Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.
Decembrske novosti na Facebooku

Facebook tudi v decembru predstavlja novosti. (Vir slike: Pixabay)

1. Dvostranski oglasi za več izdelkov

Facebook bo v kratkem uporabnikom ponudil možnost oblikovanja dvostranskih oglasov, kar pomeni več prostora za oglaševanje več izdelkov. Po besedah predstavnikov podjetja takšen pristop spodbuja vizualno odkrivanje, saj omogoča oglaševalcem, da svoji ciljni publiki predstavijo do 50 izdelkov.

Delovanje novega formata oglasov

Novi format oglasov združi glavno fotografijo oziroma video s fotografijami povezanih izdelkov. Ko bo uporabnik kliknil na oglas, se bo pojavila še druga stran oglasa z dodatnimi izdelki. Ko bo uporabnik kliknil še enkrat, ga bo povezava vodila do spletne strani trgovca, kjer bo lahko kupil predstavljene izdelke.

Vir slike: AdEspresso.

Če vas zanima tudi oglaševanje na Instagramu, lahko preizkusite tudi novo funkcijo na tej platformi za deljenje fotografij. Facebook v sodelovanju z različnimi trgovci namreč testira označevanje izdelkov na fotografijah. Oglaševalci tako lahko na fotografiji na Instagramu označijo izdelke in jim dodajo ceno – tako naj bi privabili več kupcev. Nova funkcija bo profile podjetij in blagovnih znamk na Instagramu spremenila v dizajnerske kataloge, zaradi česar bo Instagram še bolj priljubljena platforma za ogledovanje izdelkov in nakupovanje izdelkov priznanih blagovnih znamk.

Vir slike: AdEspresso.

Trenutno še vedno poteka testiranje dvostranskih oglasov, zato jih Facebook še ni ponudil vsem uporabnikom. Že sedaj pa lahko razmišljate o tem, kako boste novi format čim bolje izkoristili.

2. Aplikacija Pages Manager

Ste vedeli, da obstaja aplikacija za upravljanje z vašo Facebook stranjo? Aplikacija Pages Manager je na voljo uporabnikom operacijskih sistemom iOS in Android, z njo pa lahko ustvarjate strani na Facebooku in z njimi upravljate kjerkoli in kadarkoli.

Kako deluje aplikacija Pages Manager

  • Naložite brezplačno aplikacijo.
  • Objavljajte novice, fotografije in videe ter odgovarjajte na komentarje na svoji strani.
  • Pošiljajte in odgovarjajte na sporočila.
  • Prejemajte obvestila o aktivnosti na strani, nasvetih in opomnikih.
  • Pregledujte vpoglede ter upravljajte z nastavitvami in vlogami.

Zveni precej koristno, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

Poleg tega je Facebook predstavil tudi novo funkcijo univerzalnega nabiralnika za prejeta sporočila. Novost bo pomagala uporabnikom upravljati s sporočili s Facebooka, Instagrama in Messengerja v okviru aplikacije Facebook Pages.

Tako vam je zdaj za vse tri profile vaše blagovne znamke na voljo enotna storitev, s pomočjo katere boste vedeli, kaj se dogaja na vseh treh platformah ob vsakem času: komentarji, ocene, neposredna sporočila … Tudi odgovarjanje strankam je tako olajšano, saj vam ni treba upravljati s tremi profili naenkrat.

3. Boj proti neresničnim novicam

V zadnjem času se v medijih veliko govori o spletnih straneh, ki širijo neresnične, izmišljene novice. Veliko takšnih strani je zelo priljubljenih na družabnih omrežjih, svojo priljubljenost pa uspešno unovčujejo pri oglaševalcih.

Novembra je Facebook spremenil svoje poslovanje, tako da pri oglaševanju ne sodeluje več s spletnimi stranmi in mobilnimi aplikacijami, ki razširjajo neresnične novice. Podoben korak so naredili tudi pri Googlu.

Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Facebookove ekipe bodo tako nadzorovale objavljanje vsebin in zagotavljale, da se bodo novičarske spletne strani držale načela objektivnosti. Spletne strani z izmišljenimi novicami tako ne bodo več del Facebookove oglaševalske mreže.

Za oglaševalce to predstavlja pomembno spremembo, saj nihče ne želi, da bi se njegovi oglasi prikazovali na spletnih straneh z neresničnimi novicami. Še posebej to velja za znane in ugledne blagovne znamke. Z odstranitvijo takšnih spletnih strani iz svoje oglaševalske mreže vam Facebook tako zagotavlja, da se bodo vaši oglasi pojavljali le na kvalitetnih spletnih straneh, ki objavljajo odlične članke in preverjene vsebine.

4. Praznično oglaševanje – ni še prepozno!

Raziskave kažejo, da oglaševalci za digitalno oglaševanje vsako leto porabijo več sredstev, kar še posebej velja za praznični čas. Tudi pri nas je vedno bolj priljubljen t. i. črni petek (angl. black Friday), dan po ameriškem zahvalnem dnevu, ko vedno več trgovcev (tudi spletnih) potrošnikom ponuja izjemne popuste.

Za oglaševalce so izjemno pomembni tudi decembrski prazniki. Čeprav se hitro približujemo novemu letu in so kupci darila za svoje najbližje večinoma že nakupili, še vedno ni prepozno. Če načrtujete t. i. last minute oglaševalske akcije, naj vam bodo v pomoč naslednji nasveti:

  • Načrtujte kampanjo za prepoznavnost blagovne znamke – tako boste spodbudili zanimanje za svoje izdelke.
  • Izkoristite možnosti, ki jih ponujata Instagram in Facebook.
  • Uporabite mobilno oglaševanje, če želite doseči potrošnike, ki nimajo časa brskati po spletu.
  • Optimizirajte svojo kampanjo, da ne boste porabili preveč sredstev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Facebook preizkuša oglase v video posnetkih

Facebook preizkuša oglase v video posnetkih

V podjetju Facebook so pred kratkim razkrili, da preizkušajo oglasne premore, ki prekinejo video posnetke na družabnem omrežju. Ustvarjalcem naj bi po njihovih napovedih ostalo 55 odstotkov zaslužka, Facebook pa bi obdržal 45 odstotkov. Se bo spremenil način ustvarjanja videov? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje