolj verjetno podprle vaše podjetje, ko odkrito govorite o tem, kje ste bili, kaj počnete in katere korake nameravate sprejeti.

  1. Pozorno spremljajte svojo konkurenco

Če želite zgraditi strategijo ugleda, ki vas postavlja na vrh, je pomembno, da pozorno spremljate spletno vedenje, interakcije in razpoloženje svojih konkurentov. Razumevanje tega, kar se govori o konkurenci, lahko zagotovi edinstven, koristen vpogled v trende v panogi in v to, kaj stranke iščejo v danem trenutku. Prav tako vam lahko pomaga prepoznati področja, kjer lahko zasenčite konkurenco, kar vam omogoča, da nadgradite in povečate svojo prednost.

  1. Bodite pripravljeni na krizna obdobja

Ne glede na to, kako dobro se odzivate na spletne komentarje, se bo tekom poslovanja pojavilo kakšno krizno obdobje. To je lahko manjši problem glede nezadovoljstva strank ali kaj večjega, kot je npr. odpoklic izdelka, kršitev varovanja podatkov ali kakšna druga težava v odnosih z javnostjo.

Kakor koli boste reagirali, se vedno trudite za to, da zaščitite svoj ugled.

V današnjem času, ko je internet prepoln informacij, je ne le priporočljivo, ampak nujno, da imate trden načrt za izgradnjo pozitivnega spletnega ugleda, saj le-ta v veliki meri vpliva na stranke. Vaš cilj je, da stranke pritegnete in jih tudi obdržite, zato je izgradnja dobrega spletnega ugleda vredna vsakega truda.

Vir: Enterpreneur

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Preberite več >>

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Preberite več >>

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje