EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče

Na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! v organizaciji Zavoda mladi podjetnik je bilo veliko govora o tem, na kakšen način lahko slovenska podjetja uspejo v tujini.
MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-21-fabjan-vene-nvholders-melansek-lavtar

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče poudarjajo uspešni podjetniki (foto: Jernej Kokol)

Kako se spopasti s cenenimi kopijami izdelka?

Nik Vene iz NV Holders je razkril, da se je hitro soočil s poceni kopijami svojega izdelka na trgu. “Veliko delamo na brandingu in kvaliteti, tako da kupci vedo, da smo najbolj kakovosten produkt na trgu,” je dejal Vene. V zadnjem času ogromno časa posveča digitalnemu marketingu, ki prinaša rezultate. Največji “boom” je bil prisoten ob prvi aktivni Kickstarter kampanji, v zadnjem obdobju pa k dobri prodaji veliko prispeva sodelovanje z Amazonom.

w-holder

W-Holder je prvi produkt podjetja NV Holders namenjen lepšemu spolu (foto: NV Holders)

Podjetje NV Holders skoraj 99 odstotkov svojih proizvodov proda v tujino, saj se je Nik Vene že ob ustanovitvi podjetja zavedal, da je baza kupcev v Sloveniji premajhna. “Slovenci so nas poklicali šele, ko so za nas izvedeli v medijih. Veliko prej so nas opazili v tujini,” pravi Vene, ki si v naslednjih petih letih želi odpreti tudi fizično trgovino. Podjetja ne namerava prodati, saj uživa v svetu podjetništva.

Premalo premišljena strategija je lahko usodna

Mali junaki so že s prvimi izdajami naredili odličen rezultat in posledično je bilo potrebno okrepiti ekipo, ki sedaj šteje že 30 ljudi. Že dva meseca aktivno delujejo v Združenih državah Amerike, kjer je konkurenca ogromna, zato v preboj na ameriški trg vlagajo ogromno truda. Melanšek je omenil, da se Slovenci veliko ubadamo z razvojem, a premalo pomena posvečamo prodaji. Pogum je dobrodošel pri vlaganju v razvoj in kadre. V prvih treh letih so svoje knjige prodajali zgolj v Sloveniji in preizkusili določene zadeve, ki si jih v tujini ne bi mogli privoščiti.

MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-18-fabjan-vene-nvholders-melansek-lavtar

Naskok na tuje trge mora biti zelo premišljen (foto: Jernej Kokol)

“V Sloveniji smo za televizijsko kampanjo porabili 40 tisoč evrov, v Nemčiji s tem zneskom ne bi mogli storiti nič,” je realen Melanšek. Prvi naskok na avstrijski trg se Malim junakom ni posrečil, saj so se ga lotili premalo premišljeno. Podobne napake si niso privoščili v Nemčiji in z uspehom na tamkajšnjem trgu so se jim odprla vrata tudi v Avstriji. Poslovanje jim je olajšala investicija poslovnega angela. “Investitor ti da dodaten pogum in sproščenosti, tako da lahko uživaš v poslu,” meni Melanšek.

Ni enostavnega recepta za uspeh podjetja

Dr. Mark Pleško iz podjetja Cosylab d.d. je razkril da veliko start-upov hitro propade. “V podjetništvu na žalost ni enostavnega recepta za uspeh,” meni dr. Pleško. Vsako podjetje ima svoj poslovni model. Slovenija je majhna regija znotraj Evropske unije in trg EU je naš domači trg. Že v štartu je potrebno ciljati na večji trg in se izogibati lokalni usmerjenosti. Če Slovenci izvažamo, pomeni da prodajamo na Kitajsko ali v arabske države, saj je EU naše dvorišče.

MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-27_Fotor

Mladi podjetniki so na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! dobili veliko koristnih nasvetov (foto: Jernej Kokol)

Z Američani je zelo zahtevno sklepati posle

Miha Lavtar iz podjetja Optiweb je dodal, da za večino podjetij Slovenija v neki fazi postane premajhna. V primeru Optiweba so preko strank in dobrih povezav prišli do določenih poslovnih priložnosti v tujini. “Ogromno Američanov ima zveze z Balkanom in na ta način so se podjetju odprla določena vrata. Američani so odlični prodajalci, zato je zelo zahtevno sklepati posle z njimi,” je za zaključek panela poudaril Lavtar.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Vodstvo vpliva na klimo v celotnem podjetju, ta pa določa počutje in delovanje zaposlenih. Kako lahko z določenim načinom vodenja izboljšate poslovne rezultate in zakaj se tradicionalni način vodenja v današnjih časih ne obnese več? Preberite več >>

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Da bi lahko uspešno vodili podjetje, je nujno, da znate iz zaposlenih izvabiti njihove najboljše lastnosti in potenciale. Pri tem je ključno, da spoznate, kako zaposlene motivirati, navdušiti in jih pripraviti do tega, da vam bodo sledili. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje