Digitalna asistentka, ki nam bo pomagala pri nakupih
Moneypenny je tudi lik tajnice v filmih Jamesa Bonda (Vir slike: YouTube).
Medtem ko se podobni sistemi Appla, Googla in Microsofta osredotočajo na produktivnost, storitev, integrirano v Facebook Messenger, katere interno ime je trenutno Moneypenny, v prihodnosti pa bi lahko dobila novo ime, omogoča izpraševanje pravih ljudi za potrebe raziskovanja in nakupovanja produktov in storitev. Uporabnikom naj bi, po zdaj znanih podatkih, pomagala tudi pri nekaterih drugih opravilih, a je Facebook glede funkcionalnosti še precej skrivnosten. Mimogrede, številni tuji mediji Moneypenny označujejo kot odgovor Facebooka na Applovo Siri.
Faza: interno testiranje
Facebook storitev trenutno testira interno, okoli katere se vrti precej neznank. Tako je še nejasno, katere možnosti bo ponujala storitev in kako bo Facebook razreševal vprašanja, so zapisali pri The Information. Na prvi pogled se storitev zdi precej podobna storitvi Magic ali pa Operator, ki uporabniku omogoča, da piše osebi, kaj potrebuje.
Neznanka na neznanko
Tovrstni startupi storitev zaračunajo; za Facebookovo novost pa je za zdaj še nejasno, ali bo svojim 700 milijonom uporabnikom Messengerja novost tudi zaračunala. Facebook Messenger sicer v ZDA velja za številko ena med aplikacijami za klepet, kar bi posledično lahko pomenilo, da bo Facebook ustvaril nov, velik kanal, ki bo povezoval podjetja in potrošnike.
Vzporedno še razvoj sistema za dostavo?
Obenem ni jasno tudi, kateri uporabniki bodo novost lahko preizkusili, najverjetneje bomo Slovenci še nekaj časa za to prikrajšani, niti ne, kdaj bo na voljo. Neznanko predstavlja tudi dostava naročil, nekateri namigujejo, da bi Facebook lahko vzporedno razvil svoj sistem.
Facebook že dolgo ni le družbeno omrežje
Facebook je skozi leta postal precej več kot le družbeno omrežje. Skupaj s Twitterjem sta po ugotovitvah raziskovalnega centra Pew postala omrežja, ki ju odrasli Američani uporabljajo za sledenje aktualnim dogodkom. Še dve leti nazaj je bilo stanje popolnoma drugačno. V te namene je Facebook in Twitter uporabljala le slaba polovica populacije odraslih Američanov, danes ta delež znaša 63 odstotkov.