Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Spletni gigant Amazon predstavlja vir priložnosti in zaslužkov podjetij po celem svetu, sedaj pa je prodaja preko njihove platforme končno na voljo tudi slovenskim podjetnikom.  
amazon v sloveniji

Amazon Europe je od 19.2.2020 končno na voljo tudi slovenskim podjetjem. (Vir slike: Pixabay)

Spomnimo, da Slovencem do pred kratkim prodaja preko Amazona ni bila omogočena. To je povzročilo, da so se podjetja posluževala predvsem uporabe posrednikov ali ustanavljanja novih podjetij v državah, kjer so lahko poslovali preko njihove platforme. Čakanja je končno konec, saj z 19. februarjem tudi slovenska podjetja lahko svoje proizvode prodajajo preko platforme Amazone Europe.

Zakaj je bil za slovenske podjetnike evropski Amazon zaprt?

Na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) so v zvezi s tem povedali, da je bilo v preteklosti poslovanje preko Amazona sicer mogoče tudi za Slovence. Zaradi zakonodaje o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma pa so nam leta 2017 pri spletnem gigantu zaradi zadržkov o skladnosti poslovanja s to zakonodajo prodajne aktivnosti na njihovi platformi onemogočil. Problem je po njihovem mnenju predstavljala predvsem skladnost delovanja podjetja Amazon Europe, registriranega v Luksemburgu, s slovensko zakonodajo, ki ureja preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma.

Pozivi slovenskih podjetij končno uslišani

Po vedno glasnejših pozivih s strani slovenskih podjetij, da se zadeva uredi, je MGRT v sodelovanju z drugimi institucijami, predvsem z uradom za preprečevanje pranja denarja in Evropsko komisijo z Amazonom doseglo dogovor. Po tesnem sodelovanju z njihovimi predstavniki so končno uspeli omogočiti, da je Amazon Europe za poslovanje na voljo tudi slovenskim podjetjem. Pogajanja so sicer trajala zadnji dve leti, v tem času pa so uspeli pripraviti tehnične prilagoditve spletnega poslovanja, s katerim so zadostili zakonodaji o preprečevanju pranja denarja in se tako izognili morebitnim neskladnostim.

Predstavniki MGRT so v izjavi za javnost sporočili, da so v zadnjih mesecih intenzivno delali na tem, da bi se slovenskim podjetjem čimprej omogočilo poslovanje preko spletne platforme Amazon Europe. Potrebne tehnične rešitve naj bi sicer bile implementirane že novembra lanskega leta, pa se je postopek zaradi vzpostavitve boljše uporabniške izkušnje za sodelujoča podjetja nekoliko zavlekel.

Z omogočenim poslovanjem preko Amazona se slovenskim podjetjem odpirajo številne nove priložnosti za lansiranje njihovih proizvodov, saj spletni gigant predstavlja največji spletni prodajni kanal na svetu in tako ponuja izjemne možnosti za zaslužek.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje