Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to?
Cena Facebook oglaševanja je višja kot včasih (Vir: Pixabay)

Cena Facebook oglaševanja je višja kot včasih (Vir: Pixabay)

Študija »Q4 earning report« je pokazala, da so se Facebooku v zadnjem letu na račun Facebook oglaševanja prihodki na uporabnika povečali za 30 %. Kljub temu se čedalje več oglaševalcev odloča za tovrstne plačljive oglase.

Razloga za povečane prihodke Facebooka na račun oglaševanja bi lahko bila dva: povečano število oglasov ali višja cena na en tak oglas. Izkazalo se je, da se je cena Facebook oglasov dvignila. Zakaj je temu tako? Razlog bi lahko bil v tem, da je Facebook izboljšal mehanizme za prikazovanje oglasov publiki s tistimi lastnostmi in interesi, ki bi jih neka tematika najverjetneje zanimala. Ciljno oglaševanje je tako postalo učinkovitejše.

Čas, ki ga povprečen Američan preživi na Facebooku

V sklopu neke raziskave je bilo ocenjeno, da je v letu 2018 povprečen odrasel Američan preživel na Facebooku le 6,5 % časa, ki ga sicer posveti rabi elektronskih naprav na dan. Prav tako je bilo ocenjeno, da je v lanskem letu povprečni Američan preživel na Instagramu 2,4 % tega časa. Podatke o Instagramu dodajamo, ker se Facebook oglasi prikazujejo tudi tam. Tako vidimo, da je bil v letu 2018 povprečen odrasel Američan izpostavljen Facebook oglasom le 9 % časa, ki ga posveti uporabi elektronskih naprav.

Ugotovimo lahko, da so se prihodki Facebooka na račun tovrstnih oglasov precej povečali. Medtem pa število ogledov teh oglasov ostaja na konstantni ravni. To je še posebej opazno na mobilnih telefonih. Tam se namreč prikazuje večina takih oglasov. Za vsako uro, ki jo Američan preživi na Facebooku prek mobilnega telefona, so prihodki Facebooka na račun oglaševanja znašali 0,73 dolarja, kar je okoli 35 % več kot leto poprej.

Posebnosti oglaševanja na Facebooku

Kljub dejanskemu trendu obiskanosti Facebooka se tega družabnega omrežja drži sloves, da na njem uporabniki preživijo velik delež svojega časa. Prav zato se za tovrstno oglaševanje odločijo številna podjetja, ki si želijo, da bi njihov oglas videlo čim večje število ljudi.

Težko je primerjati vsebine na drugih spletnih straneh s tistimi, ki so vidne na Facebooku. Je pa za Facebook značilno, da se tu v pretežni meri nahajajo vsebine, ki jih objavijo uporabniki sami. Tematike so, tako kot uporabniki, zelo raznovrstne. To pa je s strani oglaševalcev precej nezaželeno. Obstaja tudi precejšnja verjetnost, da so objave neresnične oziroma, da gre za prevare. To pa lahko vpliva tudi na skeptičnost uporabnikov do oglasov, ki se prikazujejo na tovrstnem družabnem omrežju.

Vir: emarketer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje