Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola.
google-chrome

Google z novo različico brskalnika Chrome 68 opozarja na nešifrirane spletne strani (foto: Pixabay.com)

Z julijem 2018 Google predstavlja novo različico brskalnika Chrome 68. Spletni velikan je razvijalce spletnih strani že dlje časa spodbujal k prehodu na varen spletni protokol HTTPS, ki bo upraviteljem spletnih strani in spletnih trgovin še naprej omogočal varno delo.

Tematiko varnega spletnega protokola HTTPS boste lahko podrobno spoznali na delavnici Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! Več informacij >>

Od 24.julija z novo različico

Nova različica spletnega brskalnika je izšla v torek, 24.7.2018. Spletne strani, ki nimajo podpore varnega HTTPS protokola in še vedno uporabljajo spletni protokol HTTP, označuje kot “Not secure” oz “ne varne.”

Z zlorabo do osebnih podatkov strank

Google želi na ta način dodatno opozarjati na spletne strani, ki še vedno ne uporabljajo varnega protokola za zaščito izmenjave podatkov med strežnikom, računalnikom in brskalnikom uporabnika. Z zlorabo HTTP protokola lahko napadalec preko lažne spletne strani pridobi osebne podatke uporabnika in mu s tem povzroči škodo.

spletne-trgovine-chrome

Spletni trgovci morajo poskrbeti za ustrezno spletno varnost svojih kupcev (foto: Pixabay.com)

Protokol HTTPS zahteva uporabo digitalnega potrdila, s katero upravljalec spletne strani zagotovi istovetnost spletne strani. S tem napadalcu prepreči prestrezanje podatkov z uporabnikovega brskalnika.

Spletni trgovci morajo ukrepati

Google je z raziskavo potrdil, da je tretjina spletnega prometa preko brskalnika Chrome še vedno nezaščitena. Z dodatnimi opozorili skušajo promovirati varnejši protokol. Obiskovalci bodo spletne strani, na katerih bo vidno opozorilo “Not secure”, bržkone hitro zapustili. Spletni trgovci lahko na ta način izgubijo veliko potencialnih kupcev, zato jim strokovnjaki svetujejo, da svoje spletne strani šifrirajo s HTTPS protokolom. Chrome 68 naj bi obenem zagotovil hitrejše delovanje in osveževanje strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

»Digitalizacija je praktično bistvo našega poslovnega modela«

Podjetje Ceneje, pod okriljem katerega deluje tudi blagovna znamka Shopper's Mind, se je prek kratkim uvrstilo med finaliste za nagrado marketinška odličnost leta 2018, ki so jih podelili na Slovenski marketinški konferenci. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z mag. Darkom Dujičem, direktorjem podjetja Ceneje d.o.o. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje