Facebook, najstniki te zapuščajo!

Facebook pritegne vse manj najstnikov (Vir slike: YouTube).

Facebook, najstniki te zapuščajo!

Že nekaj časa se je govorilo, da Facebook med najstniki ni več tisto, kar je bil pred leti. Facebook z vidika števila uporabnikov res da še ostaja prvi med družbenimi omrežji, a med najstniki od leta 2012 izgublja zanimanje.
Facebook, najstniki te zapuščajo!

Facebook pritegne vse manj najstnikov (Vir slike: YouTube).

Zadnji podatki kažejo, da je odstotek med ameriškimi najstniki, starimi od 13 do 17 let, ki uporabljajo Facebook, glede na leto 2013 ponovno upadel. Leta 2014 je bil delež ameriških najstnikov, ki so uporabljali Facebook, 88-odstotni, leto prej 94-odstotni, leta 2012 pa 95-odstotni.

Zanimanje za družbena omrežja je, a ne za Facebook

A to ne pomeni, da najstnike v splošnem družbena omrežja ne zanimajo več, temveč da se preusmerjajo na druga omrežja. Na primer, v istem obdobju je zanimanje za Twitter v isti starostni skupini narastlo. Delež teh je v enem letu zrastel za dva odstotka, razkriva raziskava Frank N. Magid Associates.

Facebook upad zanimanja najstnikov ne skrbi več

Že lani je Menlo Park, podjetje iz Kalifornije, opozorilo, da najstniki ne uporabljajo Facebooka tako pogosto kot prej. Facebook se je sprva z izvlečki raziskav, ki so kazali podoben trend, precej ukvarjal, nato pa opustil skrb. Morda tudi zato, ker je njegova baza res impresivna.

Facebookov uporabnik je precej star

Facebook in njegovo aplikacijo za klepet uporablja več ljudi in pogosteje kot katerokoli konkurenčno aplikacijo, a je njegova baza uporabnikov precej starejša. Več kot polovica (55 odstotkov) uporabnikov aplikacije Facebook Messenger je mlajših od 37 let. Če mislite, da je ta odstotek visok, naj vam za primerjavo povemo, da je kar 86 odstotkov uporabnikov Snapchata mlajših od 37 let. Precejšnja razlika mar ne? Morda je bil to tudi razlog, zakaj si je lani Facebook zaželel Snapchat. Slednji je več kot 3-milijardno ponudbo zavrnil.

 Pinterest je bolj zabaven

Zakaj vse manj najstnikov uporablja Facebook? V ospredju sta nezaupanje in manjša varnost. A po drugi strani je enako zatrdilo še več uporabnikov za Pinterest, ki vztrajno pridobiva vedno več uporabnikov. Opisali so ga kot zabavno omrežje, in sicer so se s to trditvijo strinjali kar štirje od desetih, za Facebook sta tako trdila komaj dva od desetih.

Facebook krpa luknjo z nakupi drugih omrežij

A Facebookove lovke sežejo daleč naokoli. Tako v zadnjem času vse bolj pridobiva na veljavi Instagram, ki ga je Facebook kupil leta 2012 za manj kot milijardo dolarjev. Njegova vrednost je od takrat precej narastla, saj je danes vreden že več kot 35 milijard dolarjev in velja za enega najhitreje rastočih družbenih omrežij. Instagram je izredno priljubljen med mladimi uporabniki.

Instagram je celo bolj privlačen od Twitterja, tudi njegovi uporabniki so bolj anganižirani, prav tako ima hitrejšo rast v številu uporabnikov. Vrednost Instagrama bo zagotovo tudi v prihodnje rastla, saj je to omrežje komaj zdaj naredilo prvi korak k oglaševanju. Mnogi so prepričani, da bodo blagovne znamke prepoznale, kako učinkovit kanal predstavlja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki