Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.
Decembrske novosti na Facebooku

Facebook tudi v decembru predstavlja novosti. (Vir slike: Pixabay)

1. Dvostranski oglasi za več izdelkov

Facebook bo v kratkem uporabnikom ponudil možnost oblikovanja dvostranskih oglasov, kar pomeni več prostora za oglaševanje več izdelkov. Po besedah predstavnikov podjetja takšen pristop spodbuja vizualno odkrivanje, saj omogoča oglaševalcem, da svoji ciljni publiki predstavijo do 50 izdelkov.

Delovanje novega formata oglasov

Novi format oglasov združi glavno fotografijo oziroma video s fotografijami povezanih izdelkov. Ko bo uporabnik kliknil na oglas, se bo pojavila še druga stran oglasa z dodatnimi izdelki. Ko bo uporabnik kliknil še enkrat, ga bo povezava vodila do spletne strani trgovca, kjer bo lahko kupil predstavljene izdelke.

Vir slike: AdEspresso.

Če vas zanima tudi oglaševanje na Instagramu, lahko preizkusite tudi novo funkcijo na tej platformi za deljenje fotografij. Facebook v sodelovanju z različnimi trgovci namreč testira označevanje izdelkov na fotografijah. Oglaševalci tako lahko na fotografiji na Instagramu označijo izdelke in jim dodajo ceno – tako naj bi privabili več kupcev. Nova funkcija bo profile podjetij in blagovnih znamk na Instagramu spremenila v dizajnerske kataloge, zaradi česar bo Instagram še bolj priljubljena platforma za ogledovanje izdelkov in nakupovanje izdelkov priznanih blagovnih znamk.

Vir slike: AdEspresso.

Trenutno še vedno poteka testiranje dvostranskih oglasov, zato jih Facebook še ni ponudil vsem uporabnikom. Že sedaj pa lahko razmišljate o tem, kako boste novi format čim bolje izkoristili.

2. Aplikacija Pages Manager

Ste vedeli, da obstaja aplikacija za upravljanje z vašo Facebook stranjo? Aplikacija Pages Manager je na voljo uporabnikom operacijskih sistemom iOS in Android, z njo pa lahko ustvarjate strani na Facebooku in z njimi upravljate kjerkoli in kadarkoli.

Kako deluje aplikacija Pages Manager

  • Naložite brezplačno aplikacijo.
  • Objavljajte novice, fotografije in videe ter odgovarjajte na komentarje na svoji strani.
  • Pošiljajte in odgovarjajte na sporočila.
  • Prejemajte obvestila o aktivnosti na strani, nasvetih in opomnikih.
  • Pregledujte vpoglede ter upravljajte z nastavitvami in vlogami.

Zveni precej koristno, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

Poleg tega je Facebook predstavil tudi novo funkcijo univerzalnega nabiralnika za prejeta sporočila. Novost bo pomagala uporabnikom upravljati s sporočili s Facebooka, Instagrama in Messengerja v okviru aplikacije Facebook Pages.

Tako vam je zdaj za vse tri profile vaše blagovne znamke na voljo enotna storitev, s pomočjo katere boste vedeli, kaj se dogaja na vseh treh platformah ob vsakem času: komentarji, ocene, neposredna sporočila … Tudi odgovarjanje strankam je tako olajšano, saj vam ni treba upravljati s tremi profili naenkrat.

3. Boj proti neresničnim novicam

V zadnjem času se v medijih veliko govori o spletnih straneh, ki širijo neresnične, izmišljene novice. Veliko takšnih strani je zelo priljubljenih na družabnih omrežjih, svojo priljubljenost pa uspešno unovčujejo pri oglaševalcih.

Novembra je Facebook spremenil svoje poslovanje, tako da pri oglaševanju ne sodeluje več s spletnimi stranmi in mobilnimi aplikacijami, ki razširjajo neresnične novice. Podoben korak so naredili tudi pri Googlu.

Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Facebookove ekipe bodo tako nadzorovale objavljanje vsebin in zagotavljale, da se bodo novičarske spletne strani držale načela objektivnosti. Spletne strani z izmišljenimi novicami tako ne bodo več del Facebookove oglaševalske mreže.

Za oglaševalce to predstavlja pomembno spremembo, saj nihče ne želi, da bi se njegovi oglasi prikazovali na spletnih straneh z neresničnimi novicami. Še posebej to velja za znane in ugledne blagovne znamke. Z odstranitvijo takšnih spletnih strani iz svoje oglaševalske mreže vam Facebook tako zagotavlja, da se bodo vaši oglasi pojavljali le na kvalitetnih spletnih straneh, ki objavljajo odlične članke in preverjene vsebine.

4. Praznično oglaševanje – ni še prepozno!

Raziskave kažejo, da oglaševalci za digitalno oglaševanje vsako leto porabijo več sredstev, kar še posebej velja za praznični čas. Tudi pri nas je vedno bolj priljubljen t. i. črni petek (angl. black Friday), dan po ameriškem zahvalnem dnevu, ko vedno več trgovcev (tudi spletnih) potrošnikom ponuja izjemne popuste.

Za oglaševalce so izjemno pomembni tudi decembrski prazniki. Čeprav se hitro približujemo novemu letu in so kupci darila za svoje najbližje večinoma že nakupili, še vedno ni prepozno. Če načrtujete t. i. last minute oglaševalske akcije, naj vam bodo v pomoč naslednji nasveti:

  • Načrtujte kampanjo za prepoznavnost blagovne znamke – tako boste spodbudili zanimanje za svoje izdelke.
  • Izkoristite možnosti, ki jih ponujata Instagram in Facebook.
  • Uporabite mobilno oglaševanje, če želite doseči potrošnike, ki nimajo časa brskati po spletu.
  • Optimizirajte svojo kampanjo, da ne boste porabili preveč sredstev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje