
10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel (Vir: Pixabay.com)
Po raziskavi Hubspota je 92 % tržnikov v letu 2014 označilo družabna omrežja kot pomembna za njihov posel, 80 % pa jih je potrdilo povečanje števila obiskov na spletno stran zaradi prisotnosti na teh omrežjih.
10 načinov, kako lahko družabna omrežja pomagajo pri poslu
1. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – družabna omrežja so novi kanali, na katerih lahko izpostavimo svoje vsebine; s tem postanemo bolj dosegljivi za nove kupce in bolj domači in prepoznavni za že obstoječe;
2. Pospeševanje zvestobe blagovni znamki – raziskave kažejo, da blagovne znamke, ki komunicirajo na družabnih omrežjih, uživajo večjo zvestobo svojih kupcev;
Recept za objave za 5 družabnih omrežij
3. Več priložnosti za konverzijo – vsaka pozitivna objava na družabnem omrežju je nova priložnost za konverzijo, saj z objavo pridemo v stik z našimi sledilci, ki so nove, nedavne ali stare stranke;
4. Višja stopnja konverzije – poosebljanje blagovne znamke skozi pogovore na družabnih omrežij je ključni dejavnik, ko gre za višanje stopnje konverzije; naj vaša blagovna znamka komunicira kot oseba, saj ljudje radi poslujemo z ljudmi (tudi če delujemo v B2B okolju);
5. Večja avtoriteta blagovne znamke – redna interakcija s kupci na družabnih omrežjih daje vedeti, da je blagovna znamka vredna zaupanja; več uporabnikov bo govorilo o blagovni znamki, večjo vrednost in zaupanje bo imela;
6. Povečanje obiska strani – brez družabnih omrežij pridobimo obisk le tistih, ki že poznajo podjetje ali prispejo na spletno stran prek iskalnikov; vsak račun na družabnih omrežjih je nov vir potencialnega obiska strani in vsaka objava je priložnost za nov obisk na stran;
7. Majhen strošek za trženje – po Hubspotu je 84 % tržnikov ugotovilo, da je že 6 ur na teden za komunikacijo in vodenje oglaševanja na družabnih omrežjih dovolj za povečanje obiska strani;
8. Boljše pozicije na Googlu – redne objave na blogu in vpisani meta podatki na spletni strani niso več dovolj za dobre pozicije na iskalnikih; družabna omrežja so relativno nov, a pomemben faktor za rangiranje spletnih strani; če se želite s spletno stranjo za določene ključne besede pojavljati visoko, je uspešna komunikacija na družabnih omrežjih obvezna;
14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe na spletni trgovini
9. Večje zadovoljstvo kupcev – komunikacija na družabnih omrežjih je z vsako objavo priložnost, da javno prikažete odnos s strankami in s tem poglobite odnose z njimi; če se na primer kupec pritožuje na Twitterju, se mu takoj opravičite in reagirate, da rešite težavo;
10. Večji vpogled v stranke – z družabnimi omrežji lahko prek komentarjev zelo dobro spoznate, kaj zanima vaše kupce in kako se vedejo.
S komunikacijo na družabnih omrežjih se posel seveda ne bo povečal sam od sebe. Z rednimi in koristnimi objavami se bo povečal obisk spletne strani, podjetje/blagovna znamka bo postala vredna zaupanja, to pa se bo seštelo v povečanje števila konverzij in končno tudi v prodajo.
Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>