Digitalna asistentka, ki nam bo pomagala pri nakupih

Facebook Messenger bo v naslednjih mesecih dobil novost – svojo lastno digitalno asistentko, katere ime je trenutno Moneypenny (takšno ime sicer nosi tudi lik tajnice Jamesa Bonda). Kdaj bo novost na voljo in koliko nas bo udarila po žepu?
Digitalna asistentka, ki nam bo pomagala pri nakupih

Moneypenny je tudi lik tajnice v filmih Jamesa Bonda (Vir slike: YouTube).

Medtem ko se podobni sistemi Appla, Googla in Microsofta osredotočajo na produktivnost, storitev, integrirano v Facebook Messenger, katere interno ime je trenutno Moneypenny, v prihodnosti pa bi lahko dobila novo ime, omogoča izpraševanje pravih ljudi za potrebe raziskovanja in nakupovanja produktov in storitev. Uporabnikom naj bi, po zdaj znanih podatkih, pomagala tudi pri nekaterih drugih opravilih, a je Facebook glede funkcionalnosti še precej skrivnosten. Mimogrede, številni tuji mediji Moneypenny označujejo kot odgovor Facebooka na Applovo Siri.

Faza: interno testiranje

Facebook storitev trenutno testira interno, okoli katere se vrti precej neznank. Tako je še nejasno, katere možnosti bo ponujala storitev in kako bo Facebook razreševal vprašanja, so zapisali pri The Information. Na prvi pogled se storitev zdi precej podobna storitvi Magic ali pa Operator, ki uporabniku omogoča, da piše osebi, kaj potrebuje.

Neznanka na neznanko

Tovrstni startupi storitev zaračunajo; za Facebookovo novost pa je za zdaj še nejasno, ali bo svojim 700 milijonom uporabnikom Messengerja novost tudi zaračunala. Facebook Messenger sicer v ZDA velja za številko ena med aplikacijami za klepet, kar bi posledično lahko pomenilo, da bo Facebook ustvaril nov, velik kanal, ki bo povezoval podjetja in potrošnike.

Vzporedno še razvoj sistema za dostavo?

Obenem ni jasno tudi, kateri uporabniki bodo novost lahko preizkusili, najverjetneje bomo Slovenci še nekaj časa za to prikrajšani, niti ne, kdaj bo na voljo. Neznanko predstavlja tudi dostava naročil, nekateri namigujejo, da bi Facebook lahko vzporedno razvil svoj sistem.

Facebook že dolgo ni le družbeno omrežje

Facebook je skozi leta postal precej več kot le družbeno omrežje. Skupaj s Twitterjem sta po ugotovitvah raziskovalnega centra Pew postala omrežja, ki ju odrasli Američani uporabljajo za sledenje aktualnim dogodkom. Še dve leti nazaj je bilo stanje popolnoma drugačno. V te namene je Facebook in Twitter uporabljala le slaba polovica populacije odraslih Američanov, danes ta delež znaša 63 odstotkov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje