Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to?
Cena Facebook oglaševanja je višja kot včasih (Vir: Pixabay)

Cena Facebook oglaševanja je višja kot včasih (Vir: Pixabay)

Študija »Q4 earning report« je pokazala, da so se Facebooku v zadnjem letu na račun Facebook oglaševanja prihodki na uporabnika povečali za 30 %. Kljub temu se čedalje več oglaševalcev odloča za tovrstne plačljive oglase.

Razloga za povečane prihodke Facebooka na račun oglaševanja bi lahko bila dva: povečano število oglasov ali višja cena na en tak oglas. Izkazalo se je, da se je cena Facebook oglasov dvignila. Zakaj je temu tako? Razlog bi lahko bil v tem, da je Facebook izboljšal mehanizme za prikazovanje oglasov publiki s tistimi lastnostmi in interesi, ki bi jih neka tematika najverjetneje zanimala. Ciljno oglaševanje je tako postalo učinkovitejše.

Čas, ki ga povprečen Američan preživi na Facebooku

V sklopu neke raziskave je bilo ocenjeno, da je v letu 2018 povprečen odrasel Američan preživel na Facebooku le 6,5 % časa, ki ga sicer posveti rabi elektronskih naprav na dan. Prav tako je bilo ocenjeno, da je v lanskem letu povprečni Američan preživel na Instagramu 2,4 % tega časa. Podatke o Instagramu dodajamo, ker se Facebook oglasi prikazujejo tudi tam. Tako vidimo, da je bil v letu 2018 povprečen odrasel Američan izpostavljen Facebook oglasom le 9 % časa, ki ga posveti uporabi elektronskih naprav.

Ugotovimo lahko, da so se prihodki Facebooka na račun tovrstnih oglasov precej povečali. Medtem pa število ogledov teh oglasov ostaja na konstantni ravni. To je še posebej opazno na mobilnih telefonih. Tam se namreč prikazuje večina takih oglasov. Za vsako uro, ki jo Američan preživi na Facebooku prek mobilnega telefona, so prihodki Facebooka na račun oglaševanja znašali 0,73 dolarja, kar je okoli 35 % več kot leto poprej.

Posebnosti oglaševanja na Facebooku

Kljub dejanskemu trendu obiskanosti Facebooka se tega družabnega omrežja drži sloves, da na njem uporabniki preživijo velik delež svojega časa. Prav zato se za tovrstno oglaševanje odločijo številna podjetja, ki si želijo, da bi njihov oglas videlo čim večje število ljudi.

Težko je primerjati vsebine na drugih spletnih straneh s tistimi, ki so vidne na Facebooku. Je pa za Facebook značilno, da se tu v pretežni meri nahajajo vsebine, ki jih objavijo uporabniki sami. Tematike so, tako kot uporabniki, zelo raznovrstne. To pa je s strani oglaševalcev precej nezaželeno. Obstaja tudi precejšnja verjetnost, da so objave neresnične oziroma, da gre za prevare. To pa lahko vpliva tudi na skeptičnost uporabnikov do oglasov, ki se prikazujejo na tovrstnem družabnem omrežju.

Vir: emarketer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje