10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel (Vir: Pixabay.com)

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Družabna omrežja so se v marketing prikradla razmeroma hitro. Nekateri so mnenja, da niso vredna svoje pozornosti in da se vložek v komunikacijo na Facebooku in drugih omrežjih ne povrne. Statistika sicer govori nasprotno.
10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel (Vir: Pixabay.com)

Po raziskavi Hubspota je 92 % tržnikov v letu 2014 označilo družabna omrežja kot pomembna za njihov posel, 80 % pa jih je potrdilo povečanje števila obiskov na spletno stran zaradi prisotnosti na teh omrežjih.

10 načinov, kako lahko družabna omrežja pomagajo pri poslu

1. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – družabna omrežja so novi kanali, na katerih lahko izpostavimo svoje vsebine; s tem postanemo bolj dosegljivi za nove kupce in bolj domači in prepoznavni za že obstoječe;

2. Pospeševanje zvestobe blagovni znamki – raziskave kažejo, da blagovne znamke, ki komunicirajo na družabnih omrežjih, uživajo večjo zvestobo svojih kupcev;

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

3. Več priložnosti za konverzijo – vsaka pozitivna objava na družabnem omrežju je nova priložnost za konverzijo, saj z objavo pridemo v stik z našimi sledilci, ki so nove, nedavne ali stare stranke;

4. Višja stopnja konverzije – poosebljanje blagovne znamke skozi pogovore na družabnih omrežij je ključni dejavnik, ko gre za višanje stopnje konverzije; naj vaša blagovna znamka komunicira kot oseba, saj ljudje radi poslujemo z ljudmi (tudi če delujemo v B2B okolju);

5. Večja avtoriteta blagovne znamke – redna interakcija s kupci na družabnih omrežjih daje vedeti, da je blagovna znamka vredna zaupanja; več uporabnikov bo govorilo o blagovni znamki, večjo vrednost in zaupanje bo imela;

6. Povečanje obiska strani – brez družabnih omrežij pridobimo obisk le tistih, ki že poznajo podjetje ali prispejo na spletno stran prek iskalnikov; vsak račun na družabnih omrežjih je nov vir potencialnega obiska strani in vsaka objava je priložnost za nov obisk na stran;

7. Majhen strošek za trženje – po Hubspotu je 84 % tržnikov ugotovilo, da je že 6 ur na teden za komunikacijo in vodenje oglaševanja na družabnih omrežjih dovolj za povečanje obiska strani;

8. Boljše pozicije na Googlu – redne objave na blogu in vpisani meta podatki na spletni strani niso več dovolj za dobre pozicije na iskalnikih; družabna omrežja so relativno nov, a pomemben faktor za rangiranje spletnih strani; če se želite s spletno stranjo za določene ključne besede pojavljati visoko, je uspešna komunikacija na družabnih omrežjih obvezna;

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe na spletni trgovini

9. Večje zadovoljstvo kupcev – komunikacija na družabnih omrežjih je z vsako objavo priložnost, da javno prikažete odnos s strankami in s tem poglobite odnose z njimi; če se na primer kupec pritožuje na Twitterju, se mu takoj opravičite in reagirate, da rešite težavo;

10. Večji vpogled v stranke – z družabnimi omrežji lahko prek komentarjev zelo dobro spoznate, kaj zanima vaše kupce in kako se vedejo.

S komunikacijo na družabnih omrežjih se posel seveda ne bo povečal sam od sebe. Z rednimi in koristnimi objavami se bo povečal obisk spletne strani, podjetje/blagovna znamka bo postala vredna zaupanja, to pa se bo seštelo v povečanje števila konverzij in končno tudi v prodajo.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki