
Facebook pritegne vse manj najstnikov (Vir slike: YouTube).
Zadnji podatki kažejo, da je odstotek med ameriškimi najstniki, starimi od 13 do 17 let, ki uporabljajo Facebook, glede na leto 2013 ponovno upadel. Leta 2014 je bil delež ameriških najstnikov, ki so uporabljali Facebook, 88-odstotni, leto prej 94-odstotni, leta 2012 pa 95-odstotni.
Zanimanje za družbena omrežja je, a ne za Facebook
A to ne pomeni, da najstnike v splošnem družbena omrežja ne zanimajo več, temveč da se preusmerjajo na druga omrežja. Na primer, v istem obdobju je zanimanje za Twitter v isti starostni skupini narastlo. Delež teh je v enem letu zrastel za dva odstotka, razkriva raziskava Frank N. Magid Associates.
Facebook upad zanimanja najstnikov ne skrbi več
Že lani je Menlo Park, podjetje iz Kalifornije, opozorilo, da najstniki ne uporabljajo Facebooka tako pogosto kot prej. Facebook se je sprva z izvlečki raziskav, ki so kazali podoben trend, precej ukvarjal, nato pa opustil skrb. Morda tudi zato, ker je njegova baza res impresivna.
Facebookov uporabnik je precej star
Facebook in njegovo aplikacijo za klepet uporablja več ljudi in pogosteje kot katerokoli konkurenčno aplikacijo, a je njegova baza uporabnikov precej starejša. Več kot polovica (55 odstotkov) uporabnikov aplikacije Facebook Messenger je mlajših od 37 let. Če mislite, da je ta odstotek visok, naj vam za primerjavo povemo, da je kar 86 odstotkov uporabnikov Snapchata mlajših od 37 let. Precejšnja razlika mar ne? Morda je bil to tudi razlog, zakaj si je lani Facebook zaželel Snapchat. Slednji je več kot 3-milijardno ponudbo zavrnil.
Pinterest je bolj zabaven
Zakaj vse manj najstnikov uporablja Facebook? V ospredju sta nezaupanje in manjša varnost. A po drugi strani je enako zatrdilo še več uporabnikov za Pinterest, ki vztrajno pridobiva vedno več uporabnikov. Opisali so ga kot zabavno omrežje, in sicer so se s to trditvijo strinjali kar štirje od desetih, za Facebook sta tako trdila komaj dva od desetih.
Facebook krpa luknjo z nakupi drugih omrežij
A Facebookove lovke sežejo daleč naokoli. Tako v zadnjem času vse bolj pridobiva na veljavi Instagram, ki ga je Facebook kupil leta 2012 za manj kot milijardo dolarjev. Njegova vrednost je od takrat precej narastla, saj je danes vreden že več kot 35 milijard dolarjev in velja za enega najhitreje rastočih družbenih omrežij. Instagram je izredno priljubljen med mladimi uporabniki.
Instagram je celo bolj privlačen od Twitterja, tudi njegovi uporabniki so bolj anganižirani, prav tako ima hitrejšo rast v številu uporabnikov. Vrednost Instagrama bo zagotovo tudi v prihodnje rastla, saj je to omrežje komaj zdaj naredilo prvi korak k oglaševanju. Mnogi so prepričani, da bodo blagovne znamke prepoznale, kako učinkovit kanal predstavlja.