Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Spletni gigant Amazon predstavlja vir priložnosti in zaslužkov podjetij po celem svetu, sedaj pa je prodaja preko njihove platforme končno na voljo tudi slovenskim podjetnikom.  
amazon v sloveniji

Amazon Europe je od 19.2.2020 končno na voljo tudi slovenskim podjetjem. (Vir slike: Pixabay)

Spomnimo, da Slovencem do pred kratkim prodaja preko Amazona ni bila omogočena. To je povzročilo, da so se podjetja posluževala predvsem uporabe posrednikov ali ustanavljanja novih podjetij v državah, kjer so lahko poslovali preko njihove platforme. Čakanja je končno konec, saj z 19. februarjem tudi slovenska podjetja lahko svoje proizvode prodajajo preko platforme Amazone Europe.

Zakaj je bil za slovenske podjetnike evropski Amazon zaprt?

Na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) so v zvezi s tem povedali, da je bilo v preteklosti poslovanje preko Amazona sicer mogoče tudi za Slovence. Zaradi zakonodaje o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma pa so nam leta 2017 pri spletnem gigantu zaradi zadržkov o skladnosti poslovanja s to zakonodajo prodajne aktivnosti na njihovi platformi onemogočil. Problem je po njihovem mnenju predstavljala predvsem skladnost delovanja podjetja Amazon Europe, registriranega v Luksemburgu, s slovensko zakonodajo, ki ureja preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma.

Pozivi slovenskih podjetij končno uslišani

Po vedno glasnejših pozivih s strani slovenskih podjetij, da se zadeva uredi, je MGRT v sodelovanju z drugimi institucijami, predvsem z uradom za preprečevanje pranja denarja in Evropsko komisijo z Amazonom doseglo dogovor. Po tesnem sodelovanju z njihovimi predstavniki so končno uspeli omogočiti, da je Amazon Europe za poslovanje na voljo tudi slovenskim podjetjem. Pogajanja so sicer trajala zadnji dve leti, v tem času pa so uspeli pripraviti tehnične prilagoditve spletnega poslovanja, s katerim so zadostili zakonodaji o preprečevanju pranja denarja in se tako izognili morebitnim neskladnostim.

Predstavniki MGRT so v izjavi za javnost sporočili, da so v zadnjih mesecih intenzivno delali na tem, da bi se slovenskim podjetjem čimprej omogočilo poslovanje preko spletne platforme Amazon Europe. Potrebne tehnične rešitve naj bi sicer bile implementirane že novembra lanskega leta, pa se je postopek zaradi vzpostavitve boljše uporabniške izkušnje za sodelujoča podjetja nekoliko zavlekel.

Z omogočenim poslovanjem preko Amazona se slovenskim podjetjem odpirajo številne nove priložnosti za lansiranje njihovih proizvodov, saj spletni gigant predstavlja največji spletni prodajni kanal na svetu in tako ponuja izjemne možnosti za zaslužek.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje