Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom (Vir: Unsplash.com )

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

V zadnjem času je doživel tri mejnike: ponudil je možnost objavljanje fotografij tudi drugih oblik (ne samo kvadratne), dosegel je 400 milijonov aktivnih uporabnikov ter predstavil platformo za oglaševanje, ki bo do oktobra na voljo vsem uporabnikom.
Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom (Vir: Unsplash.com )

Zakaj postaja Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje, sem že pisala (1. del in 2. del).

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

Za Instagram oglase potrebujete Facebook račun in njegov Power Editor platformo za oglaševanje.

Vpišite se v Facebook Power Editor, kliknite »Create a Campaign« in izberite svoj marketinški cilj. Za zdaj so na voljo le trije za Instagram oglase: »Clicks to Website«, »Mobile App Installs« ali »Video Views«. Ko postavite miško na cilj, se vam prikaže (oziroma se še bo prikazala) možnost »New Create Ads for Instagram«.

Instagram oglasi

Podobno kot pri Facebooku poimenujete oglas, niz oglasov in kampanjo. Nadalje boste lahko izbrali, ali želite oglaševati samo na Instagramu, le Facebooku ali na obeh medijih. Ko bo oglas nared, ga prenesite na Power Editor, kjer je pripravljen pregled. Za Instagram oglase veljajo podobna pravila kot za Facebook oglase (povezava >>).

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Dobre prakse za Instagram oglase

Ker je Instagram nova platforma za spletno oglaševanje, bodo oglaševalci potrebovali nekaj časa, da se izoblikujejo primeri dobre prakse. Vendar lahko že iz objavljanja slik izluščimo nasvete za velik doseg in dober odziv.

  • Poudarek je na fotografiji – na Facebooku delimo koristne informacije, Instagram pa je medij za deljenje lepih, svetlih, visoko kakovostnih slik;

Michael Kors Instagram oglas

*Sliki zgoraj in spodaj: v zgornjem desnem kotu je oznaka Sponsored, torej oglas

Whotels Instagram oglas

  • Hashtagi – na Instagramu so poleg kakovostne fotografije zelo pomembni za doseganje večjega števila uporabnikov; ob vsaki sliki jih dodajte čim več, tudi tiste, ki so najbolj uporabljeni, na primer #fashion, za katerega je objavljenih že prek 200 milijonov slik;
  • Slike objavljene v realnem času – najboljši odziv prejmejo slike, ki so spontano posnete in objavljene v realnem času; če boste objavili sliko sončnega zahoda ob 12. uri, ne bo delovalo preveč avtentično;
  • Ne pretiravajte z urejanjem avtentičnost je uporabnikom zelo pomembna, zato se ne ujemite v past neštetih filtrov na Instagramu in drugih možnosti za urejanje;
  • Ciljajte na doseg – na Instagramu je bolj pomembno, da oglasi dosegajo čim večje število uporabnikov kot pa visok odziv; to se lahko v prihodnosti sicer spremeni, za zdaj pa ciljajte na čim večji doseg (pri tem vam bodo pomagali hashtagi).

Verjamem, da bodo oglasi na Instagramu še en odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk na družabnih omrežjih. Kmalu bo na voljo tudi možnost oglaševanja s 30-sekundnimi videi, kar bo še dodaten plus za oglaševalce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki