9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Preberite si nekaj idej o načinu objavljanja, da pritegnete pozornost na trgu.

  1. Vaše objave in članki v blogu

Če ste na svojem blogu ali drugem spletnem mestu objavili nekaj novega, to delite. Mnogi uporabniki interneta ne poznajo naslova vaše glavne spletne strani, zato so družbeni mediji eden najboljših načinov, da jim omogočite vpogled v nove vsebine na vaši spletni strani. Ne pozabite deliti člankov, ki ste jih napisali za druge ali člankov, v katerih so vas omenjali kot strokovnjaka.

  1. Ponovna objava priljubljene vsebine

Ena od težav z blogi je, da se kakovostna vsebina pogosto pomakne na zadnji del strani, da se naredi prostor za novo vsebino. Bralce lahko spomnimo na odlične informacije, ki so še vedno uporabne in so bile že objavljene v preteklosti.

Ena od možnosti je, da preverite svojo analitiko in ugotovite, kateri članki so najbolj priljubljeni. Druga možnost je uporaba kakšnega od tehnoloških vmesnikov, ki bo samodejno delil staro vsebino na družbenih omrežjih. Nekatera orodja ponujajo celo razporejanje, ki vam pomaga ponovno objaviti staro vsebino.

  1. Novice in trendi v vaši panogi

Delite informacije »vplivnežev«, strokovnjakov, ki jim ljudje sledijo in jim prisluhnejo. Vplivneži dobro poznajo svojo panogo, ker so na tekočem z dogajanjem in to delijo z drugimi. Skupna raba informacij, ki jih posredujejo drugi, vam ne pokaže le, da ste na tekočem z dogajanjem, ampak vam lahko pomaga pri vzpostavljanju povezave z vplivneži in celo, da se sami uveljavite kot vplivnež. Če imate bloge in druge vire, ki jih berete, delite dobre informacije in vire, ki so zanimivi za vaš trg. V primeru, da imate težave pri iskanju dobrih člankov, uporabite kakšno od orodij za opozorila, ki vas bo obvestilo o novicah v povezavi z izbrano vsebino.

  1. Drugi viri družbenih medijev

Verjetno ste prisotni na več kot enem omrežju družbenih medijev, zato razmislite o delitvi svojih profilov na drugih spletnih mestih. Na primer, delite svojo Facebook stran ali skupino za oboževalce na Twitterju.

  1. Prijava na obvestila

Čeprav ne želite, da se vse vaše objave nanašajo na nakup ali prijavo na nekaj, ne škodi, če občasno objavite informacije o e-poštnem glasilu. Ni treba, da napišete: »Prijavite se na moje novice.« Namesto tega promovirajte vsebino, ki jo ponujate, brezplačno pod pogojem prijave na obveščanje.

  1. Stvari, ki jih imate radi

Če vam je všeč knjiga, izdelek ali storitev, ki jo uporabljate in v njej uživate, zakaj je ne bi delili s svojimi sledilci? Uporabite lahko celo pridruženo povezavo ali oglas, če je to v vašem interesu. Ali pa, če ste napisali oceno izdelka, jo delite.

Druge stvari, ki jih lahko delite in so vam všeč, so strategije ali nasveti, ki bi vam lahko pomagali na trgu. Na primer, v primeru da imate domače podjetje, povezano z zdravjem in dobrim počutjem, lahko objavite nasvet za razporeditev časa za vsakodnevno vadbo.

  1. Vpogled v vaše življenje

Mnogi vaši sledilci bodo radovedni o vašem dnevu ali sistemih in procesih, ki jih uporabljate. Socialni mediji so odličen način za izmenjavo zakulisnih informacij o vašem podjetju. Razmislite o uporabi fotografij, da pokažete, kako je biti in delati to, kar počnete. Ali še bolje, posnemite kratek video.

  1. Motivacija in navdih

Nekateri vplivneži na družbenih omrežjih delijo številne navdihujoče citate. Enako lahko storite tudi vi za svoje sledilce. Lahko preprosto objavite besedilo ali s pomočjo oblikovalnih orodij ustvarite grafiko svojega navdihujočega nasveta ali citata.

  1. Zabavna vsebina

Ni pravila, ki pravi, da se s svojo ciljno publiko ne morete malo zabavati. Kadar koli lahko nasmejete svoj trg ali imate močan pozitiven občutek, boste običajno povečali sodelovanje in promet na svojem spletnem mestu.

Socialni mediji so fantastičen način za dosego vaše ciljne publike, vendar lahko traja nekaj časa, da se vzpostavi uspešen način komunikacije. Te ideje vam lahko pomagajo pri načrtovanju. Uporabljate lahko tudi številne digitalne pripomočke, ki so zasnovani posebej za to, da vam prihranijo čas in naredijo vaše objave bolj privlačne, saj jim bodo tako ljudje še raje sledili.

 

Vir: www.thebalancesmb.com

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Preberite več >>

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Preberite več >>

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje