KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče

Na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! v organizaciji Zavoda mladi podjetnik je bilo veliko govora o tem, na kakšen način lahko slovenska podjetja uspejo v tujini.
MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-21-fabjan-vene-nvholders-melansek-lavtar

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče poudarjajo uspešni podjetniki (foto: Jernej Kokol)

Kako se spopasti s cenenimi kopijami izdelka?

Nik Vene iz NV Holders je razkril, da se je hitro soočil s poceni kopijami svojega izdelka na trgu. “Veliko delamo na brandingu in kvaliteti, tako da kupci vedo, da smo najbolj kakovosten produkt na trgu,” je dejal Vene. V zadnjem času ogromno časa posveča digitalnemu marketingu, ki prinaša rezultate. Največji “boom” je bil prisoten ob prvi aktivni Kickstarter kampanji, v zadnjem obdobju pa k dobri prodaji veliko prispeva sodelovanje z Amazonom.

w-holder

W-Holder je prvi produkt podjetja NV Holders namenjen lepšemu spolu (foto: NV Holders)

Podjetje NV Holders skoraj 99 odstotkov svojih proizvodov proda v tujino, saj se je Nik Vene že ob ustanovitvi podjetja zavedal, da je baza kupcev v Sloveniji premajhna. “Slovenci so nas poklicali šele, ko so za nas izvedeli v medijih. Veliko prej so nas opazili v tujini,” pravi Vene, ki si v naslednjih petih letih želi odpreti tudi fizično trgovino. Podjetja ne namerava prodati, saj uživa v svetu podjetništva.

Premalo premišljena strategija je lahko usodna

Mali junaki so že s prvimi izdajami naredili odličen rezultat in posledično je bilo potrebno okrepiti ekipo, ki sedaj šteje že 30 ljudi. Že dva meseca aktivno delujejo v Združenih državah Amerike, kjer je konkurenca ogromna, zato v preboj na ameriški trg vlagajo ogromno truda. Melanšek je omenil, da se Slovenci veliko ubadamo z razvojem, a premalo pomena posvečamo prodaji. Pogum je dobrodošel pri vlaganju v razvoj in kadre. V prvih treh letih so svoje knjige prodajali zgolj v Sloveniji in preizkusili določene zadeve, ki si jih v tujini ne bi mogli privoščiti.

MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-18-fabjan-vene-nvholders-melansek-lavtar

Naskok na tuje trge mora biti zelo premišljen (foto: Jernej Kokol)

“V Sloveniji smo za televizijsko kampanjo porabili 40 tisoč evrov, v Nemčiji s tem zneskom ne bi mogli storiti nič,” je realen Melanšek. Prvi naskok na avstrijski trg se Malim junakom ni posrečil, saj so se ga lotili premalo premišljeno. Podobne napake si niso privoščili v Nemčiji in z uspehom na tamkajšnjem trgu so se jim odprla vrata tudi v Avstriji. Poslovanje jim je olajšala investicija poslovnega angela. “Investitor ti da dodaten pogum in sproščenosti, tako da lahko uživaš v poslu,” meni Melanšek.

Ni enostavnega recepta za uspeh podjetja

Dr. Mark Pleško iz podjetja Cosylab d.d. je razkril da veliko start-upov hitro propade. “V podjetništvu na žalost ni enostavnega recepta za uspeh,” meni dr. Pleško. Vsako podjetje ima svoj poslovni model. Slovenija je majhna regija znotraj Evropske unije in trg EU je naš domači trg. Že v štartu je potrebno ciljati na večji trg in se izogibati lokalni usmerjenosti. Če Slovenci izvažamo, pomeni da prodajamo na Kitajsko ali v arabske države, saj je EU naše dvorišče.

MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-27_Fotor

Mladi podjetniki so na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! dobili veliko koristnih nasvetov (foto: Jernej Kokol)

Z Američani je zelo zahtevno sklepati posle

Miha Lavtar iz podjetja Optiweb je dodal, da za večino podjetij Slovenija v neki fazi postane premajhna. V primeru Optiweba so preko strank in dobrih povezav prišli do določenih poslovnih priložnosti v tujini. “Ogromno Američanov ima zveze z Balkanom in na ta način so se podjetju odprla določena vrata. Američani so odlični prodajalci, zato je zelo zahtevno sklepati posle z njimi,” je za zaključek panela poudaril Lavtar.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Zdravstveni napotki pri delu z računalnikom

Zdravstveni napotki pri delu z računalnikom

Čedalje več dela se opravlja s pomočjo računalnika. To za zaposlene pomeni, da vse več ur na dan preživijo pred zasloni, kar lahko zelo negativno vpliva na zdravje. Kako si lahko posameznik pomaga pri tem, da bi bile posledice takega dela kar najmanjše? Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

Lastnosti ljudi z visoko stopnjo čustvene inteligentnosti

Lastnosti ljudi z visoko stopnjo čustvene inteligentnosti

Ste se kdaj spraševali, zakaj so nekateri ljudje izjemno uspešni tako v zasebnem kot v poklicnem življenju? Morda so visoko čustveno inteligentni. Če vas zanima, kaj je čustvena inteligentnost in kako jo razvijati, berite naprej. Preberite več >>

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Strokovnjak odgovarja: Kako do mednarodne blagovne znamke?

Strokovnjak odgovarja: Kako do mednarodne blagovne znamke?

Na nas se je pred kratkim z vprašanjem obrnil podjetnik, ki že nekaj časa pod izbranim imenom trži svoje izdelke. Ker namerava prodajo usmeriti tudi na tuje trge, želi pred tem zavarovati svoje interese in v ta namen registrirati znamko. Zanimalo ga je predvsem, kako do mednarodne znamke. Preberite več >>

Oznake: