Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola.
google-chrome

Google z novo različico brskalnika Chrome 68 opozarja na nešifrirane spletne strani (foto: Pixabay.com)

Z julijem 2018 Google predstavlja novo različico brskalnika Chrome 68. Spletni velikan je razvijalce spletnih strani že dlje časa spodbujal k prehodu na varen spletni protokol HTTPS, ki bo upraviteljem spletnih strani in spletnih trgovin še naprej omogočal varno delo.

Tematiko varnega spletnega protokola HTTPS boste lahko podrobno spoznali na delavnici Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! Več informacij >>

Od 24.julija z novo različico

Nova različica spletnega brskalnika je izšla v torek, 24.7.2018. Spletne strani, ki nimajo podpore varnega HTTPS protokola in še vedno uporabljajo spletni protokol HTTP, označuje kot “Not secure” oz “ne varne.”

Z zlorabo do osebnih podatkov strank

Google želi na ta način dodatno opozarjati na spletne strani, ki še vedno ne uporabljajo varnega protokola za zaščito izmenjave podatkov med strežnikom, računalnikom in brskalnikom uporabnika. Z zlorabo HTTP protokola lahko napadalec preko lažne spletne strani pridobi osebne podatke uporabnika in mu s tem povzroči škodo.

spletne-trgovine-chrome

Spletni trgovci morajo poskrbeti za ustrezno spletno varnost svojih kupcev (foto: Pixabay.com)

Protokol HTTPS zahteva uporabo digitalnega potrdila, s katero upravljalec spletne strani zagotovi istovetnost spletne strani. S tem napadalcu prepreči prestrezanje podatkov z uporabnikovega brskalnika.

Spletni trgovci morajo ukrepati

Google je z raziskavo potrdil, da je tretjina spletnega prometa preko brskalnika Chrome še vedno nezaščitena. Z dodatnimi opozorili skušajo promovirati varnejši protokol. Obiskovalci bodo spletne strani, na katerih bo vidno opozorilo “Not secure”, bržkone hitro zapustili. Spletni trgovci lahko na ta način izgubijo veliko potencialnih kupcev, zato jim strokovnjaki svetujejo, da svoje spletne strani šifrirajo s HTTPS protokolom. Chrome 68 naj bi obenem zagotovil hitrejše delovanje in osveževanje strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje