Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Facebook je znova odprl denarnico in kupil startup FacioMetrics, ki omogoča tehnologijo prepoznave obraza. Podrobnosti nakupa niso znane, je pa jasno, da je ta poteza povezana z željo po premagovanju Snapchata.
Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Mark Zuckerberg ima neporavnane račune z Evanom Spieglom (Vir slike: YouTube).

FacioMetrics se ukvarja z razvojem orodij, ki so sposobna razumeti obrazno mimiko in podatke iz video vsebin. »Način, kako ljudje delijo vsebine in komunicirajo med seboj se spreminja. Možnosti, kot so maske in drugi vizualni učinki, jim omogočajo izražanje na zabavne in kreativne načine,« sporočajo iz Facebooka.

Ekipa FacioMetrics jim bo pomagala razviti še več zabavnih učinkov, ki jih bodo lahko vnesli v video vsebine in fotografije ter tako ustvarili še bolj zanimive izkušnje na Facebooku, je prepričana ekipa Facebooka.

Nakup FacioMetrics ni naključen, saj je Facebook pred tedni predstavil nove filtre, ki spominjajo na tiste, ki jih lahko uporabljamo v aplikaciji Prisma.

Na letošnji konferenci WSJD Live je Chris Cox, odgovoren za razvoj produktov v podjetju, predstavil novo aplikacijo, s katero je možno oblikovati fotografije v stilu velikanov, kot je Rembrandt. Aplikacija je trenutno še v fazi prototipa.

Video v živo postaja v zadnjem času vse bolj pomemben. Boj med spletnimi vplivneži in oblikovalci vsebin dosega nov nivo. A omogočanje prenosa v živo je nekaj, nekaj drugega pa je ponuditi možnost raziskovanja prenosa v živo. In to je tudi mesto, kjer si FacioMetrics in Facebook obetata sodelovanje.

Facebook je s tem še obogatil svojo kolekcijo nakupov. Oculus VR divizija mu daje nov zalet v virtualno resničnost, kot tudi startup Face.com, ki ga je kupil pred štirimi leti. Tehnologiji Oculusa in FacioMetrics, ki si s Facebookom obeta doseg ljudi po celem svetu, bi lahko dali razvijalcem nove možnosti pri razvoju bolj realističnih izkušenj in odzivov uporabnikov.

Neporavnani računi med Zuckerbergom in Spieglom

Lahko bi rekli, da ima Facebook neporavnane račune s Snapchatom. Mark Zuckerberg je leta 2013 neuspešno snubil Evana Spiegla k prodaji Snapchata. Zuckerberg mu je ponudil vsaj dve milijardi dolarjev, a ga je mladi Spiegel zavrnil. Poteza, ki se je takrat zdela malce nenavadna, se je izkazala vendarle za dobro odločitev.  

Snapchat se pripravlja na IPO

Podjetje je ravno v teh dneh vložilo dokumentacijo za svojo prvo ponudbo delnic. Na borzo naj bi vstopil marca prihodnje leto, ko si želijo zbrati okoli štiri milijarde dolarjev. To bi pomenilo, da bi vlagatelji njegovo vrednost ocenili na med 25 in 35 milijard dolarjev, s čimer bi prišlo do največjega tehnološkega IPO-ja v ZDA po letu 2014 (takrat je na borzo vstopila Alibaba).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje