
Facebook tudi v decembru predstavlja novosti. (Vir slike: Pixabay)
1. Dvostranski oglasi za več izdelkov
Facebook bo v kratkem uporabnikom ponudil možnost oblikovanja dvostranskih oglasov, kar pomeni več prostora za oglaševanje več izdelkov. Po besedah predstavnikov podjetja takšen pristop spodbuja vizualno odkrivanje, saj omogoča oglaševalcem, da svoji ciljni publiki predstavijo do 50 izdelkov.
Delovanje novega formata oglasov
Novi format oglasov združi glavno fotografijo oziroma video s fotografijami povezanih izdelkov. Ko bo uporabnik kliknil na oglas, se bo pojavila še druga stran oglasa z dodatnimi izdelki. Ko bo uporabnik kliknil še enkrat, ga bo povezava vodila do spletne strani trgovca, kjer bo lahko kupil predstavljene izdelke.
Vir slike: AdEspresso.
Če vas zanima tudi oglaševanje na Instagramu, lahko preizkusite tudi novo funkcijo na tej platformi za deljenje fotografij. Facebook v sodelovanju z različnimi trgovci namreč testira označevanje izdelkov na fotografijah. Oglaševalci tako lahko na fotografiji na Instagramu označijo izdelke in jim dodajo ceno – tako naj bi privabili več kupcev. Nova funkcija bo profile podjetij in blagovnih znamk na Instagramu spremenila v dizajnerske kataloge, zaradi česar bo Instagram še bolj priljubljena platforma za ogledovanje izdelkov in nakupovanje izdelkov priznanih blagovnih znamk.
Vir slike: AdEspresso.
Trenutno še vedno poteka testiranje dvostranskih oglasov, zato jih Facebook še ni ponudil vsem uporabnikom. Že sedaj pa lahko razmišljate o tem, kako boste novi format čim bolje izkoristili.
2. Aplikacija Pages Manager
Ste vedeli, da obstaja aplikacija za upravljanje z vašo Facebook stranjo? Aplikacija Pages Manager je na voljo uporabnikom operacijskih sistemom iOS in Android, z njo pa lahko ustvarjate strani na Facebooku in z njimi upravljate kjerkoli in kadarkoli.
Kako deluje aplikacija Pages Manager
- Naložite brezplačno aplikacijo.
- Objavljajte novice, fotografije in videe ter odgovarjajte na komentarje na svoji strani.
- Pošiljajte in odgovarjajte na sporočila.
- Prejemajte obvestila o aktivnosti na strani, nasvetih in opomnikih.
- Pregledujte vpoglede ter upravljajte z nastavitvami in vlogami.
Zveni precej koristno, kajne?
Vir slike: AdEspresso.
Poleg tega je Facebook predstavil tudi novo funkcijo univerzalnega nabiralnika za prejeta sporočila. Novost bo pomagala uporabnikom upravljati s sporočili s Facebooka, Instagrama in Messengerja v okviru aplikacije Facebook Pages.
Tako vam je zdaj za vse tri profile vaše blagovne znamke na voljo enotna storitev, s pomočjo katere boste vedeli, kaj se dogaja na vseh treh platformah ob vsakem času: komentarji, ocene, neposredna sporočila … Tudi odgovarjanje strankam je tako olajšano, saj vam ni treba upravljati s tremi profili naenkrat.
3. Boj proti neresničnim novicam
V zadnjem času se v medijih veliko govori o spletnih straneh, ki širijo neresnične, izmišljene novice. Veliko takšnih strani je zelo priljubljenih na družabnih omrežjih, svojo priljubljenost pa uspešno unovčujejo pri oglaševalcih.
Novembra je Facebook spremenil svoje poslovanje, tako da pri oglaševanju ne sodeluje več s spletnimi stranmi in mobilnimi aplikacijami, ki razširjajo neresnične novice. Podoben korak so naredili tudi pri Googlu.
Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku
Facebookove ekipe bodo tako nadzorovale objavljanje vsebin in zagotavljale, da se bodo novičarske spletne strani držale načela objektivnosti. Spletne strani z izmišljenimi novicami tako ne bodo več del Facebookove oglaševalske mreže.
Za oglaševalce to predstavlja pomembno spremembo, saj nihče ne želi, da bi se njegovi oglasi prikazovali na spletnih straneh z neresničnimi novicami. Še posebej to velja za znane in ugledne blagovne znamke. Z odstranitvijo takšnih spletnih strani iz svoje oglaševalske mreže vam Facebook tako zagotavlja, da se bodo vaši oglasi pojavljali le na kvalitetnih spletnih straneh, ki objavljajo odlične članke in preverjene vsebine.
4. Praznično oglaševanje – ni še prepozno!
Raziskave kažejo, da oglaševalci za digitalno oglaševanje vsako leto porabijo več sredstev, kar še posebej velja za praznični čas. Tudi pri nas je vedno bolj priljubljen t. i. črni petek (angl. black Friday), dan po ameriškem zahvalnem dnevu, ko vedno več trgovcev (tudi spletnih) potrošnikom ponuja izjemne popuste.
Za oglaševalce so izjemno pomembni tudi decembrski prazniki. Čeprav se hitro približujemo novemu letu in so kupci darila za svoje najbližje večinoma že nakupili, še vedno ni prepozno. Če načrtujete t. i. last minute oglaševalske akcije, naj vam bodo v pomoč naslednji nasveti:
- Načrtujte kampanjo za prepoznavnost blagovne znamke – tako boste spodbudili zanimanje za svoje izdelke.
- Izkoristite možnosti, ki jih ponujata Instagram in Facebook.
- Uporabite mobilno oglaševanje, če želite doseči potrošnike, ki nimajo časa brskati po spletu.
- Optimizirajte svojo kampanjo, da ne boste porabili preveč sredstev.
Vir: AdEspresso