Instagram ima že več kot pol milijarde uporabnikov

Instagram ima že več kot 500 milijonov uporabnikov (Vir slike: Pixabay.com)

Instagram ima že več kot pol milijarde uporabnikov

Hitro rastoče družabno omrežje Instagram je pravkar preseglo nov mejnik: uporablja ga že preko 500 milijonov uporabnikov, od tega jih je kar dve tretjini - 300 milijonov - takšnih, ki to spletno storitev uporabljajo vsakodnevno.
Instagram ima že več kot pol milijarde uporabnikov

Instagram ima že več kot 500 milijonov uporabnikov (Vir slike: Pixabay.com)

Le devet mesecev je bilo potrebnih, da se je številka uporabnikov Instagrama povečala za sto milijonov. Septembra lani so namreč na tem družabnem omrežju praznovali mejnik 400 milijonov uporabnikov, tokrat pa sporočajo, da si je njihovo aplikacijo na svoje mobilne naprave prenesel že pol milijardti uporabnik. 

Instagram je izredno priljubljen med mladimi uporabniki

Med uporabniki najdemo predvsem mlajšo generacijo – mladostnike, stare med 18 in 34 let, veliko uporabnikov pa je tudi mlajših od 17 let; takšnih naj bi bilo okoli 12 milijonov. Za primerjavo lahko povemo, da je Facebook bolj priljubljen pri starejši generaciji, saj njihova najhitreje rastoča starostna skupina zajema uporabnike, ki imajo nad 65 let.

Od leta 2012 je Instagram v lasti Facebooka

Instagram, ki velja za enega najhitreje rastočih družabnih omrežij, je od leta 2012 v lasti Facebooka. Tedaj je imel okoli 30 milijonov uporabnikov, podjetje z Markom Zuckerbergom na čelu pa je zanj odštelo nekaj manj kot milijardo dolarjev. Z rastjo števila uporabnikov je sicer močno narasla tudi njegova vrednost, saj bi moral morebitni kupec danes za Instagram odšteti več kot 37 milijard dolarjev.

Instagram se kljub vsemu ne more primerjati z nekaterimi konkurenti

Zagotovo je pol milijarde uporabnikov visoka in spoštovanja vredna številka, kljub temu pa se Instagram še ne more primerjati z nekaterimi konkurenti. Facebook, na primer, po svetu uporabljata že 2 milijardi uporabnikov, WhatsApp, ki je prav tako v lasti Facebooka, pa si je na svoje naprave prenesla že 1 milijarda ljudi. 

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki