Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.
Decembrske novosti na Facebooku

Facebook tudi v decembru predstavlja novosti. (Vir slike: Pixabay)

1. Dvostranski oglasi za več izdelkov

Facebook bo v kratkem uporabnikom ponudil možnost oblikovanja dvostranskih oglasov, kar pomeni več prostora za oglaševanje več izdelkov. Po besedah predstavnikov podjetja takšen pristop spodbuja vizualno odkrivanje, saj omogoča oglaševalcem, da svoji ciljni publiki predstavijo do 50 izdelkov.

Delovanje novega formata oglasov

Novi format oglasov združi glavno fotografijo oziroma video s fotografijami povezanih izdelkov. Ko bo uporabnik kliknil na oglas, se bo pojavila še druga stran oglasa z dodatnimi izdelki. Ko bo uporabnik kliknil še enkrat, ga bo povezava vodila do spletne strani trgovca, kjer bo lahko kupil predstavljene izdelke.

Vir slike: AdEspresso.

Če vas zanima tudi oglaševanje na Instagramu, lahko preizkusite tudi novo funkcijo na tej platformi za deljenje fotografij. Facebook v sodelovanju z različnimi trgovci namreč testira označevanje izdelkov na fotografijah. Oglaševalci tako lahko na fotografiji na Instagramu označijo izdelke in jim dodajo ceno – tako naj bi privabili več kupcev. Nova funkcija bo profile podjetij in blagovnih znamk na Instagramu spremenila v dizajnerske kataloge, zaradi česar bo Instagram še bolj priljubljena platforma za ogledovanje izdelkov in nakupovanje izdelkov priznanih blagovnih znamk.

Vir slike: AdEspresso.

Trenutno še vedno poteka testiranje dvostranskih oglasov, zato jih Facebook še ni ponudil vsem uporabnikom. Že sedaj pa lahko razmišljate o tem, kako boste novi format čim bolje izkoristili.

2. Aplikacija Pages Manager

Ste vedeli, da obstaja aplikacija za upravljanje z vašo Facebook stranjo? Aplikacija Pages Manager je na voljo uporabnikom operacijskih sistemom iOS in Android, z njo pa lahko ustvarjate strani na Facebooku in z njimi upravljate kjerkoli in kadarkoli.

Kako deluje aplikacija Pages Manager

  • Naložite brezplačno aplikacijo.
  • Objavljajte novice, fotografije in videe ter odgovarjajte na komentarje na svoji strani.
  • Pošiljajte in odgovarjajte na sporočila.
  • Prejemajte obvestila o aktivnosti na strani, nasvetih in opomnikih.
  • Pregledujte vpoglede ter upravljajte z nastavitvami in vlogami.

Zveni precej koristno, kajne?

Vir slike: AdEspresso.

Poleg tega je Facebook predstavil tudi novo funkcijo univerzalnega nabiralnika za prejeta sporočila. Novost bo pomagala uporabnikom upravljati s sporočili s Facebooka, Instagrama in Messengerja v okviru aplikacije Facebook Pages.

Tako vam je zdaj za vse tri profile vaše blagovne znamke na voljo enotna storitev, s pomočjo katere boste vedeli, kaj se dogaja na vseh treh platformah ob vsakem času: komentarji, ocene, neposredna sporočila … Tudi odgovarjanje strankam je tako olajšano, saj vam ni treba upravljati s tremi profili naenkrat.

3. Boj proti neresničnim novicam

V zadnjem času se v medijih veliko govori o spletnih straneh, ki širijo neresnične, izmišljene novice. Veliko takšnih strani je zelo priljubljenih na družabnih omrežjih, svojo priljubljenost pa uspešno unovčujejo pri oglaševalcih.

Novembra je Facebook spremenil svoje poslovanje, tako da pri oglaševanju ne sodeluje več s spletnimi stranmi in mobilnimi aplikacijami, ki razširjajo neresnične novice. Podoben korak so naredili tudi pri Googlu.

Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Facebookove ekipe bodo tako nadzorovale objavljanje vsebin in zagotavljale, da se bodo novičarske spletne strani držale načela objektivnosti. Spletne strani z izmišljenimi novicami tako ne bodo več del Facebookove oglaševalske mreže.

Za oglaševalce to predstavlja pomembno spremembo, saj nihče ne želi, da bi se njegovi oglasi prikazovali na spletnih straneh z neresničnimi novicami. Še posebej to velja za znane in ugledne blagovne znamke. Z odstranitvijo takšnih spletnih strani iz svoje oglaševalske mreže vam Facebook tako zagotavlja, da se bodo vaši oglasi pojavljali le na kvalitetnih spletnih straneh, ki objavljajo odlične članke in preverjene vsebine.

4. Praznično oglaševanje – ni še prepozno!

Raziskave kažejo, da oglaševalci za digitalno oglaševanje vsako leto porabijo več sredstev, kar še posebej velja za praznični čas. Tudi pri nas je vedno bolj priljubljen t. i. črni petek (angl. black Friday), dan po ameriškem zahvalnem dnevu, ko vedno več trgovcev (tudi spletnih) potrošnikom ponuja izjemne popuste.

Za oglaševalce so izjemno pomembni tudi decembrski prazniki. Čeprav se hitro približujemo novemu letu in so kupci darila za svoje najbližje večinoma že nakupili, še vedno ni prepozno. Če načrtujete t. i. last minute oglaševalske akcije, naj vam bodo v pomoč naslednji nasveti:

  • Načrtujte kampanjo za prepoznavnost blagovne znamke – tako boste spodbudili zanimanje za svoje izdelke.
  • Izkoristite možnosti, ki jih ponujata Instagram in Facebook.
  • Uporabite mobilno oglaševanje, če želite doseči potrošnike, ki nimajo časa brskati po spletu.
  • Optimizirajte svojo kampanjo, da ne boste porabili preveč sredstev.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje